Gå til innhold
Hundesonen.no

Siri og Kokos på tur

Mirai

Recommended Posts

Skrevet

IMG_5459.jpg

IMG_5465.jpg

IMG_5470.jpg

IMG_5475.jpg

IMG_5483.jpg

Ja, mange måter å trene felt..

IMG_5405.jpg

IMG_5422.jpg

Kampen om pinnen

IMG_5423.jpg

Så endte de på hver sin side av treet, haha

IMG_5447.jpg

Inn i solnedgangen

IMG_5454.jpg

Hva, vi??

IMG_5349.jpg

Sniiiike på Siri

IMG_5368.jpg

IMG_5378.jpg

Teit versjon 1

IMG_5379.jpg

Teit versjon 2

IMG_5392.jpg

IMG_5400.jpg

IMG_5314.jpg

Bervern

IMG_5334.jpg

IMG_5335.jpg

IMG_5339.jpg

IMG_5257.jpg

Fant skrittellern som Martine mista i forrige uke

IMG_5268.jpg

Kokos på snørra

IMG_5271.jpg

...men klarer å ta igjen Siri uansett

IMG_5274.jpg

The look

IMG_5305.jpg

Deep throat Kokos

Skrevet
Kjempestor? :P Tviler litt på det altså..

Hun veier 18,5 kg, høyden vet jeg ikke!

Kokos er 53,5 og hun er lavere enn Kokos... Vil tippe hun er rundt 50-51

Skrevet

At Siri er 4 cm høyere enn Jatzy har jeg vanskeligheter for å tro, vi får sammenligne i kveld :P

Edit: Altså, det kan godt hende. Siri har jo vokst, hehe. Men jeg tror ikke det er så stor forskjell som 4 cm :P

Skrevet

Kokos = :P

Hun er nydelig, Martine. Men det vet du jo. :P

Siri ser ut som hun har blitsøyne hele tiden. :P Herlig jente hun også, og så glad i folk som hun er! "Jeg SKAL opp i trynet ditt!"

Skrevet

Jatzy er nå 8 mnd og 1 uke :P Lita tuppe. Det var litt morro, for Siri er yngst, men størst! Jatzy er eldst men minst og barnsligst ( eller hun var barnsligst akkurat i 'målings' øyeblikket da:P)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Riesenschnauzer krever ihvertfall ganske mye. Kanskje ned mot en time i uka som rent kjæledyr for å holde tovefri, korte poter, rent skjegg, ren stump og visuell sikt. En time høres lite ut, men det er et minimum, og plutselig mye om en er vant til stellfri pels. Skal en holde i korrekt utstillingspels kreves en del mer tid. Typisk rase en ikke skaffer seg om en tenker at den må friseres, men flott om en har en indre frisør som liker at den kan friseres. Profesjonellt utstillingsstell på riesen er kostbart fordi det er tidkrevende, men kan være verdt pengene om en bare skal stille noen få ganger. Ikke bare, bare å få til et jevnt og pent resultat.
    • Ja, Edeward er uvurderlig support. Super fornøyd med ham. Fordi han er krypt vil det aldri skuffe meg at han kanskje ikke engang er bygget til en Very Good (trang i fronten, en merkelig bue i ryggraden og keivete potestilling), men mentalt er han bare super.  Vi har gode naboer også. Tror ikke jeg hadde taklet dette like bra om jeg bodde mer øde og alene. Han er en livsglad gutt som vet å ha det gøy      
    • Jeg følger med på lynkart hver gang men det kan snu fort. Og det tar ett stykke å kjøre hjem om jeg ser det er ille. Det er også ofte det er meldt torden og Lyn og jeg blir hjemme med hundene også kommer det ikke torden og Lyn i det hele tatt.
    • Det er så dumt fordi man aldri vet hvor mye torden og Lyn som kommer akkurat her jeg bor. Vanskelig å vite hvor heftig det er meldt. Går det an å se det ett sted? Jeg kan dessverre ikke ta dem med meg i bilen da de hører det enda bedre i bil. 
    • Det kommer vel litt an på hvor heftig det er meldt. Min totalt skuddtrygge hund ble redd for raketter og andre høye lyder (typisk ryggelyd fra lastebil o.l.) etter at naboen sprengte stein på tomta mens hundene var alene hjemme. Vi var ikke varslet. Så hvis det er meldt fare for lyn og torden akkurat der du er ville jeg nok vurdert å tatt dem med meg eller blitt hjemme. Men "kanskje et lyn i stort område" i løpet av dagen er nok ikke så farlig. Du kan jo også følge litt med på lynkart.no.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...