Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Hamar

Iago

Recommended Posts

• Svar 447
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Blir nok bare Talli jeg stiller i år. Da går hun i unghund klassen.

Skrevet

Har faktisk meldt på allerede :lol: Det skal sies at det er deltakerbegrensning i agilityen, så førstemann til mølla, derfor tidlig påmelding.

Og bare sånn for artighetens skyld, så har jeg meldt på Kokos i utstilling også :P :P Blått må jeg ha, så like greit å prøve på et sted jeg allerede er lell.

Skrevet
Har faktisk meldt på allerede :lol: Det skal sies at det er deltakerbegrensning i agilityen, så førstemann til mølla, derfor tidlig påmelding.

Og bare sånn for artighetens skyld, så har jeg meldt på Kokos i utstilling også :P :P Blått må jeg ha, så like greit å prøve på et sted jeg allerede er lell.

Tøff på et sted med så stor påmelding da! :P

Kommer vel antakelig selv, hvem og hva er såklart høyst usikkert! :P

Skrevet

Så om noen kunne tenke seg å stille Kokos, så får de si ifra - jeg skal nemlig se nordisk mesterskap i agility :P

Jeg vil vel påstå det er en større prestasjon om den hunden får blått(selv om hun stiller i bruksklasse), enn en annen som får NV-08 tittel :lol:

Skrevet

Med mindre noe drastisk skjer, så skal vi stille, ja. Utstillingen er på blokka, men jeg melder ikke på enda. Hunden er tross alt fremdeles i utvikling, og kan potensielt ha en stygg fase da. Selv om det ikke passer med mine planer...

Skrevet

Kan noen fortelle meg hvorfor livet er så urettferdig?!

4 perfekte dommere samme dag som jeg stiller, hvorav 1 cert dommer, men ingen dømmer flat :lol:

Skrevet

Jeg har faktisk ikke bestemt meg enda. Det blir vel nokså vanskelig å kjøre Stavanger-Hamar på den tiden (pga værforhold) har jeg hørt rykter om. Men tog er ikke helt uaktuelt.

Blir såfall til at jeg stiller Aron i unghund klasse. Han er alltid i pels, så det slipper jeg å bekymre meg over :lol:

Regner med folk har bestilt hotell for lenge siden, så er vel meget tvilsomt det er noen ledige rom i område?

Skrevet
Regner med folk har bestilt hotell for lenge siden, så er vel meget tvilsomt det er noen ledige rom i område?

Jeg bestilte for noen uker siden på Scandic, de hadde endel ledig der sa de.

Guest Christine
Skrevet

Jeg er der hele helga. Troor kanskje jeg velger å melde på Vegas.

Skrevet
Jeg skal også, tror sheltien går på søndag i år. Hvilken dag går golden Martine?

Søndag :P Det er rimelig fort gjort, rett inn og rett ut :lol:

Skrevet

Det hadde vært gøy å stille Kokos, men jeg har ikke så mye erfaring. Og vi skjenner ikke hverandre akkurat :lol:

Skrevet
Jeg bestilte for noen uker siden på Scandic, de hadde endel ledig der sa de.

Og skal du ha hund på rommet tar de 500,- for hele helgen :lol:

For jeg sjekket i dag. Rica tar forøvrig 150,- vet ikke med first victoria

Skrevet

Ja, vi skal selvsagt.

(Sier jeg, som da vil være over 8 mnd. på vei...)

Har nok med oss Dennis, Mille og Luna. Muligens Echo også, vi får se.

Ellers får vi "Finne- besøk" den helgen, da noen venner fra Finland kommer med 4 stk Basenjier de skal stille der. De (og alle vovvene selvsagt) skal bo hos oss hele helgen, så det kan bli folk... eh.... hunde-somt :rolleyes:

Basenjien går forøvrig på fredagen i år.

Ingen andre som skal dit da?

Guest Christine
Skrevet

Jeg skal dit på fredag, men bikkja blir nok ikke stilt før på søndag.

Skrevet

For første gang på 6 år skal jeg ikke stille i hamar:P Er ingen dommere der som synes noe om de type hundene jeg har, og så mye penger har jeg ikke at jeg melder på for å få blått eller værre. Hehe.

Skal dit å se da kanskje steppe inn om noen trenger noe hjelp:P

Skrevet

99% sikker på at vi kommer. Bestilte hotell for flere måneder siden, for sist måtte vi bo i Lillehammer... og gubben var ikke helt fornøyd med å sitte i en hotellobby på Hamar og vente på at mor skulle bli ferdig på styremøte :) Så nå har jeg booket et dobbeltrom på Choice Hotel Astoria... Som er 3 min kjøring fra Skipet... :) Om frøken Roma er tilbake i pels til da (noe jeg håper siden hun er i full røyting om dagen) så stiller jeg henne i Championklassen, og Gigi får vel seg noen runder i juniorklassen :D

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...