Blondiemamma Skrevet 19. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2008 Trenger hjelp til å finne en sang av Sarah Brightman.. Det er ikke "Nella fantasia" eller "pie jesu" Men det er av de andre kjente hun har.. Sangen begynner med at hun synger et langt aaaaaahh i høyere og høyrere toneleie før hun begynner å synge. .(teit forklart.. men aner ikke hva det heter på fagspråket) Noen som kjenner igjen låta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 19. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2008 Ja DEN ja! Hahaha Nei vet ikke jeg, eneste jeg kommer på som går litt aaaaah høyere og høyere er denne http://www.youtube.com/watch?v=PuhR3JejNZQ Men det er sikkert ikke den, du hadde vel sikkert husket teksten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 19. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2008 "Time to say good bye??" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blondiemamma Skrevet 19. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2008 Nei ingen av de to desverre Men takk for tips... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 19. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2008 Nå har jeg surfa maaasse sanger, veldig mye fint å høre, men jeg finner ikke noe som minner om det du forklarer. Da må jeg sitte til i morra tror jeg Edit: Her var det masse aaaaa, Fleur du Mal: http://www.youtube.com/watch?v=rkmGuEAvmf0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blondiemamma Skrevet 19. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2008 Den er veldig kjent... Hørt den mange ganger.. og jeg mener 100% at det er Sarah Brightman. Men jeg det kan jo være at jeg tar feil Irriterede at jeg ikke husker hva den heter. .Inmari fin sang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 19. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2008 Denne? http://www.youtube.com/watch?v=uhYIXXpmQDA...feature=related Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blondiemamma Skrevet 19. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2008 Nei beklager belgerguri. .Ikke den heller <_< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 19. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2008 Kama Sutra, men der begynner ikke aaagh før langt inni musikken http://www.youtube.com/watch?v=aV983y1ZfXQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vala Skrevet 20. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2008 *klippet*Sangen begynner med at hun synger et langt aaaaaahh i høyere og høyrere toneleie før hun begynner å synge. .(teit forklart.. men aner ikke hva det heter på fagspråket) Noen som kjenner igjen låta? *flire* Ja DEN ja! *flire enda mer* Beklager, men altså- du har ikke noen ord eller noe som du husker fra teksten? Det du forklarer kan jo være hvilken som helst av sangene hennes... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blondiemamma Skrevet 20. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2008 Hehe.. sorry.. Men jeg husker bare ikke.. Trodde ikke hun hadde SÅÅ mange låter før jeg begynte å søke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vala Skrevet 20. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2008 Hehe.. sorry.. Men jeg husker bare ikke.. Trodde ikke hun hadde SÅÅ mange låter før jeg begynte å søke Den er jo grei.. Men hva er oddsene for at de "få" hun kanskje hadde ikke skulle begynne med "aaaaahhhhh" *flire* Nei, nå er jeg litt slem. Sorry, humøret mitt har bedret seg og dermed blir jeg tydeligvis bare ekkel *flire* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blondiemamma Skrevet 20. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2008 Nja. Jeg har enda ikke funnet noen låter som låta begynner med aaaaah uten noe musikk først Mulig jegblander med noen andre artister også. .Ikke så farlig. jeg finner nok ut av det til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carma Skrevet 20. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2008 Hihi... morsomt sprm! Hvilken sang begynner med aaaaaaaaaaaah uten musikk og er KANSKJE med Sarah Brightman? Kanskje du skal synge eller nynne inn det du kan og legge det ut? Jaaah! Lover iallefall å gjøre mitt ytterste for å hjelpe her da altså! *humre litt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 20. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2008 *stemmer for sang av Blondiemamma* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blondiemamma Skrevet 20. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2008 hahaha.. Tror ikke dere vil høre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 20. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2008 hahaha.. Tror ikke dere vil høre! Åh. Jo da. Vi vil garantert høre.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blondiemamma Skrevet 20. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2008 Åh. Jo da. Vi vil garantert høre.... Da finner dere garantert ikke ut hviken sang jeg mener.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 20. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2008 Da finner dere garantert ikke ut hviken sang jeg mener.. Trur de fleste står fast på hviken "aaaaahaaaahaaaa" sang du mener uansett nå, så du burde jo gi oss litt ledertråder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SusanneL Skrevet 20. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2008 Prøver en ny her.. Som IKKE er med Sarah Brightman, men mange tror det likevel. Okey - ikke noe aaaaaaaaaaa i begynnelsen men midt i Kanskje Blondiemamma ikke har hørt hele låten fra begynnelsen?? (hva vet jeg, liksom) Den er dog sunget av Inva Mula-Çako fra Albania (eller noe slikt), og en fantastisk låt - uansett om det er den hun leter etter eller ikke - og VEL verdt å høre på... Link: http://www.youtube.com/watch?v=k3zAs-38QWw (Finnes kulere videoer hvis man søker på Diva Dance, ikke Sarah Brightman) Susanne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blondiemamma Skrevet 20. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2008 Lurer litt på om det kan være Nella Fantasia bare at hun i en eller annen versjon har lagt til et aaaah før hun begynner på selve sangen... Vet jeg har slengt ut et teit spørsmål.. Bare mobb meg dere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carma Skrevet 23. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2008 Hihi, ikke vondt ment da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar