Nirm Skrevet 15. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2008 Hva skal valpen til Siri hete? Willy eller Joker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 15. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2008 Joker... Definitivt altså! Willy ser jeg for meg en sånn gammel harehund sak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 15. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2008 hehe - Enn så lenge leder Willy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveintore Skrevet 15. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2008 Haha, noen har oversatt denne delen av forumet litt for kjapt... "Du har alledere stemt i denne pollen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 15. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2008 Vi er skikkelig stolte over Sonens engasjement her nå altså . Er spent på det endelige utfallet - sluttdato for avstemningen er vel sånn ca på lørdag eller noe ? Han må jo ha fått sitt navn til jeg skal hente ham . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 15. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2008 Oi oi! Her er det tett, men nå leder Joker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 15. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2008 Joker leder! Jeg nekter at Siri skal kalle valpen sin tiss! Ærlig talt, en sort tiss... det går ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 15. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2008 Joker leder med 3 stemmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 15. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2008 Jeg bare sier det, Siri.. Joker kommer til å bli kalt Jokke, altså! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 15. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2008 Joker leder! Jeg nekter at Siri skal kalle valpen sin tiss! Ærlig talt, en sort tiss... det går ikke! Hadde det vært bedre om han hadde vært blond? Det må bli Willy! Og en annen ting jeg er innmari glad for er at Siri har ett eget valg her! Yeah right Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 15. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2008 Joker leder! Jeg nekter at Siri skal kalle valpen sin tiss! Ærlig talt, en sort tiss... det går ikke! *Flir*... Chaming liksom... Jeg bare sier det, Siri.. Joker kommer til å bli kalt Jokke, altså! *Fnys*... ingen får kalle gullgutten Jokke altså - da blir det INGEN turer på den Gyldne Måke no' mer - jeg bare SIER DET altså... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 15. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2008 da blir det INGEN turer på den Gyldne Måke Se der! Nok et glitrende hundenavn! Jeg foreslår at det åpnes for et tredje alternativ, og at alle får stemme på nytt att. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 15. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2008 *Fnys*... ingen får kalle gullgutten Jokke altså - da blir det INGEN turer på den Gyldne Måke no' mer - jeg bare SIER DET altså... Han heter Willy, så da er ikke det et problem Se der! Nok et glitrende hundenavn! Jeg foreslår at det åpnes for et tredje alternativ, og at alle får stemme på nytt att. hehe - Hva da? INGEN eller Gyldne Måke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 15. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2008 hehe - Hva da? INGEN eller Gyldne Måke? Jeg tenkte på Den Gyldne Måke, og at stakkaren ikke fikk noen turer. Men Ingen er også ganske bra når jeg tenker meg om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 15. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2008 Jeg tenkte på Den Gyldne Måke, og at stakkaren ikke fikk noen turer. Men Ingen er også ganske bra når jeg tenker meg om. hehe - "Jeg skal ut med Ingen, Babs og Siri".. Så moro kan man ha det, liksom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 15. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2008 hehe - "Jeg skal ut med Ingen, Babs og Siri".. Så moro kan man ha det, liksom Ååh, jeg lurer på om jeg skal stjele den der altså. Mulighetene er uante! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsa Skrevet 15. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2008 Han HETER jo Willy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 15. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2008 Det er stygt å more seg på andres bekostning for TENK !! Kanskje han rett og slett bare må hete Tarzan ! ... men det er vel oppdretterdama over her som får det siste ordet, tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 15. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2008 OT *titte på avataren til Lisbeth* De der Briardene har en fryktelig elegant overlinje altså! Så myke overganger hele veien fra hodet ned til halen. det er unektelig fryktelig pent. Selv om jeg liker det grove og kantene best sånn egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 15. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2008 Jeg syns han skal hete Ulv, jeg. Det må da være det morsomste å stå og rope blandt masse folk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 15. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2008 Jeg syns han skal hete Ulv, jeg. Det må da være det morsomste å stå og rope blandt masse folk. Og Taxi må være det morsomste å rope i skogen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 15. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2008 Vi er glad Siri har en fornuftig oppdretter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 15. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2008 Nå stenger vi avstemninga siden Joker har flest stemmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maritaa Skrevet 15. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2008 Jeg bare sier det, Siri.. Joker kommer til å bli kalt Jokke, altså! Tenker det samme, derfor må det bli Willy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 15. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2008 ... men det er vel oppdretterdama over her som får det siste ordet, tenker jeg Han HETER jo Willy Ergo: Willy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar