HelleH Skrevet 20. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 20. Oktober 2008 I slutten av Desember får jeg valpen min. Den perfekte julegave til meg selv Det er ei lita japaner jente. Jeg har allerede begynt å tenke på navn, men jeg aner ikke. Kommer liksom ikke på noe =( Jeg vil ha noe skikkelig barnslig og søtt. Kanskje litt klisjeaktig, men samtidig ikke så veldig langt navn. Jeg trenger hjelp. Vær så snill, hjelp meg. Takker masse masse for forslag
bea Skrevet 20. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 20. Oktober 2008 Her er noen japanske uttrykk/navn Mosh Mosh (noe japanerene sier når de tar telefonen) Itchigo (Japansk for jordbær) Uttales It-chi-gå Sekai (Japansk for verden) Sora (Japansk for himmel) Milo og Majka synes jeg er fine hundenavn
Poter Skrevet 20. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 20. Oktober 2008 Sjasmin Leiha Lady Chic Rosa Perle Rose Fluffy Puffy Dido Ariel Tinkerbelle
HelleH Skrevet 21. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Oktober 2008 Tusen takk for mange bra forslag:D
Gjest Skrevet 21. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 21. Oktober 2008 Jeg skulle jo egentlig kalle min egen bikkje for dette, men så bare ble det ikke med det (evt. passet ikke ). Yuki - japansk for SNØ passer jo flott Juki uttales det, rett fram.
Tyfonia Skrevet 21. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 21. Oktober 2008 Japanske navn (jeg er fan av japansk ) Mange søte pikenavn: Shinatawa (fork. Shina) Rhukia Hidori Chihiro (fork. Chii) Hinata Hime (betyr prinsesse) Orihime (fork. Hime) Sorotano Sumomo Ichi = betyr tallet 1 Sakura Mononoke (fork. Mono eller Noke) Tror jeg stanser her Legger mine favoritter i sort, tykk skrift.
Tyfonia Skrevet 21. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 21. Oktober 2008 Typisk! Alltid skal noen komme med disse "korte, enkle" navnene sine ;)
Lola Pagola Skrevet 21. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 21. Oktober 2008 O-Ren Ishi Etter hun i Kill Bill Ishi er søtt. Synes igså Itchigo var et godt forslag, Itchi.
Blondiemamma Skrevet 21. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 21. Oktober 2008 Søte klisje navn? -Chanell - Chantie - Carmen - Lady - Rosita - Dolly - Cherry
HelleH Skrevet 21. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Oktober 2008 Tusen hjertelig takk for veldig bra forslag. Skal sette meg ned og tenkte masse. Det blir garantert ett av de navnene:D Masse Takk
Poter Skrevet 21. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 21. Oktober 2008 Japanske navn (jeg er fan av japansk ) Mange søte pikenavn: Shinatawa (fork. Shina) Rhukia Hidori Chihiro (fork. Chii) Hinata Hime (betyr prinsesse) Orihime (fork. Hime) Sorotano Sumomo Ichi = betyr tallet 1 Sakura Mononoke (fork. Mono eller Noke) Tror jeg stanser her Legger mine favoritter i sort, tykk skrift. Dette var jo nydelige navn! Sumomo var virkelig søtt! Kan du ikke foreslå noen navn i min navnetråd?
Wilma Skrevet 21. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 21. Oktober 2008 Yri Du holder fast ved Yri og Yrja osv.
Tyfonia Skrevet 21. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 21. Oktober 2008 Dette var jo nydelige navn! Sumomo var virkelig søtt! Kan du ikke foreslå noen navn i min navnetråd? Klart det Merkelig... jeg klarte ikke å finne navnet på min egen hund
HildeM Skrevet 21. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 21. Oktober 2008 Du holder fast ved Yri og Yrja osv. Jepp, synes det er søte navn
Babelfish Skrevet 23. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 23. Oktober 2008 Mine to hunder heter Oskar og Thomas
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar