Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Hamar

Iago

Recommended Posts

Skrevet
Ja, vi skal selvsagt.

(Sier jeg, som da vil være over 8 mnd. på vei...)

Har nok med oss Dennis, Mille og Luna. Muligens Echo også, vi får se.

Ellers får vi "Finne- besøk" den helgen, da noen venner fra Finland kommer med 4 stk Basenjier de skal stille der. De (og alle vovvene selvsagt) skal bo hos oss hele helgen, så det kan bli folk... eh.... hunde-somt :rolleyes:

Basenjien går forøvrig på fredagen i år.

Ingen andre som skal dit da?

Du får vel kanskje handlehjelp da eller? Eller skal du løpe rundt i ringen høygravid? hihi...

• Svar 447
  • Created
  • Siste svar
Skrevet
Du får vel kanskje handlehjelp da eller? Eller skal du løpe rundt i ringen høygravid? hihi...

Klarer jeg, så løper jeg :rolleyes:

Trenger jeg det har jeg alltids noen som kan steppe inn, men jeg liker nå best å stille selv. Så får vi bare se om kroppen er enig. Synes å erindre at magen til Caroline var ganske så stor når hun løp rundt i Drammen i fjor? :rolleyes:

Vi bor ikke så drabelig langt unna (rett over en time å kjøre) så vi bor hjemme.

Skrevet

Jeg kommer alle dager i år også regner jeg med, har fortsatt ingen egen hund å stille men blir vel til at jeg drasser med meg iallefall en junior tispe og en åpen dalmis hanne også mulig jeg stiller noen andre hunder også :D

Skrevet
Klarer jeg, så løper jeg :rolleyes:

Trenger jeg det har jeg alltids noen som kan steppe inn, men jeg liker nå best å stille selv. Så får vi bare se om kroppen er enig. Synes å erindre at magen til Caroline var ganske så stor når hun løp rundt i Drammen i fjor? :rolleyes:

Vi bor ikke så drabelig langt unna (rett over en time å kjøre) så vi bor hjemme.

Mhm, da hadde jeg 2 uker til termin. Men jeg har flydd rundt i ringen 1 uke over termin før og jeg, gal som jeg er :D Da kom han 2 dager etterpå også. Men man må jo se an formen selvsagt :P

Skrevet

Hvis jeg finner noen å reise med, og hotellrom. Så vil jeg gjerne reise opp :P Si i fra hvis noen vil ha reisefølge fra vestlandet :P

Om jeg skal, så har jeg sakt ja til å kanskje stille ei malletispe :D

Skrevet

Jeg kommer nok jeg. Veit ikke helt hvilke hund/hunder jeg tar med enda, i og med at den fineste er nedklipt:p (jeg er gal)

Skrevet

Har jo rom på motellet over veien, men siden gruppe 5 går på fredag så er det litt avhengig av evt ny arbeidsgiver... Men i utgangspunktet; Ja, jeg skal til Hamar...

• 1 month later...
Skrevet

Jeg hadde egentlig bestemt meg for å la Norma få en pause fra ringen fram til neste år (hun trenger å utvikle seg), men det er jo veldig fristende å stille på Hamar. Får se hva jeg bestemmer meg for :devil:

Skrevet

Jeg skal nedover og har med bikkja, men skal ikke stille i noenting. Kommer utpå dagen på fredag og må dra rett før BIS-en på søndag. :devil: Sånn er det når man er avhengig av tog...

Skrevet

Jeg kommer, naturligvis! Stiller enten Portugisisk Vannhund eller Skotsk Hjortehund, så det er bare å hyle ut om noen trenger handlerhjelp, hjelper gjerne!

Skrevet
....og må dra rett før BIS-en på søndag. :)

Hvert eneste år eller hva?! :devil:

Jeg skal opp dit alle dager. Fredag drar jeg dit med klassen så jeg slipper å ta meg fri :o Skal stille Memphis og Tia i eksteriør.

Skrevet
Hvis jeg finner noen å reise med, og hotellrom. Så vil jeg gjerne reise opp :) Si i fra hvis noen vil ha reisefølge fra vestlandet :o

Om jeg skal, så har jeg sakt ja til å kanskje stille ei malletispe :devil:

jeg har forsåvidt hytte, mangler kanskje bil... vi skulle egentlig reise, men plutselig var det ingen som gadd.

Skrevet
Hmm så at finsken min skal på fredag i såfall, fremdeles veldig usikker på den. Men er det liksom på morran på fredag?? :devil: Det er jo hverdag for en student.. :)

Dagtid fredag ja- det er vel en av grunnene til at de i 2009 flytter utstillingen til Lillestrøm, så de slipper å arrangere utstilling på en fredag. Vi skal selvsagt også på fredagen (Vi er jo i samme gruppe)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...