Mirai Skrevet 26. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2008 Alle emnetitler som blir laget nå, får Store Bokstaver I Begynnelsen Av Hvert Eneste Ord. Er det en liga med mennesker som har rottet seg sammen, eller er det noe teknisk i forumet? Ser hvertfall meget rart ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helle Skrevet 26. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2008 Haha, trodde folk gjorde det med vilje jeg, en eller annen ny trend Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 26. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2008 Ja, var det jeg tenkte først også. Men så la jeg merke til at det var veeeldig mange som hadde en sånn sær skrivemåte, liksom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 26. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2008 Det er sånn på et annet IP.Board jeg er medlem av, tror det ligger gjemt inni en eller annen update Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 26. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2008 Jeg stusset også litt på dette her, det var en noe merkelig trend... Småirriterende, så jeg håper det kan fikses Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mailin Skrevet 26. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2008 Jeg trodde også det var en ny (litt irriterende) trend, men jeg håper også at det kan forsvinne;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HildeM Skrevet 26. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2008 Småirriterende. Det blir slik at jeg leser ordene "hakkete" fordi det ser ut som om en ny setning starter. Bug ... I ... Nyopprettede ... Emnetitler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 26. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2008 Jeg var en millimeter fra å varsle en av de som hadde skrevet sånn ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Skrevet 26. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2008 Hmm, tror det var jeg som satte dette Kan dere teste nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 26. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2008 Ser ut til å fungere som normalt igjen nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 26. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2008 Espen, Espen, Espen... Bare ødelegger du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 26. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2008 Ser for meg Espen. "Oooh, ny knapp i kontrollpanelet, aner ikke hva den gjør! *trykke* Hmm, ingenting skjedde" Og så etter en stund kommer tråden i tilbakemeldinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Skrevet 26. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2008 Ser for meg Espen. "Oooh, ny knapp i kontrollpanelet, aner ikke hva den gjør! *trykke* Hmm, ingenting skjedde" Og så etter en stund kommer tråden i tilbakemeldinger Ehmm ingen kommentar Egentlig skulle den fjerne hvis du skrev bare JEG TRENGER HJELP forumet til Jeg Trenger Hjelp, men den virket litt bedre en det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 26. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2008 Hahaha Spot on! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar