Gå til innhold
Hundesonen.no

Grim & Gru


Grim
 Share

Recommended Posts

  • Svar 193
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå har jeg landa litt, og bebisen sover - så da rekker jeg å oppdatere. Turen hjem gikk veldig bra, han sov på fanget hele veien. Første kvelden synes han Grim og Frost var litt skumle, men det s

Introducing Ebène Noir Petit Norwègien - GRU Når jeg innså at jeg ikke kunne vente lenger, men det ikke passet med ny belger, fallt valget ganske enkelt på pyreneisk gjeterhund. En rase jeg har l

Verdens beste Grim har blitt 10 år han. Han nyter pensjonisttilværelsen og har ikke lenger noe til overs for strukturert trening og pirkearbeid. Han er så smart at han VET han er pensjonert. De

Posted Images

Gratulerer så veldig, veldig mye og vi vil se film :D

Takk! nysgjerrig på hvordan det så ut selv. :P

Gratulerer :D

Takk :D

Flinke har dere vært,gratulerer så utrolig mye! Han er en flott fyr Grim :heart:

Jaaa, han er det. :ahappy:

Gratulerer så mye!

Supert resultat da, så moro :) Gratulerer så mye! :D

Gratulerer så mye! :D

Takk :D

Gratulerer, finfint resultat det :D

Ja må si meg fornøyd med den, spessielt fordi den dårligste karakteren var min feil, og ikke bikkjas. :D

Super morro gratulerer så mye :bananas:

Ja, det var det. Må innrømme det. :ahappy:

599848_10151289405917527_1232587711_n.jpg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 months later...
Og jeg som egentlig skulle vente med å oppdatere til jeg skunne skryte på oss neste opprykk. Men næ, vi sliter fremdeles med ruta og hinderet, så da får det bli noen sommerbilder istede. :D

IMG_4137_zps5d7cb4c4.jpg

IMG_4264_zpsfcf18ab3.jpg

IMG_4427_zps5059aa63.jpg

Også innså jeg plutselig en tid tilbake at vi ikke har et problem med usikkerhet mot fremmede lenger. Vi var ferdig med sånt tull, og jeg hadde ikke egentlig fått det helt med meg. Alt er bare så avslappa og greit nå. Ingen problemhund lenger, på noe som helst område. Så utrolig deilig. :D

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men vakker er han - selv om han ikke har fått opprykk enda :) Og at han er en grei gutt det må vel være en gave bedre enn noen annen :D

:D Absolutt! Veldig fornøyd med han altså, og vi har jo kommet mye lenger enn jeg hadde turt å håpe på. Men siden det er innen rekkevidde på en god dag, så hadde det vært skikkelig kult... :P

Og det er supert Michelle :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Nå har jeg lest hele tråden din, og må bare si at jeg er utrolig imponert over alt arbeidet du har gjort med flotte Grim!

Har hatt en hund som var akkurat slik som Grim, bare enda værre. Jeg vet hvor ufattelig slitsomt det er, gå tur på natten, aldri la folk hilse og aldri kunne stole på hunden ett eneste sekund. Og selv om du du tenker ****** møkkabikkje* utallige ganger så er du likevel så utrolig glad i tullingen :wub: Så utrolig glad for at dere har klart det så bra og at Grim har blitt en super hund! Masse lykke til i fremtiden, og vær kjempestolt av hva du har oppnådd! Få vet hva det faktisk krever :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Alvira, det var utrolig hyggelig å lese! Det er vanskelig å skjønne, om man ikke har vært der selv. Leit at det ikke gikk i orden for dere.? Det må ha vært uendelig vondt.

Oppdatering? Tja. Jeg har jo innsett at vi antagelig må legge opp lp karrieren før vi er i mål, som for meg var opprykk til kl3. Det er ganske trist egentlig, for det hadde vært utrolig deilig med tanke på alt vi har vært gjennom. Selv om jeg er mer enn fornøyd med hva jeg har oppnådd med Grim, så hadde det vært veldig tilfredsstillende. Fordi jeg vet vi kan. Prøver antagelig et par ganger neste sessong, om ikke annet for min skyld, for at vi skal få en hyggelig avslutning, men det går uansett mot slutten. Jeg må jo innse snart at han blir 9 neste år... Det er nok ekstra tungt fordi jeg vet det er lenge til jeg har mulighet for å ta inn en til, og dermed blir yndlingshobbyen min lagt død. Hva da, liksom.

Men okei, nok selvmedlidenhet. Tenkte jeg skulle legge ut et par bilder og en liten video snart. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...