Gå til innhold
Hundesonen.no

Heisan, Terje her


thelberg

Recommended Posts

:) Jeg må si dere vet hva som skal til for at en skal føle seg velkommen til forumet. Kjempetrivelig velkomst.

Og er det noe jeg kan bidra med under Hjemmesider, så skal jeg selvsagt gjøre det.

Vi vil jo at folk skal føle seg velkommne vet du, sånn at de blir aktive medlemmer :D Så er det jo alltid kjekt med IT folk, er masser på pcen selv og elsker å utforske nye ting og vil gjerne hjelpe til når jeg kan det, men har funnet ut at det er Mange her som kan Mye mer enn meg så har "trekt meg litt tilbake" på det området... Men hjelper gjerne altså (hinthint folkens :):wink: ) :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg heter Terje, er 43 år og jobber som IT-ansvarlig i en bedrift i Trondheim.

Vi, altså familien på 4, er i ferd med å muligens kanskje ta over en Labrador Retriever tispe på 5 år. Men om det ikke blir den, så blir det nok en hund på sikt. :)

Hei og velkommen her. Håper du vil trives her. Godt at det kommer noen flere voksne her. At du driver med IT er også interessant. Er det Microsoft eller MacIntosh verden du holder til i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det Microsoft eller MacIntosh verden du holder til i?

Det er nok et rent Microsoftmiljø, med en serverpark på 10-12 Intel-servere og én stormaskin Ibm AS-400. Utover det er det omlag 150 PC'er fordelt på 13 avdelinger i Norge som driftes og som det gis brukersupport til. I tillegg kommer også noen datterselskaper. Hovedkontor er her i Trondheim hvor jeg bor.

Det morsomste i denne jobben er helt klart webdesign, og det som følger med driftingen av bedriftens nettsider (Albert E. Olsen AS og Sveiseeksperten AS). Har du lyst kan du jo stikke innom min egen hjemmeside og kikke litt rundt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok den det er snakk om ja. Ser du er fra Støren. :D Skal besøke den i kveld' date=' så får vi se hvordan førsteinntrykket blir...[/quote']