Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Hamar


SFX

Recommended Posts

  • Svar 246
  • Created
  • Siste svar
Er ikke de i gullfarge da? :D Mens bir og bim fikk i sølvfarge, med Bir og Bim innrissing nederst

Min er i sølv-farge i alle fall. Men nederst, på marmoren, så kjennes/ser det ut som om det er noe lim, og at noe egentlig skulle vært klistret på der, en plate eller noe, med skrift antar jeg. Den er i så fall borte fra min pokal. Men altså; hvis BIR/BIM er sølv, så er det heeelt greit for meg, asså.. :rolleyes2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, det bildet dere diskuterer ser for meg ut som det er satt sammen av tre bilder. :D Et der hund med sløyfer og pokal er, et av pokalen alene som er satt inn bak hunden og som ser større ut enn bikkja, og et under hunden for å få med hva hunden vant og hvor osv :rolleyes2: Det er nok ikke værre enn det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde en strålende Helg!

Asya: BIR,CK, CERT, CASIB, NV08, NUCH

ASYANV08.jpg

Betsi: 1. premie med HP

Jenny: 1. premie med HP

Gratulerer! Men jeg syns da virkelig at den russian toy'en som var i grupperingen var black&tan, jeg? Eller husker jeg heeelt feil nå? Det gikk jo en mini-black&tan bakerst i gruppe 9, jeg trodde det var russian toy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Men jeg syns da virkelig at den russian toy'en som var i grupperingen var black&tan, jeg? Eller husker jeg heeelt feil nå? Det gikk jo en mini-black&tan bakerst i gruppe 9, jeg trodde det var russian toy?

Ja, det samme tenkte jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kennel MiniChamp: Gratulerer :whistle: Er det din første champion-RT?

Nå var ikke jeg tilstede når finalene gikk, mnen kan det tenkes at den b/t hunden som gikk bakerst kanskje var den siste mini-rasen som har blitt godkjent her til lands, nemlig Tsjekkisk Rottehund?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kennel MiniChamp: Gratulerer :whistle: Er det din første champion-RT?

Nå var ikke jeg tilstede når finalene gikk, mnen kan det tenkes at den b/t hunden som gikk bakerst kanskje var den siste mini-rasen som har blitt godkjent her til lands, nemlig Tsjekkisk Rottehund?

Det er jeg ganske sikker på. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du damen, tok Gullendamen bilder av X'edyret i ringen? I så fall vil jeg gjerne ha, for jeg har ikke noe annet fra helga enn putekrigbilder og det jeg la ut over foran Skipet.

Jeg vet ikke, hun tok bilder med Trude sitt kamera så du kan sende en mail til henne å høre om det er noen X'e bilder der. Men jeg tror ikke hun har mulighet til å sende bilder før til helgen, siden hun er til Wenche og parer. Jeg venter på bilder fra henne selv. Stian tok kanskje noen?

Kennel MiniChamp: Gratulerer :D Er det din første champion-RT?

Nå var ikke jeg tilstede når finalene gikk, mnen kan det tenkes at den b/t hunden som gikk bakerst kanskje var den siste mini-rasen som har blitt godkjent her til lands, nemlig Tsjekkisk Rottehund?

Jo, når du sier det så var det en Tsjekkisk Rottehund i gruppa. :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke, hun tok bilder med Trude sitt kamera så du kan sende en mail til henne å høre om det er noen X'e bilder der. Men jeg tror ikke hun har mulighet til å sende bilder før til helgen, siden hun er til Wenche og parer. Jeg venter på bilder fra henne selv. Stian tok kanskje noen?

Får håpe Wenche og Trude koser seg, så skal ikke jeg forstyrre dem... :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*klipp*

Et tips til alle er å lese kritikken fortest mulig, mens dere enda er i hallen - på den måten kan dere gå til skriver og spørre om hva h*n mente der, hvilket ord det er, rett og slett få oppklart det som er uklart. Jeg ble stående lenge i går med en kritikk hvor det stå at noe var Ball. Jeg fattet ikke hva for en ball det var, inntil en annen foreslå at det var forkortelse for balanced. Ikke godt å si om den poletten hadde falt ned hos meg noen gang, men hadde det stått Bal hadde jeg tatt den med en gang. Så en forventer forskjellige forkortelser, og forstår dermed ting i varierende grad.

Nei, den ball'en var ikke helt enkel :rolleyes: Vi får satse på at vi tolket den riktig, men jeg skjønner ikke helt hva annet det kan være heller.

Og Huldra; du skal stille flere ganger, og neste gang gjør du det selv med en gang! Med mindre dere vil gi oss på tribunen god underholdning en gang til da :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke, hun tok bilder med Trude sitt kamera så du kan sende en mail til henne å høre om det er noen X'e bilder der. Men jeg tror ikke hun har mulighet til å sende bilder før til helgen, siden hun er til Wenche og parer. Jeg venter på bilder fra henne selv. Stian tok kanskje noen?

Hvem er Trude å parrer nå? :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...