MartineH Skrevet 24. November 2008 Rapporter Share Skrevet 24. November 2008 Tid til å få litt ro i sjela etter helgen, her er bilde og kritikk: Sweet head and expression. Good neck. Would prefer more angulation. Very fine in bone and lacking in body. Very sound on the moved. 2. kval Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 24. November 2008 Rapporter Share Skrevet 24. November 2008 Utrolig fin hund du har MartineH! Gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 24. November 2008 Rapporter Share Skrevet 24. November 2008 Utrolig fin hund du har MartineH! Gratulerer så mye! Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennel MiniChamp Skrevet 25. November 2008 Rapporter Share Skrevet 25. November 2008 Gratulerer så mye med mange bra resultater! Vi hadde en strålende Helg! Asya: BIR,CK, CERT, CASIB, NV08, NUCH Betsi: 1. premie med HP Jenny: 1. premie med HP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Izziebelle Skrevet 25. November 2008 Rapporter Share Skrevet 25. November 2008 Fikk man sånn stor pokal for å bli NV?? jeg vil ha jeg vil ha jeg vil ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 25. November 2008 Rapporter Share Skrevet 25. November 2008 Man fikk en sånn "stor" pokal, ja (men den er ikke så myye større enn foten min- så enten er vovven veedlig liten, ellers antar jeg at bildet er redigert og manipulert ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SusanneL Skrevet 25. November 2008 Rapporter Share Skrevet 25. November 2008 Har du SÅ små føtter?? Ha ha ha - trodde den pokalen var sånn a'la fingerbøll-stor, jeg... (Men den har kanskje vokst siden jeg jobbet der og bestilte dem) Susanne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 25. November 2008 Rapporter Share Skrevet 25. November 2008 Bildet ser ganske redigert ut, for pokalene var ikke så store I tillegg står jo hunden oppå bunnen til pokalen, gjør den ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 25. November 2008 Rapporter Share Skrevet 25. November 2008 Jeg fikk også pokal.. ikke skjønte jeg hvorfor eller hvordan... :rolleyes2: Men tror nok den bare er litt større enn min men R Toy'ene er jo ikke akkurat store Også forresten folkens.. er det pokalen BAK hunden man ser på? eller den foran? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Huldra Skrevet 25. November 2008 Rapporter Share Skrevet 25. November 2008 Fikk man sånn stor pokal for å bli NV?? jeg vil ha jeg vil ha jeg vil ha Sånn pokal fikk man for CK, og for alt jeg vet kanskje andre ting. Den er ca like høy som bredden på et A4-ark. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 25. November 2008 Rapporter Share Skrevet 25. November 2008 Sånn pokal fikk man for CK, og for alt jeg vet kanskje andre ting. Den er ca like høy som bredden på et A4-ark. Er ikke de i gullfarge da? Mens bir og bim fikk i sølvfarge, med Bir og Bim innrissing nederst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Huldra Skrevet 25. November 2008 Rapporter Share Skrevet 25. November 2008 Er ikke de i gullfarge da? Mens bir og bim fikk i sølvfarge, med Bir og Bim innrissing nederst Min er i sølv-farge i alle fall. Men nederst, på marmoren, så kjennes/ser det ut som om det er noe lim, og at noe egentlig skulle vært klistret på der, en plate eller noe, med skrift antar jeg. Den er i så fall borte fra min pokal. Men altså; hvis BIR/BIM er sølv, så er det heeelt greit for meg, asså.. :rolleyes2: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 25. November 2008 Rapporter Share Skrevet 25. November 2008 hehe, det bildet dere diskuterer ser for meg ut som det er satt sammen av tre bilder. Et der hund med sløyfer og pokal er, et av pokalen alene som er satt inn bak hunden og som ser større ut enn bikkja, og et under hunden for å få med hva hunden vant og hvor osv :rolleyes2: Det er nok ikke værre enn det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slevedyret Skrevet 25. November 2008 Rapporter Share Skrevet 25. November 2008 Vi får vel slenge inn resultat vi også, selv om det var litt nedtur etter oppturen med gruppeseier og bis-plassering på Kongsberg. Slevedyret var for lite og nett for denne dommeren, og fikk kun en rød sløyfe. Ja, ja, han er nå mors BIS uansett, da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 25. November 2008 Rapporter Share Skrevet 25. November 2008 Vi hadde en strålende Helg! Asya: BIR,CK, CERT, CASIB, NV08, NUCH Betsi: 1. premie med HP Jenny: 1. premie med HP Gratulerer! Men jeg syns da virkelig at den russian toy'en som var i grupperingen var black&tan, jeg? Eller husker jeg heeelt feil nå? Det gikk jo en mini-black&tan bakerst i gruppe 9, jeg trodde det var russian toy? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 25. November 2008 Rapporter Share Skrevet 25. November 2008 Gratulerer! Men jeg syns da virkelig at den russian toy'en som var i grupperingen var black&tan, jeg? Eller husker jeg heeelt feil nå? Det gikk jo en mini-black&tan bakerst i gruppe 9, jeg trodde det var russian toy? Ja, det samme tenkte jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 25. November 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. November 2008 Ja, det samme tenkte jeg! Du damen, tok Gullendamen bilder av X'edyret i ringen? I så fall vil jeg gjerne ha, for jeg har ikke noe annet fra helga enn putekrigbilder og det jeg la ut over foran Skipet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lo:co Skrevet 25. November 2008 Rapporter Share Skrevet 25. November 2008 Kennel MiniChamp: Gratulerer Er det din første champion-RT? Nå var ikke jeg tilstede når finalene gikk, mnen kan det tenkes at den b/t hunden som gikk bakerst kanskje var den siste mini-rasen som har blitt godkjent her til lands, nemlig Tsjekkisk Rottehund? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Huldra Skrevet 25. November 2008 Rapporter Share Skrevet 25. November 2008 Kennel MiniChamp: Gratulerer Er det din første champion-RT? Nå var ikke jeg tilstede når finalene gikk, mnen kan det tenkes at den b/t hunden som gikk bakerst kanskje var den siste mini-rasen som har blitt godkjent her til lands, nemlig Tsjekkisk Rottehund? Det er jeg ganske sikker på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 25. November 2008 Rapporter Share Skrevet 25. November 2008 Du damen, tok Gullendamen bilder av X'edyret i ringen? I så fall vil jeg gjerne ha, for jeg har ikke noe annet fra helga enn putekrigbilder og det jeg la ut over foran Skipet. Jeg vet ikke, hun tok bilder med Trude sitt kamera så du kan sende en mail til henne å høre om det er noen X'e bilder der. Men jeg tror ikke hun har mulighet til å sende bilder før til helgen, siden hun er til Wenche og parer. Jeg venter på bilder fra henne selv. Stian tok kanskje noen? Kennel MiniChamp: Gratulerer Er det din første champion-RT? Nå var ikke jeg tilstede når finalene gikk, mnen kan det tenkes at den b/t hunden som gikk bakerst kanskje var den siste mini-rasen som har blitt godkjent her til lands, nemlig Tsjekkisk Rottehund? Jo, når du sier det så var det en Tsjekkisk Rottehund i gruppa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 25. November 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. November 2008 Jeg vet ikke, hun tok bilder med Trude sitt kamera så du kan sende en mail til henne å høre om det er noen X'e bilder der. Men jeg tror ikke hun har mulighet til å sende bilder før til helgen, siden hun er til Wenche og parer. Jeg venter på bilder fra henne selv. Stian tok kanskje noen? Får håpe Wenche og Trude koser seg, så skal ikke jeg forstyrre dem... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 25. November 2008 Rapporter Share Skrevet 25. November 2008 *klipp* Et tips til alle er å lese kritikken fortest mulig, mens dere enda er i hallen - på den måten kan dere gå til skriver og spørre om hva h*n mente der, hvilket ord det er, rett og slett få oppklart det som er uklart. Jeg ble stående lenge i går med en kritikk hvor det stå at noe var Ball. Jeg fattet ikke hva for en ball det var, inntil en annen foreslå at det var forkortelse for balanced. Ikke godt å si om den poletten hadde falt ned hos meg noen gang, men hadde det stått Bal hadde jeg tatt den med en gang. Så en forventer forskjellige forkortelser, og forstår dermed ting i varierende grad. Nei, den ball'en var ikke helt enkel Vi får satse på at vi tolket den riktig, men jeg skjønner ikke helt hva annet det kan være heller. Og Huldra; du skal stille flere ganger, og neste gang gjør du det selv med en gang! Med mindre dere vil gi oss på tribunen god underholdning en gang til da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 25. November 2008 Rapporter Share Skrevet 25. November 2008 Jeg vet ikke, hun tok bilder med Trude sitt kamera så du kan sende en mail til henne å høre om det er noen X'e bilder der. Men jeg tror ikke hun har mulighet til å sende bilder før til helgen, siden hun er til Wenche og parer. Jeg venter på bilder fra henne selv. Stian tok kanskje noen? Hvem er Trude å parrer nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennel MiniChamp Skrevet 25. November 2008 Rapporter Share Skrevet 25. November 2008 Takk for gratulasjoner hehe... jepp bilde er nok redigert litt ja Hun ser litt stor ut på dette bilde, men hun er ca 2.8 kg. Den bak meg var en Tjekkisk Rottehund ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 25. November 2008 Rapporter Share Skrevet 25. November 2008 Får håpe Wenche og Trude koser seg, så skal ikke jeg forstyrre dem... Jeg skjønte du kom til å ha det litt moro med den ja. Hvem er Trude å parrer nå? Hehe, hun er å parer Attika med Ulrich! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar