Gå til innhold
Hundesonen.no

23.-24. august i Drammen

SFX

Recommended Posts

Jeg fikk PM både for lørdag og søndag i går (i samme konvolutt) :rolleyes: . Vet at de sendte de ut onsdag kveld, så de som ikke har fått noe enda, får det nok i dag.

Ah, da satser jeg på at det ligger i kassa hjemme. Mulig det også er sendt via gammel adresse, men da bør det jo likevel komme i morgen.

Du har ikke PM liggende, og kan si antall bernere på søndag? Og oppmøtetid? Jeg vil gjerne sove lenge... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OT, men Emma: Har du plass i bilen til et stk skriver, tror du? :D

I utgangspunktet har jeg plass, og du skulle gjerne fått haike - men for en gangs skyld er vi tydeligvis innkalt sent! Jeg skal feire bursdagen min i morgen, så det hadde vært deilig å få sove litt ut på søndag... ;)

MollyC: Takk for hjelpen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I utgangspunktet har jeg plass, og du skulle gjerne fått haike - men for en gangs skyld er vi tydeligvis innkalt sent! Jeg skal feire bursdagen min i morgen, så det hadde vært deilig å få sove litt ut på søndag... :D

MollyC: Takk for hjelpen!

Hehe, det går nok bra ;) Jeg tror det ordner seg nå allikevel, heldigvis. Lykke til på søndag, i hvertfall! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått PM, så kan berolige meg med at vi er påmeldt.

Men det er fåkkings dommerbytte til en dude jeg ikke aner noe om! Jeg meldte jo på kun pga dommeren!

*google duden*

(eller damen, aner ikke kjønnet).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått PM, så kan berolige meg med at vi er påmeldt.

Men det er fåkkings dommerbytte til en dude jeg ikke aner noe om! Jeg meldte jo på kun pga dommeren!

*google duden*

(eller damen, aner ikke kjønnet).

Ånei, så dumt! Hadde vert moro å høre hva dommeren synes om X'en i forhold til søstra.

Hvem er det byttet til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvor mange aussier det er? *bare slik at jeg kan erge meg over at jeg ikke er påmeldt*

Hihi, har du blitt litt "venstresvingring"-interessert du og? :D Yippie skulle vært med vettu, hun er fin.. Har sett henne en del steder nå, men dumme meg har aldri fått hilst på dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei, så dumt! Hadde vert moro å høre hva dommeren synes om X'en i forhold til søstra.

Hvem er det byttet til?

Kamen Litov, en bulgarsk all round-dommer. Finner ikke noe bernerresultat på ham. Vi drar vel når det er så nærme, og planene allerede er lagt. Det er jo bare en måte å finne ut hva han vil ha...

18 bernere, og i hvert fall ti tisper. Siste rase i ringen, så kan potensielt bli lenge å vente - eller han kan være en racer som er klar for berner fem på tolv... Skal uansett bli deilig å kunne sove lenge, husker ikke sist berner var innkalt så sent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, har du blitt litt "venstresvingring"-interessert du og? ;) Yippie skulle vært med vettu, hun er fin.. Har sett henne en del steder nå, men dumme meg har aldri fått hilst på dere.

:D Pøh... utstilling er for folk som ikke kan trene hund ;)

Hmmm... er alltid litt usikker på om det er deg jeg ser, men det er vel det da! Da skal jeg jafse tak i deg og hilse neste gang!

Det er 5 aussier på lørdag og 3 på søndag.

Tuller du?! Søren at jeg ikke meldte på!! Problemet var at jeg skal gå lydighet på søndag, men det stod at det kanskje ble flyttet til lørdag, hvis det ble få påmeldte, noe det ble... Hadde ikke så lyst til å melde på 2 dager og bare gå en *tom peng pong*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D Pøh... utstilling er for folk som ikke kan trene hund ;)

Hmmm... er alltid litt usikker på om det er deg jeg ser, men det er vel det da! Da skal jeg jafse tak i deg og hilse neste gang!

Det er nok oss ja! Da hilses vi neste gang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...