LizzieDog Skrevet 26. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 26. Oktober 2008 Jeg vet dette var et litt tåpelig spørsmål, men kan dere nevne en/flere hunderaseren innen Gruppe 1 som røyter? Takk på forhånd :-)
Guest Gråtass Skrevet 26. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 26. Oktober 2008 Jeg vet dette var et litt tåpelig spørsmål, men kan dere nevne en/flere hunderaseren innen Gruppe 1 som røyter? Takk på forhånd :-) Schäfer og Border Collie. Det har jeg uttallige hybelbøffler som bevis på!!
LizzieDog Skrevet 26. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Oktober 2008 Morsomt! :-) Et spørsmål: Røyter Dalmatiner, golden retriver og Manchester Terrier? C:
xxx12345 Skrevet 26. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 26. Oktober 2008 Det er vel raskere å liste opp de som ikke røyter..
Aussieglis Skrevet 26. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 26. Oktober 2008 Morsomt! :-) Et spørsmål: Røyter Dalmatiner, golden retriver og Manchester Terrier? C: Det er jo ikke gruppe 1 hunder?
Gjest Skrevet 26. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 26. Oktober 2008 Manch Terrier vet jeg iallefall ikke røyter mye! Koooorte pene pelsen :love: Derimot røyter nok dalmis og golden (labrador) retriever som røythunder flest bare kan.
Lola Pagola Skrevet 26. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 26. Oktober 2008 Dalmatinere røyter som et *******, herrejemini. Ser ut som det ligger snøballer i sofaen Det hadde jeg aldri trodd faktisk, at dette var en ekstremt røytende rase.
Peers Skrevet 27. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 27. Oktober 2008 Det er vel raskere å liste opp de som ikke røyter.. Jeg tenkte det samme
Symra&Pippin Skrevet 27. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 27. Oktober 2008 Beardiser har ikke røyteperioder. Død pels slipper stort sett bare når man børster, sies det (men jeg lurer nå litt på hvem som børster hund i senga mi!). Gjelder ikke dette for briarder også?
LizzieDog Skrevet 30. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Oktober 2008 Ja, sorry at jeg plutselig begynte og ramse opp hunder fra andre en gruppe 1.. ^^, Og det at dere sa at jeg heller burde ramse opp hunder som ikke røyter, så ville jeg bare ha svar på noen få hunder som røyter, til et spm, og jeg trengte fortest mulig svar..
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar