Gå til innhold
Hundesonen.no

Bading av hund.

Olsenbanden

Recommended Posts

Skrevet

Tenkte det kunne vært gøy med noen bilder av hunder som blir badet? hehe..

Badet selv Ally i dag pga hundeutstillingen i morgen på orkanger. Skal ikke stille men greit å være litt ren å pen når man skal på hundeutsilling.

Men er litt redd for å få kritikk for skjegget til Ally i morgen :lol: Har enda ikke fått bort den brune fargen fra skjegget og under øynene <_<

Noen raske tips????

Her er et bilde av Ally når hun blir badet ^^,

post-4510-1226096756_thumb.jpg

Skrevet

For en søndelig dalmis, hehe

Min har egen teknikk når hun skal bade, hun legger seg flatt mot gulvet og presser seg ned, utrolig vansklig å få flytta ho... slue fjert..

Skrevet

Hi hi det trikset får ikke Zebra lære Casper altså!

Han kjemper litt i begynnelsen, men når han ikke skjønner at det nytter, blir han myk som smør... og gir meg triste blikk.... men etterpå synes han det er veldig gøy da.

Hunden jeg hadde før var derimot vanskelig, jeg måtte ha på meg regntøy, og badet lignet et badekar etterpå...

Skrevet

Zoey hater å bade, men godtar det under tvil.. Hun stiller seg helt stiv, og kikker på meg med "Hater deg.." blikket sitt..!

DSC00425.jpg

Skrevet

ehh.. Er jeg den eneste som vasker hunden i badekaret eller ? :wub:

Neida, men vi har et mini mini mini badekar, og det passer perfekt for Gulla, og små barn!

Så her er Gulla i modusen "Ikke-svært-fornøyd" :)

Guulisbader.jpg

• 1 month later...
Skrevet
I dusjen er Orry særdeles lite pen.... :whistle: Dette bildet er forresten over 4 år gammelt.

klippedusje.jpg

Nei så jævelig! Hehe...

Hadde ikke trodd en så flott mann kunne se så stusselig ut ved hjelp av litt vann Anette! :P

Skrevet

Ehhh - vet ikke hva han ser ut som jeg, men jeg ville ikke møtt han aleine i mørket :D

059.jpg

057-1.jpg

Han er jo ikke spesielt kraftig når han blir våt da - stakkar'n

Skrevet
Ehhh - vet ikke hva han ser ut som jeg, men jeg ville ikke møtt han aleine i mørket :)

059.jpg

057-1.jpg

Han er jo ikke spesielt kraftig når han blir våt da - stakkar'n

åh dæven! Han der ville jeg ikke møtt på nei :o

Skrevet
Nei så jævelig! Hehe...

Hadde ikke trodd en så flott mann kunne se så stusselig ut ved hjelp av litt vann Anette! :ahappy:

Hehe... Mannfolka er pyser vettu :ahappy:

Skrevet
Ehhh - vet ikke hva han ser ut som jeg, men jeg ville ikke møtt han aleine i mørket :)

059.jpg

P2010018.jpg

Jeg vet ikke hva hun ligner :)

Ser ut som hun og Stitch burde på treffes. De ser ganske...ehhh likesinnede ut ;)

Skrevet

Før badet:

Bjoa4Mai015.jpg

Bade? NEI TAKK!!

Bad4Jan001.jpg

Føkk så KJIPT!!

Bad4Jan002.jpg

Nå går det i allefall rette veien...

Bad4Jan005.jpg

Ahh.... DEILIG!

NKKKristiansand007.jpg

VOILA!! Ferdig!

Prinsesse4jan017.jpg

Skrevet

:lol: Fantastiske bilder av Siri!

Norma var heller ikke helt fornøyd etter sitt første bad husker jeg. Jeg måtte bare le av henne, for det første så hun så stakkarslig ut, for det andre fikk hun alltid skikkelig bustesveis etter bading når hun var liten:

0024.jpg

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...