SFX Skrevet 17. September 2008 Rapporter Share Skrevet 17. September 2008 Hvem skal? Jeg har meldt på junioren X'en, og vurderer sterkt å melde på veteranen Even. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cathrine og Killja Skrevet 17. September 2008 Rapporter Share Skrevet 17. September 2008 jeg skal stille killja og masi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 17. September 2008 Rapporter Share Skrevet 17. September 2008 Vi kommer! Har tenkt å melde på Tia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 17. September 2008 Rapporter Share Skrevet 17. September 2008 Jeg skal! Skal iallefall stille Bella og en D-valp, er usikker på hvordan det blir ellers. Har bestilt hotellrom i letohallen, og gleder meg skikkelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbogutten Skrevet 17. September 2008 Rapporter Share Skrevet 17. September 2008 jeg kommer søndag, skal jobbe der også blir det vel stilling av to-tre dalmiser og muligens noen kinesere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 17. September 2008 Rapporter Share Skrevet 17. September 2008 Vi kommer alltid til leto-hallen Jeg skal stille, sambo skal jobbe der hele helgen som vanlig. Dermed bor vi selvsagt på hotellet vi også (Selvom vi kun bor 25 min unna..... ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 17. September 2008 Rapporter Share Skrevet 17. September 2008 Jeg har ikke helt bestemt meg - vurderer det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 17. September 2008 Rapporter Share Skrevet 17. September 2008 har meldt på ene dagen og skal stille cc begge tror jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 17. September 2008 Rapporter Share Skrevet 17. September 2008 Ja, Villa skal meldes på! I åpen klasse Stor jente blitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Izziebelle Skrevet 17. September 2008 Rapporter Share Skrevet 17. September 2008 Hmm hadde jo vært artig gitt. Så de er greie med hunder på rommene da tydeligvis eller? =P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 17. September 2008 Rapporter Share Skrevet 17. September 2008 Vi kommer muligens og ser på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LindaM Skrevet 17. September 2008 Rapporter Share Skrevet 17. September 2008 vet ikke om vi skal stille ut, men kommer sansynlighvis for å se på uansett Har litt mye sommerfugler i magen for å stille ut :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Izziebelle Skrevet 17. September 2008 Rapporter Share Skrevet 17. September 2008 vet ikke om vi skal stille ut, men kommer sansynlighvis for å se på uansett Har litt mye sommerfugler i magen for å stille ut :/ Nehei! Du må stille henne ut altså! Hun er jo nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 17. September 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. September 2008 Jeg skal! Skal iallefall stille Bella og en D-valp, er usikker på hvordan det blir ellers. Har bestilt hotellrom i letohallen, og gleder meg skikkelig! Noen på Canis sa at hunden måtte være i bur på disse hotellrommene, stemmer det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 17. September 2008 Rapporter Share Skrevet 17. September 2008 Noen på Canis sa at hunden måtte være i bur på disse hotellrommene, stemmer det? Jeg har bodd der med hund før og aldri hatt de i bur. Vet ikke om det er påkrevd eller ikke, men slike hotellregler gir jeg egentlig litt beng i sålenge de ikke kan se at hundene har vært i møbler etc. Og Mona! Du kunne sikkert bodd her da, spørs litt hvem du har med (Sico er ikke glad i hannhunder). Vi bor et kvarters kjøring fra hallen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 17. September 2008 Rapporter Share Skrevet 17. September 2008 Noen på Canis sa at hunden måtte være i bur på disse hotellrommene, stemmer det? Don't know, don't care. Men de sa ingenting om det da vi bestilte nei. Jeg skrev det samme til hun på canis. Jeg har bodd der med hund før og aldri hatt de i bur. Vet ikke om det er påkrevd eller ikke, men slike hotellregler gir jeg egentlig litt beng i sålenge de ikke kan se at hundene har vært i møbler etc. Og Mona! Du kunne sikkert bodd her da, spørs litt hvem du har med (Sico er ikke glad i hannhunder). Vi bor et kvarters kjøring fra hallen Åh, men jeg skal nok ha med en hannhund eller to:/ Blant annet Albin, og han og Sico blir neppe en god kombinasjon. Men takk for tilbudet. Skal du stille? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 17. September 2008 Rapporter Share Skrevet 17. September 2008 Don't know, don't care. Men de sa ingenting om det da vi bestilte nei. Jeg skrev det samme til hun på canis. Åh, men jeg skal nok ha med en hannhund eller to:/ Blant annet Albin, og han og Sico blir neppe en god kombinasjon. Men takk for tilbudet. Skal du stille? ok Er det krise en gang ordner vi det uansett da, er jo mulig å ha hannene på ulike rom. Men ja, jeg skal stille Tia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LindaM Skrevet 17. September 2008 Rapporter Share Skrevet 17. September 2008 Er litt usikker jeg nå... tror ikke vi kan være over begge dagene, men når jeg ser på terminlista, så står det at finsk lapphund er begge dagene.. hva skal jeg i såfall velge?! Eller er jeg helt utpå jordet nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 17. September 2008 Rapporter Share Skrevet 17. September 2008 Er litt usikker jeg nå... tror ikke vi kan være over begge dagene, men når jeg ser på terminlista, så står det at finsk lapphund er begge dagene.. hva skal jeg i såfall velge?! Eller er jeg helt utpå jordet nå? Da kan du melde på begge dagene eller den dagen som passer deg best. Er to ulike hundeklubber som arrangerer hver sin dag, så for mange raser er det dobbeltutstilling. Jeg melder på min begge dager, da får jeg dobbelt med sjanser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 17. September 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. September 2008 Er litt usikker jeg nå... tror ikke vi kan være over begge dagene, men når jeg ser på terminlista, så står det at finsk lapphund er begge dagene.. hva skal jeg i såfall velge?! Eller er jeg helt utpå jordet nå? Hvis du kjenner din hunds feil og vet hva de ulike dommerne går etter, velger du den dommeren som vil like din hund best - hvis du må velge én dag. Men du kan fint stille begge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 17. September 2008 Rapporter Share Skrevet 17. September 2008 jeg og har lyst, må sjekke om jeg jobber først, men ser ut som om at jeg har FRI Og da skal jeg, campe med mona Gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LBL Skrevet 17. September 2008 Rapporter Share Skrevet 17. September 2008 Er litt usikker jeg nå... tror ikke vi kan være over begge dagene, men når jeg ser på terminlista, så står det at finsk lapphund er begge dagene.. hva skal jeg i såfall velge?! Eller er jeg helt utpå jordet nå? (psst! hvis valpene blir bedømt av rasedommerene ville jeg valgt søndag var jeg deg.. ) Jeg skal ikke stille Likka men trooooor kanskje jeg skal stille en liten brun kenguhund.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Izziebelle Skrevet 18. September 2008 Rapporter Share Skrevet 18. September 2008 ikke morsomt å stille for finsk dommer mener du? hehee Jeg synes det er gøy jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 18. September 2008 Rapporter Share Skrevet 18. September 2008 Talli-naken-Kelpie skal stille lørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonjeogjeppe Skrevet 18. September 2008 Rapporter Share Skrevet 18. September 2008 Vi har planer om å stille pumien på valpeshow. Blir spennende. Første gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar