Benedicte Skrevet 22. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2009 Ikke portis? Du altså! Ble du fornærmet? Skal jeg ha vimsehund kjøper jeg ny Cita i stedet for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 22. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2009 Ble du fornærmet? Skal jeg ha vimsehund kjøper jeg ny Cita i stedet for Ja, nå ble jeg sikkelig forbannet rett og slett! <_< Nei, herre gud. Jeg er glad jeg har vimsehund, jeg! Og skjønner godt at det er noe som ikke passer for alle. :closedeyes: De er jo en prøvelse til tider disse pelsdottene. En liten håndfull fri vilje. Prince har det så bra hos nye forverter nå forresten... måtte bare si det når jeg kom på det. Han skal stilles igjen også snart! Blir spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 22. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2009 Prince har det så bra hos nye forverter nå forresten... måtte bare si det når jeg kom på det. Han skal stilles igjen også snart! Blir spennende. Fryktelig OT, men: Hvorfor har ikke jeg fått vite at gullgutten min har fått seg ny forvert? Hvor, hva, hvem (send PM du) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grim Skrevet 22. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2009 Lett. 1. Terv/groen 2. Siberian Husky 3. Hvit gjeterhund 4. Doberman 5. Weimaraner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nettemoren Skrevet 22. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2009 1. Boxer, Har alltid blitt litt blank i øynene når en slik er innen synsvidde. Aller finest når de er brun m/hvitt bryst. 2. Toller 3. Storpuddel 4. Labrador 5. Sheltie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 22. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2009 Berner sennen Bearded Collie (Welsh) springer spaniel Ulvehund Basenji Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 22. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2009 *klipp* Det er de aktuelle rasene nå hvertfall, men jeg liker også riesenscnauzer, aussie, border collie, AK (etter å ha møtt Blaze og Talli), nuffe, basenji og staff. Godt dem klarer å lage noe godt inntrykk iblandt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Identity Skrevet 23. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2009 1. Boxer 2. Storpuddel 3. Australian Shepherd 4. Nova Scotia Duck Tolling Retriever. 5. Samojed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tapper Skrevet 23. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2009 1. Shetland Sheepdog 2. Italiensk spinone Så har jeg ikke flere bestemte. Forandrer mening hele tiden om hvilke hunder som fasciner meg. Berner sennen, chrinese crested med og uten hår, collie...+++ Men berner sennen har alltid vært, så det er vel en favoritt, antar jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeneR Skrevet 23. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2009 Chihuahua, begge hårlag Staffordshire bullterrier Miniatyrbullterier Afghansk mynde GD Så vanskelig og bare plukke ut 5. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Angelsown Skrevet 25. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2009 American staff American Bulldog Engelsk staff-bullterrier Dogo Argentino Shæfer Men jeg valgte også en blandingshund og er veldig fornøyd med han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomas84 Skrevet 25. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2009 1. Rhodesian Ridgeback 2. Grosser Schweitzer Sennenhund 3. Dalmatiner 4. Labrador Retriever 5. Boerboel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Luckystaff Skrevet 25. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2009 Oj, denne kan bli vanskelig! er jo så mange flotte raser...trur det må bli noe sånt som 1. Staffordshire Bull Terrier (Får til våren!! ) 2. Grand Danois (Lillesøs skal hente sin 14. februar ) 3. Boxer 4. Amerikansk Bulldog 5. Rotweiler rekkefølgen er vel mer eller mindre tilfeldig...bortsett fra de to første... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 25. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2009 Siberien Husky Tervueren Schæfer Groendal Samojed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rottisembla Skrevet 25. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2009 Hmmmm er mange favoritter MEN de som regjerer høyest er: 1 Amerikansk Bulldogg 2 Rottweiler 3 Alaska Malamute 4 Tervuren 5 Border collie (Tricolour og med gjeteinnstinkt på sau) Har og en forkjærlighet for Amstaff men det kommer aldri til å skje med mindre jeg flytter utenlands og det er jo heller tvilsomt . Så da får det holde med de deilige lovlige rasene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TollerRetriver Skrevet 25. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2009 Denne listen endres jo hele tiden, men nå ser den omtrent slik ut: 1. Portis 2. Toller 3. Saluki 4. Whippet 5. Terv Saluki og Whippet er hunder jeg ikke kommer til å skaffe meg med det første, men de er så fascinerende og flotte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laikamor Skrevet 25. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2009 Mine favorittraser (ikke i rekkefølge): engelsk bulldog boxer blandingshund cairn terrier border collie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eple Skrevet 30. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2009 1. flat coated 2. labrador 3. golden 4. toller 5. hmm.. kanskje en dalmis? Her har det endret seg en god del. Ser ut som vi ender opp med collie korthår. Så nå er vel listen slik: 1. Collie korthår 2. Toller 3. Flat 4. Labrador 5. Golden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Luckystaff Skrevet 30. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2009 Mine 5 favoritter er: 1. Staffordshire bull terrier 2. Amstaff 3. Boxer 4. Bull terrier 5. Grand danois Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torunn Skrevet 30. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2009 1. mops 2 .Pembroke Welsh Corgi 3 .Boxer 4 .Irsk ulvehund 5.Pekingeser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 30. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2009 1: Mops (åffkårs) resten kommer veldig tilfeldig.. å gjelder utseendemessig 2: Basenji (guud, de er så vakre) 3: Grand Danois 4: Basset Hound 5: Er litt små fasinert at Dverg Pichere meeen.. Er alltid usikker Oida, listen er endel forandret.. 1: Mops! 2: Aussie.. Alle slags farger untatt sort tri 3: Dverg pischer 4: Dagfinn! (Hunden søs hadde før, blanding mellom Rottweiler og irsk setter) 5: .... (under oppdagelse) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar