Gå til innhold
Hundesonen.no

Hund i senga


Linda Kristin

Recommended Posts

Skrevet

Mine sover i senga mi. Var så dum da jeg fikk Chira at jeg løftet henne opp.... fordi hun var så nydelig der hun lå i buret sitt *host*

Løfter dem kanskje opp enda, når jeg tenker meg om... om de sover på sofaen når jeg skal legge meg så bærer jeg dem opp i senga mi. Men de kan sove i sine egen senger også, ihvertfall til jeg har sovnet.

post-5441-1243201743_thumb.jpg

  • Svar 212
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Jepp, Bella sover i senga mi hver eneste natt.

Det er like utenkelig for henne å ikke sove i senga som det er for meg å ikke gjøre det. :)

bella_drektig.jpg

Albin hender det at ligger i senga av og til, men så fort jeg eller Bella rører litt på oss eller skumper borti han, eller at det blir for varmt så hopper han ned igjen.

n723220224_2813221_350184.jpg

Skrevet

Begge mine småttiser sover i sengen. Dsg'en sover ved siden av meg, akkurat som et menneske. Med hodet på puten og dynen over kroppen :D Griffonen sover oppå dynen nederst ved bena mine, tror han synes det blir litt for varmt under dyna :D

Skrevet

Ailo sover inntil meg hver natt...ligger på ryggen med hode på puta og snorker og koser seg... :(

Når han sover ellers, på dagen og sånn, sover han i buret sitt...

  • 1 month later...
Skrevet

Jeg syns nesten det må bli opp til den enkelte, jeg!

Jeg har ikke noen hygieniske motforestillinger for egen del i hvert fall. Om hunden får være der eller ikke varierer litt her.

Skrevet

De to nakenhundene mine får sove i sengen min. Dem røyter ikke og drar ikke med seg dritt i sengen. Ei heller

er det noe flått-problem med dem. Mens blandingshunden min (som fikk sove i sengen tidligere) får ikke sove

i sengen lenger. Det var svært tungt for meg å plutselig nekte han tilgang til sengen, spesielt når jeg har de to

små i sengen, men jeg var DRITT lei pels og sand i sengen. Han har de søteste dådyrøynene, og prøver den dag

i dag å smiske seg til å komme opp, selv om det er snart 2 år siden jeg begynte å nekte ham å sove i sengen.

Jeg har dobbeltseng også, så nok av plass, men så var det jo denne hersens pelsen og dritten han dro med seg.

Skrevet

Tjorven vet hun ikke får lov til å sove i senga, eller i sofaen, men tydelige merker etter en som har kost seg grundig finner vi likevel av og til, eller hører at noen hopper ned på gulvet straks noen nærmer seg soverommet. Sleipe dyret... :)

Personlig hadde jeg ikke hatt så mye imot å ha henne i min seng, men ikke alle som er like enige i det :devil:

Skrevet

Theo ligger noen ganger i sengen. Men han sover ikke godt der. For han skal helst ligge på magen min eller ryggen min. Og hver gang jeg beveger meg, så våknet han. Så det er mer for min del når han ligger der. Ellers sover han i Oversize bur med masse dyner og tepper og puter, så det er ikke synd på han der.

Skrevet

Tila får ikke komme oppi senga.. Men hun har veeeldig lyst.. :blink: Hun legger først en labb på sengekanten når vi ligger i senga.. Så kommer den andre.. Og hun har DET blikket.. :lol: Men jeg synes personlig at det ikke er særlig hygienisk å ha hnd i senga mtp alt mulig rart de kan ha med seg etter dagens gjøremål.. :)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...