Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva skal Siris valp hete?

Nirm

Hva skal den lille håpefulle hete?  

81 stemmer

1. 1.

• Willy
      32
    • Joker
      49

Recommended Posts

• Svar 121
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Vi er skikkelig stolte over Sonens engasjement her nå altså :lol:. Er spent på det endelige utfallet - sluttdato for avstemningen er vel sånn ca på lørdag eller noe ? Han må jo ha fått sitt navn til jeg skal hente ham :).

Skrevet

Jeg bare sier det, Siri.. Joker kommer til å bli kalt Jokke, altså! :lol:

Skrevet
:lol: Joker leder! Jeg nekter at Siri skal kalle valpen sin tiss! Ærlig talt, en sort tiss... det går ikke!

Hadde det vært bedre om han hadde vært blond? :)

Det må bli Willy!

Og en annen ting jeg er innmari glad for er at Siri har ett eget valg her! Yeah right :)

Skrevet
:lol: Joker leder! Jeg nekter at Siri skal kalle valpen sin tiss! Ærlig talt, en sort tiss... det går ikke!

*Flir*... Chaming liksom...

Jeg bare sier det, Siri.. Joker kommer til å bli kalt Jokke, altså! :)

*Fnys*... ingen får kalle gullgutten Jokke altså - da blir det INGEN turer på den Gyldne Måke no' mer - jeg bare SIER DET altså... :)

Skrevet
da blir det INGEN turer på den Gyldne Måke

Se der! Nok et glitrende hundenavn!

Jeg foreslår at det åpnes for et tredje alternativ, og at alle får stemme på nytt att.

Skrevet
*Fnys*... ingen får kalle gullgutten Jokke altså - da blir det INGEN turer på den Gyldne Måke no' mer - jeg bare SIER DET altså... :lol:

Han heter Willy, så da er ikke det et problem :)

Se der! Nok et glitrende hundenavn!

Jeg foreslår at det åpnes for et tredje alternativ, og at alle får stemme på nytt att.

hehe - Hva da? INGEN eller Gyldne Måke? :)

Skrevet
hehe - Hva da? INGEN eller Gyldne Måke? :lol:

Jeg tenkte på Den Gyldne Måke, og at stakkaren ikke fikk noen turer. Men Ingen er også ganske bra når jeg tenker meg om.

Skrevet
Jeg tenkte på Den Gyldne Måke, og at stakkaren ikke fikk noen turer. Men Ingen er også ganske bra når jeg tenker meg om.

hehe - "Jeg skal ut med Ingen, Babs og Siri".. Så moro kan man ha det, liksom :lol:

Skrevet
hehe - "Jeg skal ut med Ingen, Babs og Siri".. Så moro kan man ha det, liksom :lol:

Ååh, jeg lurer på om jeg skal stjele den der altså. Mulighetene er uante! :)

Skrevet

Det er stygt å more seg på andres bekostning for TENK !! :lol:

Kanskje han rett og slett bare må hete Tarzan !

... men det er vel oppdretterdama over her som får det siste ordet, tenker jeg :)

Skrevet

OT

*titte på avataren til Lisbeth*

De der Briardene har en fryktelig elegant overlinje altså! Så myke overganger hele veien fra hodet ned til halen. det er unektelig fryktelig pent. Selv om jeg liker det grove og kantene best sånn egentlig.

Skrevet
Jeg syns han skal hete Ulv, jeg. Det må da være det morsomste å stå og rope blandt masse folk.

Og Taxi må være det morsomste å rope i skogen!

Guest Christine
Skrevet

Nå stenger vi avstemninga siden Joker har flest stemmer :lol:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men hvis hun spiser opp maten er det vel bare å enten gi henne mer, eller mer energirik mat? Høyenergifôr for jakthunder er for eksempel et godt alternativ.
    • Maten blir som oftest spist opp med en gang. Jeg har sett at hun spiser både tørr for og vom men hun spiser ikke nok siden hun fortsatt er undervektig. Skal bestille en time hos vetrinæren.
    • Mat fremme hele tiden er generelt en dårlig metode for småspiste hunder. Noen få, små måltider om dagen er bedre.  Antar du har testet med vårfôr og råfôr også.  Jeg ville nå uansett tatt en tur til dyrlegen og utelukket at det er noe galt, og få en profesjonell vurdering på om hunden er undervektig eller bare naturlig tynn.
    • De får mat til forskjellig tidspunkt. Hunden virker helt frisk og rask. Ellers hadde jeg tatt hun med til veterinæren alt. Når jeg gir henne godbiter vil hun alltid ha.  Hun er også lavere enn rasestandarden i mankehøyde og er ellers liten på alle områder.
    • Parasitter er det ikke da hun også lever med andre hunder og de er normalvektige. Ellers hadde de også blitt smitta. Hun får lik mat som de andre. Noen ganger er det mat fremme hele dagen mens andre dager blir det spist opp. Har ikke merka noen forskjell men gjør dette for at det skal være en forandring. Har prøvd flere for. Burde jeg da dra til dyrlegen for å sjekke stoffskifte?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...