Gå til innhold
Hundesonen.no

Egg i signaturer!?

Silje

Recommended Posts

Skrevet
ja sånn ja! :)

men hvordan ser jeg om det er sykt?

hvorda gjemer jeg det? *nyklekt eggemor*

Hvis du skal gjemme eggene må du dra på scroll også trykk "actions" på det egget du vil gjemme,

og der står de "hide". Men det er ikke lurt og gjemme egget før det har fått cirka 25 klikk.

Det står under teksten om egget er sykt. :D

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

takk *kremt, æ'kke noe flink på dette altså*

men hvor mange ganger må de bli klikket på for å klekkes?

det står 159på siden en plass også står det 58 en annen plass ?

Skrevet
takk *kremt, æ'kke noe flink på dette altså*

men hvor mange ganger må de bli klikket på for å klekkes?

det står 159på siden en plass også står det 58 en annen plass ?

Det handler om tid, ikke klikk. Man skal ha over cirka 25-30 klikk,

også venter man bare.

Skrevet
Det handler om tid, ikke klikk. Man skal ha over cirka 25-30 klikk,

også venter man bare.

du kan jo ha under de klikkene du nevnte der å da... men ikke 0 klikk...

Skrevet

Jeg er alt for nyfiken :wub:

Lurte på hva som skjedde om jeg "myrdet" dragen jeg.. den døde jo vist :wub:

Skrevet
Jeg er alt for nyfiken :wub:

Lurte på hva som skjedde om jeg "myrdet" dragen jeg.. den døde jo vist :lol:

:)

Mine babydrager er syke og blir jo aldri friske, selv om jeg gjemmer dem :wub:

Skrevet
:wub:

Mine siste ble friske ganske fort, et par døgn tok det. Men den siste har vært syk i 4-5 dager!

Skrevet
:wub:

:shocked::lol: morder! :)

Nå håper jeg dere har lært av mine feil! Selv om man egentlig skal gjøre deres egene feil så var denne så grov at dere bør ikke prøve :D

Jeg gjemte bare mine bebiser i 1 dag jeg, også tok jeg bort tåken selv om dem ikke var friske. Og brått var dem drager!

Skrevet
tenker du på neopets? Der var det jo masse spill osv man kunne spille for å tjene penger osv der. Ååå, må inn å spille endag. :wub:

Yes, det var akkurat det jeg tenkte på :wub:

Og alle mine dyr er der enda, trudde de skulle dø jeg, men det har de tydeligvis ikke gjort, men har visst mindre penger nå enn når jeg slutta å spille for et år eller to sia.

Skrevet
Jeg får ikke navngitt dragene mine?

du må vente til de har fått vinger, eller så er det noen andre som bruker det navnet, og da må du prøve no annet

Skrevet
du må vente til de har fått vinger, eller så er det noen andre som bruker det navnet, og da må du prøve no annet

Ah, takk. :wub:

Skrevet

JEG FÅR IKKE TIL Å DREPE JUNI ANKER-HANSEN!

(Den grømme dragen)

Den bare unngår angrepet mitt... :wub:

Edit: Jeg drepte den oransje! Og nå angrer meg, noe så trist!!!!!!!!

You take your blade and stab the hatchling, watching the life slowly leave its eyes as it stares at you, wondering why you betrayed it.

snufs

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er veldig individuelt. Jeg har aldri hatt noe problem med hundene og sjelden kattene, men tok til oss en voksen omplasseringskatt som gikk etter hundene og angrep dem, han ble levert tilbake. Har tatt til meg både kattunger og voksene katter, men aldri prøvd med "ikke kattevante" voksene hunder. Har hatt Sheltie (gjeterhund) og aldri hatt noe problem, men har du hund med høyere gjeterinstinkter kan det bli problemer.  Noen ganger går det sånn også. Passhund (Jämthund) og ny ungkatt.  
    • Generelt sett, ja. Gjeterinstinktet er et "subsett" av jaktinstinkt. Det betyr ikke at det ikke kan gå, mange gjeterhunder lever jo for eksempel på gårder sammen med katter. Men å leve inne i samme hus blir fort noe annet igjen. Du kan jo snakke med oppdretter om hvordan foreldre og søsken evt. går med katt, og du vet kanskje selv hvordan hundene dine reagerer på katter og andre smådyr på tur? Selv om det er noe litt annet så gir det en indikasjon på hvor sterkt jaktinstinktet er.
    • Har gjetere høyt jaktinstinkt? Jeg har gjeterhunder.
    • Det kommer an på hunden og katten, gemyttene deres, og hvem som kom først i hus. Hunder med høyt jaktinstinkt (gjetere, mynder, terriere mm.) går generelt dårligere med katter fordi de trigges lettere til å jage dem. Vi hadde to katter da vi fikk hund, og det gikk aldri bra. Vi endte med å omplassere kattene. De var dog voksne omplasseringskatter som ikke var spesielt trygge i utgangspunktet, og vi kunne ingenting om hundetrening og fikk en rase med mye jaktinstinkt.  En voksen og trygg katt og en valp med mindre jaktinstinkt har større sjanse for at det går bra, eller en kattunge sammen med en voksen hund som ikke har vist mye interesse for å jage katter. De fleste kan trenes og tilvennes med litt kunnskap, men ikke alle. 
    • Blir det bare kaos om man har katter og hunder sammen i samme hus?  Hva slags erfaring har dere med det?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...