Gå til innhold
Hundesonen.no

Norsk hest dopingtatt i OL


Artemis

Recommended Posts

Ja, da har de muligens oppklart det greiene..

Tony bruker en spray, som skal sprayes pä hestenes dekken, sä de ikke biter pä det.

Denne sprayen skal inneholde capacisin.. (skrev det sikkert feil i farta nä men)

Sä.. Norge mister OL medaljen sin, fordi B-pröven ogsä var positiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da har de muligens oppklart det greiene..

Tony bruker en spray, som skal sprayes pä hestenes dekken, sä de ikke biter pä det.

Denne sprayen skal inneholde capacisin.. (skrev det sikkert feil i farta nä men)

Sä.. Norge mister OL medaljen sin, fordi B-pröven ogsä var positiv.

Jeg er litt skeptisk til sånne forklaringer jeg. Er det ikke logisk at alle sjekker innholdet i alle de remediene de har med seg til OL? Og om ikke hver enkelt deltager gjør det, er det ikke litt rart at INGEN har oppdaget at denne sprayen inneholder et fatalt stoff?! Er det liksom ingen som har tenkt på at det kan være lurt å lese innholdsfortegnelser? Meeeeget skeptisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt skeptisk til sånne forklaringer jeg. Er det ikke logisk at alle sjekker innholdet i alle de remediene de har med seg til OL? Og om ikke hver enkelt deltager gjør det, er det ikke litt rart at INGEN har oppdaget at denne sprayen inneholder et fatalt stoff?! Er det liksom ingen som har tenkt på at det kan være lurt å lese innholdsfortegnelser? Meeeeget skeptisk.

Skeptisk her også. Skal man til OL så sjekker man ALLE slike midler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Don`t ask me, kan være noe annet.

Men: B prøven var positiv, og de har nå mistet bronsemedaljen.. Kjipt for Norsk Ryttersport!

Nei- reelt sett har de ikke mistet den ennå, for Tony har fortsatt ikke forklart seg for "domsutvalget" som han skal gjøre i starten av september. Først etter denne "høringen" vil dette utvalget komme med en besluttning om sanksjoner.

Men at Tonys resultater strykes, of at laget dermed mister sin bronse er vel ganske sikkert.

Uansett synes jeg at hele denne saken bare er veldig lei. Men jeg velger å tro på Tony, og vil ikke anklage han for "skyldig" inntill det motsatte er bevist. Det fortjener ingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Det morsomste er faktisk å lese kommentarene under, for hele saken er bare pinlig..

*Flir* Enig.

"Det er ein god sjanse at Camiro sjølv har gjort dette bak ryggen til Tony Andre. Då kan du ikkje klandre han for kva som har skjedd, sjølv om han er ein vestkantssutrepave."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...