Nerissa86 Skrevet 8. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2008 På mandag hentet jeg og kjæresten min vår nydelige jente, som vi har kalt Toya. Navnet Toya er hentet fra bestemors Golden Retriever som het Toya. Da jeg var liten var hun min beste venn og vi hadde et nært og spesielt vennskap. Hun døde av alderdom for 3 år siden. Min Toya er en Rottweiler, og er født 10. August 2008. Den er 8 uker gammel og er en skjønn, kosete og leken valp. Jeg gleder meg til å bli mer kjent med henne og hjelpe henne til å vokse opp til å bli en flott hund! Her kommer noen bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 8. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2008 så søt hun var! Lykke til med valp ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 8. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2008 Njommin så utrolig skjønn! Hvor var det hun kom fra? Massemasse lykke til videre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilma Skrevet 8. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2008 ååå, så søt! Lykke til med henne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 8. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2008 Det er noe med disse hundene med svart og brunt som får hjertet mitt til å slå litt fortere.. Hun er nydelig..! Lykke til videre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MetteOgBeatrix Skrevet 8. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2008 Så utroooolig nydelig hun er da :-) Hvor kommer hun fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nerissa86 Skrevet 8. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2008 Hun er fra Narvik! Var en lang kjøretur, men hun taklet den ganske bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
La Toya Skrevet 12. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2008 Så utrolig søt <3 Fineste navnet også Min heter det samme Lykke til videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PhoNuLi Skrevet 12. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2008 Noe så herligt Rottweiler er en hvirkelig nydelig rase! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 19. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2008 Så nydelig! *smelt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane&Kaiza Skrevet 20. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2008 Nåmmen går det an?! Noe så skjønnt er det lenge si eg har sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyfonia Skrevet 21. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2008 Er så svak for rottweilere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leffy Skrevet 21. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2008 Gratulerer med en nydelig hund og en nydelig rase. Kjempesøt jente =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar