Gå til innhold
Hundesonen.no

Sitater til russekort

Synnikken

Recommended Posts

Heisann! KRIIISE

Russekortet mitt skal være inne imorgen!

Men ikke SVARTE om jeg vet om noe morsomt sitat å ha på!

Hadde tenkt å ha en vits som gikk sånn:

Hva het den første homofile mannen i hellas?

Konstantianus

Og samboeren hans?

Konstantvondtianus..

(denne passet bra med noen interne med venner)

men vil ikke bruke denne da en god kompis av meg kom ut av skapet idag...(han sa det var greit, men jeg vil ikke)

Noen som vet om noen bra sider som har morsomme sitater?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitatet jeg har på russekortet mitt er ikke morsomt, men jeg liker det veldig godt, så da får det heller være. :P

("We all live in the gutter, but some of us are looking at the stars" - Oscar Wilde).

Hva med deler av en sangtekst av et band/artist du liker veldig godt? Eller favorittsitatet fra favorittfilmen? Eller du kan google litt med stikkord som interesserer deg/er typisk deg, f.eks. "beer quotes"... Hvis jeg ikke hadde hatt sitatet jeg har valgt, hadde jeg nok valgt et øl-sitat fra en Jokke-sang, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være skikkelig barnslig: "Der ser du, drittunger får også russekort"

Ellers kan man søke opp nok sider med sitater. Noen er jo mye brukt, og det er litt kjedelig. Men når jeg leste igjennom noen lister fant jeg mange morsomme som jeg aldre har lagt merke til har blitt brukt ofte tidligere :P russ.no har vel en slik liste også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hva du bruker kommer du til å synes du var litt småteit om noen år... :P

Jeg hadde et skikkelig blondinerussekort jeg. Tok et superblondt bilde av meg selv (sånn overdrevent blond) og hadde kun fornavnet mitt og slutten på en blondinevits.

Vitsen var:

Vet du hva som er forskjellen mellom en prostituert, en nymfoman og en blondine?

Den prostituerte sier:

- Er du snart ferdig, eller?

Den nymfomane sier:

- Er du alt ferdig?

Blondina sier:

- Jeg tror jeg maler taket hvitt, jeg...

Og det siste var det jeg hadde, altså kun "Jeg tror jeg maler taket hvitt, jeg..."

Ikke mange som skjønte poenget, men ingen hadde samme sitat som meg iallefall! :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også russ i år, og har stresset MYE med å finne ut hva jeg skulle ha.

Siden jeg er veldig glad i musikk ville jeg ha et sitat, del fra sangtekst eller sangtittel fra en av bandene jeg liker, men det var ikke lett å finne et som var litt morsomt :P

Jeg sto mellom:

Hvis jeg var deg så ville jeg spandert en øl på meg (jokke og valentinerne)

Lying is the most fun a girl can have, without taking her clothes off. (panic at the disco)

Endte opp med den siste, i og med at nr 1 er for oppbrukt.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også russ i år, og har stresset MYE med å finne ut hva jeg skulle ha.

Siden jeg er veldig glad i musikk ville jeg ha et sitat, del fra sangtekst eller sangtittel fra en av bandene jeg liker, men det var ikke lett å finne et som var litt morsomt :P

Jeg sto mellom:

Hvis jeg var deg så ville jeg spandert en øl på meg (jokke og valentinerne)

Lying is the most fun a girl can have, without taking her clothes off. (panic at the disco)

Endte opp med den siste, i og med at nr 1 er for oppbrukt.

Lykke til!

Hehe, skjønte med en gang hvor det var ifra! :P

Skal du til kongeparken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle til å komme med forslag jeg også, men så så jeg at du var ferdig :P Hva skrev du på da? Kan vi få se? :P

(mitt er forøvrig veldig internt... "Jeg er gal, med sukker i blodet, jeg er nostalgiens sendebud! Redd ennå?" og "Du er pervo! Verdensherredømme neste!"... tror ikke andre enn to av vennene mine skjønner de :P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moral er en kjemisk forbindelse, den løses opp i alkohol

Haha :ahappy: Den var jo morsom da! (jeg tror en klassekamerat av meg skrev på sitt "spis gul snø, det kan være øl!", og jeg skulle gjerne hatt en pervers alkoholrelatert vist på mitt også, men det er liksom ikke meg. Er jo langt fra englebarnet, men hva skal man med øl når man har sjokolade? :ahappy:)

... *vifte vifte* Her er mitt også da, for morro skyld!

post-4475-1226675148_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Russ 08 OG 09? :ahappy:

Jeg hadde

"I'm cold"

"awwww poor baby!" som var setninga jeg sa til Josh Homme (QOTSA) da jeg møtte han, og han svarte med. Hahaha. Det er sånne typiske ting som betyr skikkelig mye for deg akkurat i den tida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, du sier noe der, Ida... Den logoen der fikk jeg jo ikke endra, men jeg regner med at de endrer tallet til 2009 når de skal trykke opp kortene XD (herlighet 500 kort hver til sååå mange russ, der stryker den nok med en del trær tror jeg...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, du sier noe der, Ida... Den logoen der fikk jeg jo ikke endra, men jeg regner med at de endrer tallet til 2009 når de skal trykke opp kortene XD (herlighet 500 kort hver til sååå mange russ, der stryker den nok med en del trær tror jeg...)

Det står på siden at de er klar over feilen og at det selvfølgelig vil stå 2009 på russekortene :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Jeg skal hente valp om 14 dager, og nå ser det ut som tispen min får løpetid svært snart. Har noen erfaring med å få en ny valp inn i familien samtidig med at den voksne hunden får løpetid? Bør jeg be om å utsette henting av valpen?
    • Det er mange måter å gjøre dette på. Og man bør definitivt ha en plan, for alenetrening fram til en hel arbeidsdag kan ta tid. Med den siste hunden vår tok det 6 mnd. Jeg var da delvis ufør, så mannen hadde ham med på kontoret de dagene jeg var på jobb. Personlig mener jeg at man bør være hjemme med valpen minimum en uke, helst to, for å bruke tid sammen, bli kjent både med hverandre og den nye hverdagen, og etablere litt rutiner, før man i det hele tatt kan starte alenetreningen gradvis. Så bruker man tiden man har, men minst et par uker med systematisk alenetrening hjelper for de fleste. Når man må tilbake på jobb er det mange muligheter. Det viktigste er å ikke pushe valpen for lenge for tidlig, da risikerer man i verste fall å få en hund som ikke tåler å være alene hjemme i det hele tatt, og det er ganske slitsomt. Hjemmekontor. Ta med hunden på jobb.  Hundepasser/hundebarnehage (NB! Vær ekstremt nøye på hundebarnehage, der trenger valpen også tilvenning, og 5 dager i uken er alt for mye. Det er MYE stimuli, stress og påvirkning på slike steder, og det bør være en god plan for hvordan hundene får nok ro i løpet av dagen. Sjekk gjerne at de som håndterer hundene til daglig, altså ikke bare daglig leder, har kursing og faktisk kunnskap om språk og adferd hos hund, å "bare være glad i hunder" er ikke nok på slike steder). Om man er flere i huset, kan man flekse på jobbtid slik at en kan dra tidlig på jobb og komme tidlig hjem, og den andre drar sent. Nabo/familie/venn som passer valpen på dagtid og etterhvert stikker innom og lufter. Omplasseringshund som er vant til å være alene hjemme, heller enn valp. Da bør man også bruke tid på å bli kjent, og starte rolig og gå forsiktig frem med alenetrening på nytt sted, men så lenge de er vant til (og komfortabel med!) å være alene så bør treningen gå ganske raskt.  
    • Jeg lurer på hvor lenge man bør ta fri fra jobb for å være hjemme med den nye valpen, dersom man ikke har mulighet for hjemmekontor? Jeg har en valpebok der det anbefales 5-6 uker, men dette er jo ikke så enkelt i praksis. Det kan sikkert variere mye når valpen er tilvendt å være alene hjemme også. Noen tips?
    • Har ikke egenerfaring, men omgåttes en håndfull whippets. Tur i typisk norsk skog er meg bekjent ikke noe nevneverdig problem. Herjer hunden i skogen kan det såklart bli en skramme her eller der uavhengig av rase, men jeg har aldri hørt at det er noe vesentlig verre med whippet. Når det gjelder munnkurv mtp. jaktlyst så vil det hindre skade og drap av byttedyr, men jagingen og stresset blir jo det samme. Hunden skal ikke jage vilt (eller tamt strengt tatt) så du bør ha tilgang til åpne og/eller inngjerdede områder som hunden kan få løpe fra seg på. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...