Gå til innhold
Hundesonen.no

Egg i signaturer!?

Silje

Recommended Posts

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Ooh, du fant jo minibabysølvdrage jo, Maren? Jeg leita masse jeg, jeg fant ikke ut av den nye thedcfansite-siden. :(

Btw, to av eggene mine døde i natt! :P Et hvitt og et lilla. Bare helt av seg selv.

Også har jeg fått vite kjønnet på vanndragen min, den var selvfølgelig jente, på den profilen der jeg har 1 hann fra før. :icon_redface: Gleder meg til steindragen blir voksen, hahahahhaaa..

Ellers, så har jeg også plutselig skjønt hvordan man bytter egg/babyer, har jeg! Så nå kan jeg det også. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooh, du fant jo minibabysølvdrage jo, Maren? Jeg leita masse jeg, jeg fant ikke ut av den nye thedcfansite-siden. :(

Btw, to av eggene mine døde i natt! :P Et hvitt og et lilla. Bare helt av seg selv.

Også har jeg fått vite kjønnet på vanndragen min, den var selvfølgelig jente, på den profilen der jeg har 1 hann fra før. :icon_redface: Gleder meg til steindragen blir voksen, hahahahhaaa..

Ellers, så har jeg også plutselig skjønt hvordan man bytter egg/babyer, har jeg! Så nå kan jeg det også. :P

åssen bytter du *nevner at du kan logge på msn og fortelle meg det*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet, det skal egentlig være understrek på den linken,

men av en eller annen grunn er den ikke der. Hvis du limer

så ser du at det er en understrek der hvor det er "tomt".

Det er ikke noe "tomt" felt her. Den bare virker ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååå...dette er egentlig ikke noen morro lek for utålmodige sjeler.... :icon_redface: Synes mine egg og drage babyer er myyyye tregere enn alle andre sine. Sånn ser jeg ut når jeg er grønn av misunnelse på alle andre sinne egg og drager... >> :(

Har tatt en klikkerunde og setter opp mitt søteste engletryne og håper på klikk tilbake :angel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, jeg er inne på dragon fix og så dette egget:

1.gif

Da er den hvite dragen min også voksen. Bare å vente på at den grå skal bli det også så kanskje jeg kan ha ett kull :lol:

Edit: Det er ett høst egg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg bestemt meg for å satse på orange og sorte drager. Jeg dumper eggene når jeg har hatt dem lenge nok og skal prøve dumpe den grå ¨bebisen nå, men tror ikke det går etter den har fått vinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååå...dette er egentlig ikke noen morro lek for utålmodige sjeler.... :P Synes mine egg og drage babyer er myyyye tregere enn alle andre sine. Sånn ser jeg ut når jeg er grønn av misunnelse på alle andre sinne egg og drager... >> :P

Har tatt en klikkerunde og setter opp mitt søteste engletryne og håper på klikk tilbake :angel:

Jeg har klikket :lol:

Nå har jeg klikka litt. Kennel XO sine egg/babyer blir sikkert voksne snart, og PsychoMarit sine to egg er syke.

Dine er jo voksne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...