Gå til innhold
Hundesonen.no

Norsk hest dopingtatt i OL


Artemis

Recommended Posts

Skrevet

Ja, da har de muligens oppklart det greiene..

Tony bruker en spray, som skal sprayes pä hestenes dekken, sä de ikke biter pä det.

Denne sprayen skal inneholde capacisin.. (skrev det sikkert feil i farta nä men)

Sä.. Norge mister OL medaljen sin, fordi B-pröven ogsä var positiv.

Skrevet
Ja, da har de muligens oppklart det greiene..

Tony bruker en spray, som skal sprayes pä hestenes dekken, sä de ikke biter pä det.

Denne sprayen skal inneholde capacisin.. (skrev det sikkert feil i farta nä men)

Sä.. Norge mister OL medaljen sin, fordi B-pröven ogsä var positiv.

Jeg er litt skeptisk til sånne forklaringer jeg. Er det ikke logisk at alle sjekker innholdet i alle de remediene de har med seg til OL? Og om ikke hver enkelt deltager gjør det, er det ikke litt rart at INGEN har oppdaget at denne sprayen inneholder et fatalt stoff?! Er det liksom ingen som har tenkt på at det kan være lurt å lese innholdsfortegnelser? Meeeeget skeptisk.

Skrevet

Don`t ask me, kan være noe annet.

Men: B prøven var positiv, og de har nå mistet bronsemedaljen.. Kjipt for Norsk Ryttersport!

Skrevet
Jeg er litt skeptisk til sånne forklaringer jeg. Er det ikke logisk at alle sjekker innholdet i alle de remediene de har med seg til OL? Og om ikke hver enkelt deltager gjør det, er det ikke litt rart at INGEN har oppdaget at denne sprayen inneholder et fatalt stoff?! Er det liksom ingen som har tenkt på at det kan være lurt å lese innholdsfortegnelser? Meeeeget skeptisk.

Skeptisk her også. Skal man til OL så sjekker man ALLE slike midler...

Skrevet
Don`t ask me, kan være noe annet.

Men: B prøven var positiv, og de har nå mistet bronsemedaljen.. Kjipt for Norsk Ryttersport!

Nei- reelt sett har de ikke mistet den ennå, for Tony har fortsatt ikke forklart seg for "domsutvalget" som han skal gjøre i starten av september. Først etter denne "høringen" vil dette utvalget komme med en besluttning om sanksjoner.

Men at Tonys resultater strykes, of at laget dermed mister sin bronse er vel ganske sikkert.

Uansett synes jeg at hele denne saken bare er veldig lei. Men jeg velger å tro på Tony, og vil ikke anklage han for "skyldig" inntill det motsatte er bevist. Det fortjener ingen.

  • 4 weeks later...
Skrevet
Nye bevis, Dagbladet

"Har bevis som bør frikjenne Tony André"

Det morsomste er faktisk å lese kommentarene under, for hele saken er bare pinlig..

Skrevet
Det morsomste er faktisk å lese kommentarene under, for hele saken er bare pinlig..

*Flir* Enig.

"Det er ein god sjanse at Camiro sjølv har gjort dette bak ryggen til Tony Andre. Då kan du ikkje klandre han for kva som har skjedd, sjølv om han er ein vestkantssutrepave."

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...