Gå til innhold
Hundesonen.no

Katten/tråden fra postboks

Mirai

Recommended Posts

• Svar 270
  • Created
  • Siste svar
Skrevet
Pincher:

Hun truer med og komme tilbake og plage brukerne i forumet vårt. Det tillatter jeg IKKE og kommer til og kjempe tilbake med alle midler.

Slike som henne kommer kun til og lære på den harde måten.

hvor står det at hun skal komme å plage brukerne a?

du har et forum som ikke er lukket.. hva med å lage et medlemsforum da da som er helt lukket for publikum

Skrevet

Firma ?

Dette er ikke noe firma.

Dette er en privat drevet hunde side, drevet av brukere for brukere.

Demon og Pinscher kommer til og sjekke om dere har gjort noe galt og, hvis ja blir det jo lett og få dere utestengt siden dere har Telenor og Chello abb.

Skrevet
Jeg takker også for meg men jeg kommer til og se etter en viss person her inne Wink + mange andre her inne kommer til og se etter henne

Der står det. Og etterpå følger det med ip adressen som bytter og sånn.

Så sier hun at jeg ikke kan gjøre noe, der tok hun grundig feil for og si det sånn. :cry:

Skrevet
Firma ?

Dette er ikke noe firma.

Dette er en privat drevet hunde side, drevet av brukere for brukere.

Demon og Pinscher kommer til og sjekke om dere har gjort noe galt og, hvis ja blir det jo lett og få dere utestengt siden dere har Telenor og Chello abb.

Nei så redd jeg ble :mrgreen:

Skrevet

du virker på meg totalt useriøs.. god reklame for forumet..

dette er noe av det værste jeg faktisk har vært med på.. hvor gammal er du a (viktigper)?

vi er extremt redde alle sammen nå #-o

Skrevet
du virker på meg totalt useriøs.. god reklame for forumet..

dette er noe av det værste jeg faktisk har vært med på.. hvor gammal er du a (viktigper)?

vi er extremt redde alle sammen nå #-o

Enig.

Det er ikke akkurat fryktelig mye du får gjort.

Skrevet

det er rart, når admin oppfører seg sånn..

hvis du leser har jeg faktisk mange hygglige innlegg her.. så ikke kom å snakk om holdning.. for den er ikke til forumet men til HAN!

Skrevet

Nå synes jeg dette skal stoppe... Dere kan dra tilbake til deres snikk snakk forum i stedet da.. Ikke komme her og være smarte..

Skrevet

er ikke vi som kommer her å er smarte da.. men når admin skal true osv.. syns det blir for dumt.. eller er det forbudt å kritisere admin her inne når man mener han opptrer helt på jordet.. ser det ikke som at jeg bråker.. men ælig talt, syntes egentlig han admin typen provoserer folk med trusseler og det er jo teroretisk sett å be om bråk?

jeg liker veldig veldig dårlig å bli trua :evil:

Skrevet
Kan noen fortelle meg om dere 3 da. Noen gamle brukere? Virker det som de er kommet for og lage bråk ?

Kan godt fortelle jeg.. men da må vi ta hele denne tråden med alle innleggene på nytt da?

Skrevet

Trengs ikke. Jeg har fått ytterlige informasjon om hva Monica har gjort. La meg si det på den måten hun har gått langt over streken. Blandt annet gitt ut brukeres navn er. Så jeg kommer uansett til og melde henne til nettselskapet, hvis hun ikke kommer med en unnskyldning.

Skrevet
Monica, Demon og Pinsher blir nå kastet ut.

Ikke meld dere på med nye brukernavn. For da kommer jeg til og gå til _veldig_ mye sterkere skritt.

Hvorfor skulle vi det.. jeg er her og sier meninga mi jeg..

og SLUTT å true meg, like før jeg faktisk blir irritert..

Skrevet

Dette var som sagt ingen trussel. Du er kastet ut.

38 år og oppføre seg på den måten.. Du kan sikkert få hjelp, synes du bør prøve på det.

Nå stenger jeg emnet. Denne saken er utdebatert.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Har nylig vært gjennom det samme med min tispe på snart 9 år. Hun var for det meste i sengen sin den første uken, så vi gå henne våtfor og vann ved sengen (hun nektet å spise tørrfor, så hun fikk vårfor i ca 10 dager). hun beveget seg litt mer etter 7 dager, men ble ikke seg selv før stingene ble tatt av
    • Dette avhenger nok en del av individ, men jeg tenker nå at både puddel og bichon-rasene er gode alternativer. Jeg mistenker at puddel generelt er mindre sære enn bichon, men de har også sine særegenheter. Jeg vil anbefale dere å dra på utstilling eller rasetreff for de ulike rasene og møte ulike individer og oppdrettere og eiere av alternativene, så får dere litt mer følelse med hvordan de er. En del av de små terrierrasene kan også være allergivennlig. De er strihåret og må nappes. Men de kan også være en del striere, ha mye jaktlyst og krever mer aktivitet.
    • Det kan være verdt å prøve ut ulike fôrtyper, men også gi lakseolje som tilskudd. Hvis hunden allerede er sensitiv så kanskje prøve ut sensitiv-fôr fra noen merker? RC er stort og kommersielt, og er nok helt greit fôr. Selv brukte jeg svenske Robur kombinert med Vom de siste årene og var veldig fornøyd med det. Acana og Orijen er populære merker som er ganske bra. 
    • Hei! Jeg har en Engelsk Toy Terrier gutt på litt over 4år. Han mister nesten all pels på vinteren for så å bli litt bedre på sommeren. Har pels på hodet og labber og litt på ryggen. Men han er så å si nakenhund nå. Pratet med ei som hadde samme problemet med sin Dvergpincher. Men så var det ei venninne av hu som passet hunden i en måneds tid. Og hun hadde visst byttet ut fôret og hunden hadde plutselig fått fin pels over hele. Hun husket ikke hvilket fôr det var, men hun trodde det ble solgt på butikken. Jeg bruker Royal Canin Small Dogs. Og det hadde hun og brukt, men hun synes ikke det var et bra fôr... Har en gutt til som har helt fin pels. De spiser de samme tingene. Ingen av de tåler noe med and i, de blir skikkelig dårlige i magen av det. Lurer på om det er noen andre som har hatt samme problem med sin hund og funnet en løsning?  Det skal sies at han er veldig følsom til vaskemiddelet vi bruker når klærne hans vaskes så vi bruker Nautral for det er det mildeste jeg har funnet.
    • Hei! Vi har en hund som begynner å bli en gammel mann og jeg er derfor på leting etter det som skal bli familiens neste familiemedlem etter han blir borte. I den forbindelse trenger jeg deres kloke hoder. Vi er en familie på tre, med et barn på 8 år. På grunn av allergi har vi vurdert det slik at Bichon Havanais og dvergpuddel fremstår som de mest aktuelle rasene.   Vi har en Havanais nå og han er litt spennende eksemplar. Fra han var valp har han vært ganske sær. Han er blant annet veldig lite kosete, ekstremt lite tilpasningsdyktig og har alltid hatt vanskeligheter med å slå seg til ro, så jeg kjenner vel han egentlig ikke igjen når jeg leser typiske rasebeskrivelser (nå fikk jeg dårlig samvittighet, så må legge til at han selvfølgelig er verdens beste hund!). Sønnen min har noen utfordringer blant annet på skolen og han trenger derfor å komme hjem til en bestevenn. Det var i søken på dette jeg kom over puddel, som jeg ser ofte blir brukt som terapihunder. Men når jeg leser rasebeskrivelser virker det som om Havanaise i all hovedsak er fantastiske med barn, mens det for puddler fremstår mer som om de kan være gode med barn. Så jeg lurer på om dere har noen erfaringer med disse rasene, gjerne begge? Vi kommer til å dele ansvaret med min mor som bor i samme hus, så den kommer ikke til å være noe særlig alene. Pelsstell er heller ikke noe problem. Krysser fingrene for at noen kan hjelpe oss i valget:)
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...