Gå til innhold
Hundesonen.no

X'en


SFX
 Share

Recommended Posts

Gratulerer så mye til dere begge :D (Det er da sånn man sier!)

Men hun er jo ikke ei gammal bæssmor, hun er en ung alenemor, hun!

En må aldri oppgi informasjon til hunden som kan påvirke dens syn på seg og sitt - og å få vite at hun har barnebarn kan gjøre noe med hennes ungdommelighet, må vite.

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 168
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Holy schmock, X'en har blitt gammel! Hennes sønn i Australia har blitt travel bleieskiftarbeider, med 11 fødte valper i går. Og det? Det betyr jo at X'en er BESTEMOR! Men ikke si det til henne...

SFX! SFX! Åååh! O' glede. O lykkelige gjensyn! Stor klem, diger klem, BERNERklem! X'en er fin, ja det er hun. Men selv fin som hun er, så er det rent sekundært, for SXF for f**n! SFX, folkens!

Nå var det jaggu lenge siden jeg har oppdatert om bæssmora! Hun er fremdeles verdens beste lille X, hvis det var noen tvil om det: Fra "kløvtur" i påska, hun elsker å jobbe, så da fikk hu

Gratulerer så masse til X'en, menneskebestemor og hun der unge, freske som har blitt tante!

Oj, jeg glemte jo rent Foenix - hun ville vært perfekt leketante, vet jeg.

Åh kult! Dette må jeg få se bilder av!

Da er jo planen klar når du skal hente oldebarn og jeg en Ak? ;)

Jeg har spurt om bilder, men det er jo strengt tatt ikke så mye å se enda, utenom tegninger. Hudsons eier er ikke den hyppigste bak kamera, og oppdretteren har så vidt jeg vet ikke hjemmeside, men jeg skal mase og mase :D

Tusen takk for alle gratulasjoner, jeg synes dette er moro, jeg! Veldig lettende at importen ble mer enn en dyr sofagris, og veldig moro å kunne følge neste generasjon av det jeg selv har klekket ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Nå var det jaggu lenge siden jeg har oppdatert om bæssmora!

Hun er fremdeles verdens beste lille X, hvis det var noen tvil om det:

1601955_10153975860785136_67459960727356

Fra "kløvtur" i påska, hun elsker å jobbe, så da fikk hun være bærehjelp på familieutflukt. Og på veien hjem måtte hun ta resten av "påskeegget" sitt selv, kunne ikke risikere at det ble rotet bort på de 500 metrene hjem. Søta...

10285832_10153975861175136_3185240366847

10298356_10153975860975136_8909239050847

Hun er ikke kupert siden sist, men rumpa går og går når hun får på seg kløv.

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Innholdet er for øyeblikket utilgjengelig
Siden du ønsket å vise, kan ikke vises akkurat nå. Den kan være midlertidig utilgjengelig, du kan ha klikket på en gammel lenke eller det kan være du ikke har tillatelse til å se denne siden.

Hjalp dette?`(Ny lenke i forrige innlegg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...