Gå til innhold
Hundesonen.no

Litt aussiebilder


PsychoLynx

Recommended Posts

I går var vi en tur på Dokka for å få instrukser i utstillingstrening av oppdretter, og før vi satte igang fikk dyrene herje litt. Her er det bilder av aussiene som var tilstedet. Icek, den polske importen til Hanne, Aiko, halv

bror til Bridie og avlshannen til Hanne, og Bridie...

Aiko

161108_010.jpg

Icek

161108_017.jpg

161108_019.jpg

Aiko

161108_015.jpg

161108_021.jpg

161108_022.jpg

161108_029.jpg

Flotte Icek

161108_030.jpg

161108_036.jpg

161108_037.jpg

161108_040.jpg

161108_050.jpg

161108_065.jpg

161108_072.jpg

161108_075.jpg

161108_076.jpg

161108_081.jpg

161108_082.jpg

161108_088.jpg

161108_089.jpg

161108_101.jpg

161108_102.jpg

161108_120.jpg

161108_147.jpg

161108_148.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk ser hun bedre ut på bilder, i virkeligheten kan man se (og kjenne) at hun bare har dekkhår igjen og 0 underull. I tilegg til sovesveis over hele kroppen da :console: Forhåpentligvis gjør et godt bad susen

*ler* Jeg er glad jeg ikke skal stille noe hund. Lyng har heller ikke underull igjen. Jeg håper bare han får, for til nyttårs"helga" skal vi på fjelltur, og jeg regner med at det ikke er varmere ute enn 20minus;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flotte korthalerumper :console: De er nydelige, alle tre. Jeg må innrømme at jeg er litt svak for fargen til Aiko og de isblå øynene til Icek.

Jeg skal fortsatt aldri ha Aussie :)

fordi... :)

Og at de skal være så forbaska pene, da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk ser hun bedre ut på bilder, i virkeligheten kan man se (og kjenne) at hun bare har dekkhår igjen og 0 underull. I tilegg til sovesveis over hele kroppen da :console: Forhåpentligvis gjør et godt bad susen

hehehe, hu ser noget nedrøyta ut ja :P Du skal ikke i Vikingeskipet antar jeg?

Utrolig fint, med de vakre hundene til den bakgrunnen ! Du er kjempeflink :P

Ja, jeg syns det ble flott med bakrgunnen selv! Var moro å se gjennom bildene denne gangen! :)

Så flotte korthalerumper :) De er nydelige, alle tre. Jeg må innrømme at jeg er litt svak for fargen til Aiko og de isblå øynene til Icek.

Jeg skal fortsatt aldri ha Aussie :P

fordi... ;)

Og at de skal være så forbaska pene, da

hehehe, jeg sa det jeg også, når jeg hadde hilst på Brimi til Lone her, at jeg ikke sku ha aussie... Men oida :P;) Brimi laget et stort merke i hjertet mitt, for fy flate for en herlig hund, men så aktiv da! Så jeg ble vettskremt DA... :) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det skal jeg, og Tia skal liksom stilles :)
hehe, stiller Tia i Champion klasse??

Aussiebilder du! Jeg så HELT tydelig ei border collie (evt skabbrev??) snute der! ;)

Skabbrev.. Men jeg tenkte at det var dumt å nevne det, siden jeg skal ha Bridie med i vikingeskipet til helga... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skabbrev.. Men jeg tenkte at det var dumt å nevne det, siden jeg skal ha Bridie med i vikingeskipet til helga... :D

Hehe, nei, det var nok lurt! Jeg er så råtten at jeg har tenkt å ha med skabbreven inn til helga også faktisk! Moaaaahahaaaa.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men hun står for championatet. Skal ikke akkurat satse på det da, men. Det blir en spennende helg! Lurer på om vi får besøk av svenske og danske aussies, jeg.

Ahhh, spennende! Men for ja? Bridie stiller vel i championklasse så lenge hu er NUCH om jeg ikke tar feil?

Vet du om det er andre som skal stille i hennes klasse? Evnt hvem? Jeg aner jo ikke en dritt om dette...

Hehe, nei, det var nok lurt! Jeg er så råtten at jeg har tenkt å ha med skabbreven inn til helga også faktisk! Moaaaahahaaaa.... :)

:shocked: :closedeyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahhh, spennende! Men for ja? Bridie stiller vel i championklasse så lenge hu er NUCH om jeg ikke tar feil?

Vet du om det er andre som skal stille i hennes klasse? Evnt hvem? Jeg aner jo ikke en dritt om dette...

Bridie stiller i championklasse, ja. Alle norske champions gjør det :) Er det noen hunder som er champion i andre land, men ikke i Norge, stilles de i åpen klasse.

Buffy fra blacktorn stiller i åpen klasse tror jeg, ellers aner jeg ikke hvem andre som er påmeldt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...