Gå til innhold
Hundesonen.no

Trondheim hundefestival


MarieR

Recommended Posts

Nå, hvordan gikk det med folket? :lol:

Jeg er strålende fornøyd hvertfall ;) Stella og Pondus debuterte i dag, og Stella ble beste juniortispe med HP :P Jeg trodde virkelig ikke hun ville slå den andre tispa, og ble veldig overasket da dommeren plasserte oss først.

Stella sin kritikk:

Meget god helhet, enda uutviklet, feminint uttrykk, akseptabelt neseparti, utmerket stopp, Meget bra vinkler, gode bevegelser, meget bra pels.

Pondus ble 2. beste junior hann, også med HP :P

Hans kritikk:

Meget god helhet, enda uutviklet, har ett meget vakkert hode, maskulint uttrykk, utfyllende neseparti, vakre øyne, bra frambensvinkler, aning kort kryss, godt steg, bra pels.

Svært godt fornøyd med dem, de har virkelig ikke fått mye ringtrening, og Stella er midt i løpetida, og var tidvis mer innteresert i andre ting, noe som vistes en del i ringen. Pondus synes jeg også gjorde en flott jobb i dag :) De må ha mer trening på bordet begge to, da. Uansett, veldig godt fornøyd med dem begge to!

IMG_0283.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Marie! :lol:

Taika endte opp med blått i går, noe som kanskje ikke var så rart da hun både trakk seg unna dommeren og sprang ut av ringen (passe bedre på å holde i båndet sa du?).

I dag var det basset-spesial. Jeg visste fra gårsdagens erfaringer at jeg burde ha bedre godbiter (ostepølse) og få henne mer gira før vi gikk inn i ringen. Og det gav resultater! Vi endte opp med CERT og BIM :);) Taika har aldri fått CK før, og det var jo ekstra moro å få det på basset-spesialen! Bilder og kritikk kommer i bloggen senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Marie! :lol:

Taika endte opp med blått i går, noe som kanskje ikke var så rart da hun både trakk seg unna dommeren og sprang ut av ringen (passe bedre på å holde i båndet sa du?).

I dag var det basset-spesial. Jeg visste fra gårsdagens erfaringer at jeg burde ha bedre godbiter (ostepølse) og få henne mer gira før vi gikk inn i ringen. Og det gav resultater! Vi endte opp med CERT og BIM :):P Taika har aldri fått CK før, og det var jo ekstra moro å få det på basset-spesialen! Bilder og kritikk kommer i bloggen senere.

;):P Så utrolig bra!! :P Så fantastisk velfortjent! :P Gratulerer så mye!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
Gratulerer Marie! ;)

Taika endte opp med blått i går, noe som kanskje ikke var så rart da hun både trakk seg unna dommeren og sprang ut av ringen (passe bedre på å holde i båndet sa du?).

I dag var det basset-spesial. Jeg visste fra gårsdagens erfaringer at jeg burde ha bedre godbiter (ostepølse) og få henne mer gira før vi gikk inn i ringen. Og det gav resultater! Vi endte opp med CERT og BIM :P :P Taika har aldri fått CK før, og det var jo ekstra moro å få det på basset-spesialen! Bilder og kritikk kommer i bloggen senere.

YES :lol::)

Gratulerer så mye!

Gratulerer til dere også, Marie :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilte Aynï. I går ble hun 2BTK i valpeklassen, i dag ble hun BIM! :lol: Skulle søren meg stilt Tulla også, det var kun to (TO!) åpenklasse-tisper! ;)

Trenger forresten hjelp til oversettelse av tysk (?) kritikk (jeg må også tolke litt håndskrift, så bær over med meg): Wundershcøn (sier seg selv :) ). Hv sehr g. kopfdrich (veldig bra hva?), kleine ohrer u. augen (små ører og øyne, den skjønner jeg). Sehr schøne oberlinje (veldig fin overlinje), m/ gute rutasitz (rutersitz??? betyr det bra kryss?), sehr gute haae (veldig bra pelskvalitet), etw. enge beveg.

Og gratulerer kjempemasse til dere andre! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P:P Så utrolig bra! :P Så fantastisk velfortjent! :P Gratulerer så mye!!

YES :lol::)

Gratulerer så mye!

Gratulerer begge to. :P

Takk ;) Ringte til pappa rett etterpå, og det første han sa var: "ja, du skal ha for at du ikke har gitt opp da!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Symra fikk rødt, vant unghundklassen med ck, og så tok hun snuskemeg CERTET! PÅ EN BEARDISSPESIAL! :lol:;):P Beste unghund ble hun også, bare sånn på toppen av det hele.

Jeg tror jeg dævver!

Gratulerer så mye - dette har du jobbet for!

Gikk du med henne selv? Det smaker så mye bedre da... :)

Gratulerer til alle andre som er fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis til alle, så utrolig bra resultater på Sone-hundene! :lol::)

Huldra: "m/ gute rutasitz" det betyr godt halefeste.

Etwas enge bevegungen betyr, noe trange bevegelser, hehe..

Okei, takk takk! ;) Hun travet ikke så fint, så jeg "schönner" den, hihi! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis til alle andre som er førnøyde! (Jeg stikker hodet ut av certtåka her).

Gratulerer så mye - dette har du jobbet for!

Gikk du med henne selv? Det smaker så mye bedre da... :lol:

Gratulerer til alle andre som er fornøyd!

Jepp, jeg gikk med henne selv. Knærne er utrolig ømme nå, men i ringen kjente jeg ikke noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse :lol: Jeg og Theo kom akkurat hjem fra en kjempe helg som tilskuer. Var med en venninne som stilte whippet valpen sin.

Var morsomt å se på alle de ulike rasene, selv om jeg føler jeg skulle fått sett så mye mer...

Gratulerer til alle som har gjort det bra og har kommet hjem med flotte resultater. Jeg må si at jeg tenkte med meg selv at jeg er glad hunden min ikke kan være med på utstilling for det tror jeg ikke jeg hadde hatt nerver til..

Morsomt var det ihvertfall og det nydelige været idag gjorde susen.

Theolink.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATTIS til alle med så gode resultater! ;)

Jeg er også fornøyd!

Begynte med tispevalpen til oppdretteren min(halvsøster til Albin og Bella) som vant klassen sin(6 stk), ble beste tispe, BIR og til slutt BIG 2! :lol:

Så vant juniorhannen til oppdretteren min juniorklassen med ck og ble plassert som nr 5 i bhk.

Deretter vant broren til Bella championklassen med ck, ble beste hannhund, BIR og BIG! :P

Bella sto veldig lenge som nummer 1 i btk, men måtte se seg slått av ei tispe med mer fart i bevegelsene på siste runden, Bella var veldig daff i løpinga i dag. Men hun endte opp med ck og ble 2 btk. :)

Kritikken hennes: "Middels stor. Muskuløs meget god type. Kraftig velformet hode. Utmerket front. Stabil overlinje. Meget godt kryss. Faste poter. Pels og farge u.a. Stabile bevegelser."

hundefestivalen-08086.jpg

Et bilde fra i går(ja, hun har fortsatt veldig lite pels..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Symra fikk rødt, vant unghundklassen med ck, og så tok hun snuskemeg CERTET! PÅ EN BEARDISSPESIAL! :lol::);) Beste unghund ble hun også, bare sånn på toppen av det hele.

Jeg tror jeg dævver!

Gratulerer så mye! Dette har du jobbet mye for, så det er velfortjent! :P Gikk og stod hun bra i ringen i dag?

Og selvfølgelig masse gratulerer til alle dere andre med gode resultater :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
Symra fikk rødt, vant unghundklassen med ck, og så tok hun snuskemeg CERTET! PÅ EN BEARDISSPESIAL! :);):P Beste unghund ble hun også, bare sånn på toppen av det hele.

Jeg tror jeg dævver!

Gratulerer så mye, Heidi! :lol:

Gratulerer til alle dere andre også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Marie! :)

Taika endte opp med blått i går, noe som kanskje ikke var så rart da hun både trakk seg unna dommeren og sprang ut av ringen (passe bedre på å holde i båndet sa du?).

I dag var det basset-spesial. Jeg visste fra gårsdagens erfaringer at jeg burde ha bedre godbiter (ostepølse) og få henne mer gira før vi gikk inn i ringen. Og det gav resultater! Vi endte opp med CERT og BIM :P :P Taika har aldri fått CK før, og det var jo ekstra moro å få det på basset-spesialen! Bilder og kritikk kommer i bloggen senere.

Der ser man hvorfor man aldri skal miste motet! Gratulerer så mye - gøy å høre! :P

Symra fikk rødt, vant unghundklassen med ck, og så tok hun snuskemeg CERTET! PÅ EN BEARDISSPESIAL! :lol:;):P Beste unghund ble hun også, bare sånn på toppen av det hele.

Jeg tror jeg dævver!

WOW! Grattis Grattis! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med gode resultater, dere!

Særlig til Symra, da - som jo var SÅÅÅÅ fin i ringen. Dommeren (Ove Germundsson) var helt "over seg" over hvor fin hun var, og alle de aktive utst.hundene og eierne var jo der på plass også og silte sine håpefulle.

Veldig moro, og meget velfortjent!

Vi hadde også en super helg. BIR både på lørdag og søndag, nr. 2 i gruppen med samme hund (Moby- eldste hannen min), og 2. beste tispe begge dager med Milla (tispen min).

Meget hyggelig utstilling, vil JEG si!

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...