Gå til innhold
Hundesonen.no

Sarah Brightman


Blondiemamma

Recommended Posts

Trenger hjelp til å finne en sang av Sarah Brightman.. Det er ikke "Nella fantasia" eller "pie jesu" Men det er av de andre kjente hun har.. Sangen begynner med at hun synger et langt aaaaaahh i høyere og høyrere toneleie før hun begynner å synge. .(teit forklart.. men aner ikke hva det heter på fagspråket) Noen som kjenner igjen låta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*klippet*Sangen begynner med at hun synger et langt aaaaaahh i høyere og høyrere toneleie før hun begynner å synge. .(teit forklart.. men aner ikke hva det heter på fagspråket) Noen som kjenner igjen låta?

*flire*

Ja DEN ja!

*flire enda mer*

Beklager, men altså- du har ikke noen ord eller noe som du husker fra teksten? Det du forklarer kan jo være hvilken som helst av sangene hennes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. sorry.. Men jeg husker bare ikke.. Trodde ikke hun hadde SÅÅ mange låter før jeg begynte å søke ;)

Den er jo grei.. Men hva er oddsene for at de "få" hun kanskje hadde ikke skulle begynne med "aaaaahhhhh" *flire*

Nei, nå er jeg litt slem. Sorry, humøret mitt har bedret seg og dermed blir jeg tydeligvis bare ekkel *flire*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi... morsomt sprm! Hvilken sang begynner med aaaaaaaaaaaah uten musikk og er KANSKJE med Sarah Brightman? ;)

Kanskje du skal synge eller nynne inn det du kan og legge det ut? Jaaah! :P Lover iallefall å gjøre mitt ytterste for å hjelpe her da altså! *humre litt* ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver en ny her.. Som IKKE er med Sarah Brightman, men mange tror det likevel.

Okey - ikke noe aaaaaaaaaaa i begynnelsen men midt i Kanskje Blondiemamma ikke har hørt hele låten fra begynnelsen?? (hva vet jeg, liksom)

Den er dog sunget av Inva Mula-Çako fra Albania (eller noe slikt), og en fantastisk låt - uansett om det er den hun leter etter eller ikke - og VEL verdt å høre på...

Link: http://www.youtube.com/watch?v=k3zAs-38QWw

(Finnes kulere videoer hvis man søker på Diva Dance, ikke Sarah Brightman)

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Her anbefalte også veterinæren Hill's i/d, helst boksmat men den er så dyr så jeg gikk for tørrfor. Min ble fin i magen etter to dager på i/d, i tillegg til Zoolac og Canikur. Går du for tørrfor er det viktig å bløte det opp først.
    • Høres ut som dere har det meste på stell! Kjør på tenker jeg 😁
    • Hill’s ID boksemat har vært redningen de gangene jeg har hatt erfaring med skikkelig mage-/tarminfeksjon hos hund, ikke vet jeg hvorfor denne maten er så effektiv sammenlignet med vanlig skånekost, men det er det. Burde brukes etpar dager lenger enn man tror er nødvendig, og gjerne også DiaTab eller medisinsk kull som tilskudd.
    • Vil gjerne høre deres erfaringer om hund og diare, om hvor langvarig en mage-/tarminfeksjon kan være:  Tispen min er snart 9 år gammel. For halvannen uke siden fikk hun løs mage/diare. Etter noen dager ga jeg henne probiotika, uten at det så ut til å hjelpe.  Tok kontakt med veterinærklinikken, der klinikksekretæren mente at det ikke var noen grunn til konsultasjon så lenge hun var pigg og hadde matlyst. Hun foreslo å bruke Webiotic.  Tispen fikk Webiotic i tre dager, og avføringen ble normal. Nå, tre dager etter avsluttet kur, har diareproblemet kommet tilbake (oppe to ganger i natt...). Jeg har gitt henne probiotika. Det er nå helg, og problemet er jo ikke akkurat akutt. Men har tenkt å ta kontakt med veterinæren igjen på mandag.  Jeg vet jo ikke om klinikken vil mene om tispen "kvalifiserer" til konsultasjon, siden dette ikke ser ut til å gi seg. Bør jeg insistere? I bakhodet lurer jo tanken på tarmkreft. Men altså, hunden virker pigg og spiser. Hadde blod i avføringen tidlig i sykdomsperioden, men ikke nå.  Noen som har noen erfaringer å komme med?  
    • Så denne tråden nå og vil bare skyte inn noe; Det er altfor tidlig å forvente noen som helst grad av renslighet for en valp på den alderen. Den har ikke rukket å utvikle blærekontroll nok til å engang vite i forkant når den må på do. Den vet det ikke før den plutselig tisser seg ut. Nå er det en stund siden du skrev innlegget, og jeg antar at du har begynt å se forbedringer på denne fronten den siste tiden?    
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...