Gå til innhold
Hundesonen.no

Yodel har blitt mamma!

Caroline

Recommended Posts

• Svar 123
  • Created
  • Siste svar

Tusen takk alle dere-

Er på sykehuset nå- og kommer nok til å være her noen uker framover.

Sindre haddde egentlig termin 21.12, og valgte derfor å komme ut 6,5 uke før termin.

Det skjedde ikke helt uten dramatikk, og involverte både sykebil, blålys, lungemodningssprøyter og sprøyter for å motvirke fødsel/ stoppe rier.

Sistnevnte viste seg å kun forsinke "livmorhalsåpningen"- ikke rier, hvilket resulterte i at jeg ble liggende med INTENSE og SVÆRT smertefulle rier i over 50 timer før Sindre endelig så dagens lys- Fast bestemt på å komme ut NÅ.

Han er helt frisk og rask, sunn og god -og verdens herligste selvførgelig!

Fødselsvekta var 2264 g og han var 44 cm lang.

Nå skal vi bare kose oss litt framover :)

Håper å være utskrevet til Hamar, men har innsett at jeg kan se langt etter NORDV utstillingen i Danmark til helgen *lol*

Yodelmannen har tenkt til å lage en egen side til vidunderet på hjemmesiden vår sånn etterhvert tror jeg. Orker ikke noen fotobøtte seans nå. Ganske sliten og mørbanket fortsatt ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sistnevnte viste seg å kun forsinke "livmorhalsåpningen"- ikke rier, hvilket resulterte i at jeg ble liggende med INTENSE og SVÆRT smertefulle rier i over 50 timer før Sindre endelig så dagens lys- Fast bestemt på å komme ut NÅ.

50 timer med store intense smerter.. huff a meg føler virkelig med deg på den altså, men så verdt det når lillegutten endelig kom ut tenker jeg?? ;)

Gleder meg til å se bilder av ham og grattis så mye igjen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hard fødsel var det, ja- men det er allerede glemt kan jeg love dere! Han er bare verdens herligste!!

Yodelmannen har rota litt med hjemmesiden vår, ser jeg- så der ligger det nå bilder for skuelystne. Han skal få sin helt egen side der etterhvert, selvom han slettes ikke er noen basenji-

til gjengjeld er han til de grader vårt "oppdrett", da *lol*

Takk igjen for alle gratulasjoner :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...