Antenette Skrevet 13. November 2008 Rapporter Skrevet 13. November 2008 Her er Loke gullgutten min. Han er snart 15 mnd og jeg er sååå fornøyd med han Han er virkelig en snill og søt gutt. kunne ikke fått en bedre basenji, d er jeg helt sikker på! Her er han på campingplassen i Sverige i sommer (dette var forresten d eneste bildet jeg fikk til å laste opp...hmmm...får finne ut av dette en annen dag)
Yodel Skrevet 13. November 2008 Rapporter Skrevet 13. November 2008 Der har kjekkasen fått egen tråd, ja! Tar meg den frihet å legge inn noen bilder, jeg... Loke vinner Jr. hannhund klassen på WW circuit show Loke & søster June vinner "Best brace" på WW show. Loke på circuit showet Loke blir Jr. verdensvinner (Jww-08) Stort yodelleooo til Loke- gutten fra mamma Centa & søster Mille
Antenette Skrevet 13. November 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 13. November 2008 hehe Der gjorde du d for meg bildet er faktisk tatt samme dag, eller dagen før han ble verdensvinner. Må lære meg å gjøre bildene mindre sånn at jeg kan legge ut flere Loke sier yodelodelooo til mamma og søster Mille!
Yodel Skrevet 13. November 2008 Rapporter Skrevet 13. November 2008 *lol* La inn noen bilder for deg i forige post, jeg
Izziebelle Skrevet 13. November 2008 Rapporter Skrevet 13. November 2008 Å gud for en vakker gutt! Der ble jeg bare helt sjarmert av rasen altså! Herlig uttrykk og så aldeles nydelig
tm100021 Skrevet 13. November 2008 Rapporter Skrevet 13. November 2008 Nåmen! Det er han er jo fra sonenkullet jo! Staselig gutt!
Guest Gråtass Skrevet 13. November 2008 Rapporter Skrevet 13. November 2008 Nåmen! Det er han er jo fra sonenkullet jo! Staselig gutt! Vi "gamle" sonenvankere kjenner jo disse hundene, men ikke med hverdagsnavn, så TS/eier/oppdretter/Yodelmannen dere må jo oppdatere oss med hva som har skjedd med fed-ex kullet "vårt". Og ikke minst hvem er hvem og hva på sonen/doggis.
MariaN Skrevet 13. November 2008 Rapporter Skrevet 13. November 2008 vet du.. jeg kjente han igjen! Fordi jeg har sett bilder av han via Yodel. NYDELIG
Blondiemamma Skrevet 14. November 2008 Rapporter Skrevet 14. November 2008 wow for noen bevegelser! Fin gutt
icebluelagoon Skrevet 14. November 2008 Rapporter Skrevet 14. November 2008 Skikkelig flott gutt du har der!
Antenette Skrevet 14. November 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 14. November 2008 Å tusen takk alle sammen :-D Dette er da den såkalte Fedex`en! :-D jeg likte Fedex navnet veldig godt, men d blei dessverre nedstemt av min samboer, og hva gjør man ikke for at mannfolka også skal ha litt å si i valget av hund?? hehe ;-) Takk for bildene Yodel :-) d var en skikkelig minnerik tur til Sverige
TollerRetriver Skrevet 14. November 2008 Rapporter Skrevet 14. November 2008 Loke er kjempepen! Det var bildet av han på dalane-hundeklubb sin side som fikk meg til å like rasen.
Fantasia Skrevet 14. November 2008 Rapporter Skrevet 14. November 2008 Nydelig , er noe spesielt med basenjien
Synnikken Skrevet 14. November 2008 Rapporter Skrevet 14. November 2008 Herregud, Jeg syns basenjer er såå pene! men denne her var spesiell!
Peers Skrevet 15. November 2008 Rapporter Skrevet 15. November 2008 Ah, det er Fedex ja Han er fin han!
Antenette Skrevet 15. November 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 15. November 2008 TollerRetriever: Er d bilde av han på Dalane hundeklubb sin side??? D må jeg se! :-D Så festlig da! heheh Kommer ikke inn på de sidene...hmmm...vil se! :-D
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar