giggi Skrevet 6. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2008 Næmmen, jeg så virkelig IKKE for meg at du skulle ha dvergpinscher! Spennende valg Gratulerer med valp! Ble ganske sjokket jeg også først Men gratulerer så mye da Så stilig, men blir nok mye å gjøre framover hos dere nå ja Herlig var hun, fint navn også Masse lykke til videre
Renate A Skrevet 6. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2008 Morro med en småttis i huset også. Gleder meg til å se Labbe valpen du får også
charlotte Skrevet 18. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Oktober 2008 Valpetrynet er 7 uker gammel i dag og det er bare ei uke til vi henter Ida, har vært og hilst på henne et par ganger siden sist. Ida er den mørkeste tispa i kullet og er skikkelig spretten og frempå. Flere bilder kommer når vi har hentet henne, vi drar dit på fredag! Noen har spurt hvilken oppdretter det er, det er Hege Magnussen i Horten. Hun har ikke registrert kennelnavn, så valpen vår blir registert i NKK som Ida - enkelt og greit.
charlotte Skrevet 25. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Oktober 2008 Det går strålende med valp i hus, hun spiser godt, gjør fra seg ute og sov nesten hele natten. Hun har hilst på katten og Lisa, utforsket litt i huset. Hun er veldig kontaktsøkende og oppmerksom, vi er totalt forelsket i den røde lille klatten!
Blondiemamma Skrevet 25. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 25. Oktober 2008 Gratulerer med ny valp.. Skikkelig søt
charlotte Skrevet 29. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 29. Oktober 2008 Ida lever glade dager hos oss, vi har nå hatt henne snart en uke så hun begynner å bli husvarm. Hun er verdens søteste lille rampejente! Se bilder under:
Maritaa Skrevet 29. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 29. Oktober 2008 Noe SÅ nydelig Var det agility hun skulle brukes til, eller er jeg helt på jorde nå?
charlotte Skrevet 29. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 29. Oktober 2008 Noe SÅ nydelig Var det agility hun skulle brukes til, eller er jeg helt på jorde nå? Den dagen du ser meg gå agility, haha :-D Nei, hun skal være familiehund kort sagt. Mye tur i skogen, trene litt lydighet og ellers være fang-gris.
helenehelgesen Skrevet 29. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 29. Oktober 2008 Så søte bilder av henne og Lisa
Symra&Pippin Skrevet 29. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 29. Oktober 2008 Veldigveldig søt! Jeg ser ikke bort fra at jeg skal ha en sånn en dag. Det har jeg igrunnen tenkt lenge
Maritaa Skrevet 30. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 30. Oktober 2008 Den dagen du ser meg gå agility, haha :-D Nei, hun skal være familiehund kort sagt. Mye tur i skogen, trene litt lydighet og ellers være fang-gris. Ikke det nei :closedeyes: *flire* Lykke til hvertfall, hun var helskjønn
Synnikken Skrevet 30. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 30. Oktober 2008 Herregud så nydelig! Dp'er er fantastisk pene! Hvis jeg noengang skal ha en spretten hund så blir det en DP, men blir nok Blck/tan på meg Skal dere stille henne?
charlotte Skrevet 31. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Oktober 2008 Herregud så nydelig! Dp'er er fantastisk pene! Hvis jeg noengang skal ha en spretten hund så blir det en DP, men blir nok Blck/tan på meg Skal dere stille henne? Ja, vi skal stille henne :-)
charlotte Skrevet 2. November 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 2. November 2008 Stakkars frysepinnen! Hihi
helle Skrevet 2. November 2008 Rapporter Skrevet 2. November 2008 "mamma jeg vil ha dekken!" Hun er kjempe søt
Mirai Skrevet 2. November 2008 Rapporter Skrevet 2. November 2008 Charlotte & co var i butikken i går og skulle ha dekken til mini, men vi hadde ikke noe som var lite nok! Bittepitteliten er Ida, og søøøør
Carina Skrevet 2. November 2008 Rapporter Skrevet 2. November 2008 Å, helledussen så skjønn! Men hun så litt ukomfortabel ut på de siste bildene.
helle Skrevet 3. November 2008 Rapporter Skrevet 3. November 2008 Til små DP valper, så kan gamle ullsokker (eller ermer på ullgensre), brukes. Klipper bare hull til beina og hode, og vips, så har man en fin genser. De vokser sinnsykt kjappt, så kjedelig å bruke masse penger på noe som varer i 3 uker :closedeyes:
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar