Inustaff Skrevet 11. November 2008 Rapporter Skrevet 11. November 2008 Ja det er jo ikke morsomt at noen skaffer seg en hund som visstnok ble større enn de hadde tenkt.. Men for meg var annonsen litt komisk når man ser bildet http://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode...svl=Hovedbilde Lurer på om de trodde at hunden skulle passe oppi der?
Gjest Skrevet 11. November 2008 Rapporter Skrevet 11. November 2008 Hahahahahaha wtf! Finnmarkinger altså
Symra&Pippin Skrevet 11. November 2008 Rapporter Skrevet 11. November 2008 stakkars hund, blir trist jeg Jeg også. Får håpe han får et skikkelig hjem nå da.
Gjest Skrevet 11. November 2008 Rapporter Skrevet 11. November 2008 ...den kan da umulig være seriøs? Altså sånn, de har sikkert prøvd å lage en humoristisk vri på en situasjon. Kanskje bikkja ble for mye, allergi etc etc til det uendelige. Men så tenkte de at "hai her har vi nå morro å lage annonse av". Give humanity a chance.
Guest Luckystaff Skrevet 11. November 2008 Rapporter Skrevet 11. November 2008 hehe...første som slo meg var at de bare hadde tatt et bilde av hunden mens den kosa seg i kattesenga! sto jo at den var vant med katter i annonsen...:/
SiriEveline Skrevet 11. November 2008 Rapporter Skrevet 11. November 2008 Ååå det var jo ganske komisk. Her er hvordan familiehunden reagerte på at jeg hadde kjøpt en liten seng til valpen som kommer: Hele rompestumpen er utafor, aner ikke hvorfor han skulle presse seg oppi. Sjalu kanskje? Neida!
PsychoLynx Skrevet 11. November 2008 Rapporter Skrevet 11. November 2008 Jeg tok annonsen seriøst jeg.... Jeg så bildet, og lo litt for meg selv og tenkte "aiai, de har valgt feil hund ja", men at "folk må da virkelig tenke LITT lenger da..." Men, mulig det var humoristisk ment? Og at jeg bare ikke syns omplassering av hund er særlig humoristisk?
MariaN Skrevet 11. November 2008 Rapporter Skrevet 11. November 2008 Jeg ser ikke humoren i dette..? Oki.. plassmange...ligger i en liten seng.. NÅ tok jeg den? Bjørni: Bikkja til ei venninna la seg i barnevogna, senga, setet ++ til babyen deres når han ble født
Lola Pagola Skrevet 12. November 2008 Rapporter Skrevet 12. November 2008 Tenkte ikke over at det var noen intensjoner bak det bildet (så annonsen før jeg så denne tråden), er ikke alle som tar bilder av hunden sin hele tiden, men jeg ville også tatt bilde av casper om han hadde presset seg ned i en slik seng. Man tager det man haver ikke sant.
Linda Marie Skrevet 12. November 2008 Rapporter Skrevet 12. November 2008 Det kan jo gå andre veien også: Katten ble for liten
Tyfonia Skrevet 12. November 2008 Rapporter Skrevet 12. November 2008 Det kan jo gå andre veien også: Katten ble for liten Hahaha! Vel. Man kjøper ikke en schæfer hund om man har for liten plass. Alle vet at de ikke akkurat er miniatyrhunder <_<
Kira Skrevet 12. November 2008 Rapporter Skrevet 12. November 2008 Hahaha! Vel. Man kjøper ikke en schæfer hund om man har for liten plass. Alle vet at de ikke akkurat er miniatyrhunder <_< Og de tar fort enda mer plass en tenkt. Syns bilde var morsomt jeg, håper bare det var tenkt humoristisk, og ikke seriøst.
Lola Pagola Skrevet 12. November 2008 Rapporter Skrevet 12. November 2008 Selvsagt var det ikke seriøst, på den måten hunden blir solgt pga. at den ikke fikk plass i kurven, mange rare folk der ute, men alle som legger ut på finn trenger jo ikke være tette i pappen Står fortsatt på min forklaring over jeg da, at man bruker de bildene man har tilgjengelig, og hunden var jo veldig søt på det bildet og. Edit: uklar formulering
Yakine Skrevet 12. November 2008 Rapporter Skrevet 12. November 2008 Vel, jeg VET faktisk at dette er en seriøs annonse! Hun jenta er på et annet forum jeg er på, og hun selger hunden fordi det ble for mye med to hunder og en baby. Dårlig ordvalg dog.. Og selvsagt valg av bilder..
PsychoLynx Skrevet 12. November 2008 Rapporter Skrevet 12. November 2008 yapp, annonsen ligger ute på nettby også... men da er den forumelt annerledes. Altså, hund selges.. bare.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar