Gå til innhold
Hundesonen.no

Letohallen 25.-26. oktober


SFX

Recommended Posts

åh, okey... da sliter vi litt da... for vi bor liksom ca. 2 timer unna... og gidder ikke betale 945 kr. for én natt liksom.. med mindre vi må... men dette må vel også forhåndsbestilles+ at det sikkert er ganske proppa fult på det hotellet allerede... så da burde vel egentlig vi dra hjemmafra seinest 07.00! :icon_confused: begge dagene......

*sutre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 138
  • Created
  • Siste svar
åh, okey... da sliter vi litt da... for vi bor liksom ca. 2 timer unna... og gidder ikke betale 945 kr. for én natt liksom.. med mindre vi må... men dette må vel også forhåndsbestilles+ at det sikkert er ganske proppa fult på det hotellet allerede... så da burde vel egentlig vi dra hjemmafra seinest 07.00! :icon_confused: begge dagene......

*sutre*

For det første..: Du møter opp i god tid før du skal i ringen, så hunden din får litt tid på seg til å fordøye inntrykk og venne seg til ståket i hallen før den skal i ilden. Altså..skal du i ringen klokka 9, så møter du opp senest halv 9. Har hunden aldri vært på utstilling før, anbefaler jeg deg å møte opp enda tidligere. Jo senere du kommer, jo verre er det å finne parkering nærme hallen, og du risikerer å måtte parkere et stykke unna, og bruke lengre tid på å ta deg inn i hallen.

For det andre: Å dra på utstilling klokka 7 på mårran, og bare ha 2 timer å kjøre er slettes ikke noe å syte for.

Garva utstillere kjører gjerne mange timer på natta til utstillingen...og sover litt i bilen om de kommer fram i veldig god tid.

Vi har starta å kjøre i 4-tida på natta flere ganger. Mona har starta tidligere også, når utstillingene har vært langt unna.

En gang dro jeg rett fra jobb på natta og til utstillingen. Da var jeg våken i 1 1/2 døgn.. Vi er liksom ikke de første som drar fra utstillingen heller... Det pleier å være Mona og meg og ryddemannskapene som er igjen til slutt.. :icon_redface:

Jeg har bestilt 3 doble -og et enkeltrom i hotellet ved Letohallen. Det er mulig det blir et dobbeltrom til overs, hvis noen er interessert...men det vet jeg ikke sikkert før nærmere utstillingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Noen som vet om PM'ene kommer på mail eller i posten?

Jeg vil tro de kommer på epost, at det er en del av NKKs DogArra-system for alle arrangører, ikke bare deres egne utstillinger. Når jeg går inn på påmeldingen på Min side, står det at startnummeret ikke er klart enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som ennå ikke har ordna seg med overnatting til denne utstillinga..?

Jeg har fremdeles et dobbeltrom, og muligens et enkeltrom til overs på hotellet ved Letohallen.

De vil bli avbestilt om noen få dager, hvis ingen melder sin interresse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...