Wilma Skrevet 23. August 2008 Rapporter Skrevet 23. August 2008 ååååå, HELSKJØNN! Aldri sett en så fin collie valp! Hun var flink!
starlight Skrevet 24. August 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 24. August 2008 ååååå, HELSKJØNN! Aldri sett en så fin collie valp! Hun var flink! Tusen takk Noen nye bilder igjen:
Caroline Skrevet 25. August 2008 Rapporter Skrevet 25. August 2008 Sprøtt å se, hun har nesten nøyaktig samme avtegn som Villa Godt du er fornøyd med henne
starlight Skrevet 25. August 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 25. August 2008 Sprøtt å se, hun har nesten nøyaktig samme avtegn som Villa Godt du er fornøyd med henne Det har faktisk jeg lagt merke til også Men Villa er jo kjempepen, så det er helt i orden for meg, haha!
starlight Skrevet 30. August 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 30. August 2008 Barnet mitt har blitt stoooor og har mistet sine første to tenner
Aussieglis Skrevet 30. August 2008 Rapporter Skrevet 30. August 2008 Shit som hun har vokst! Nydelig er hun! Vakkert ansikt og jeg syns det ser ut som om hun har en fin beinbygning.
Izziebelle Skrevet 30. August 2008 Rapporter Skrevet 30. August 2008 Har sett mange collie valper opp igjennom, men hun her slår dem virkelig alle. Hun er bare helt utrolig sjarmerende og søt! Gleder meg til å se flere bilder av henne når hun vokser til
starlight Skrevet 11. September 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 11. September 2008 Hihi, takk Dyret vokser fortsatt, og på mandag dro vi til vetten og fikk trekt 10 tenner. Dramaqueen som hun er, så skreik hun hele kvelden Men søt, det er hun
icebluelagoon Skrevet 15. September 2008 Rapporter Skrevet 15. September 2008 Så skjønn hun har blitt! Pen liten colliefrøken
lenak Skrevet 18. September 2008 Rapporter Skrevet 18. September 2008 Så søt Collie er den beste rasen!
Stine Pernille Skrevet 18. September 2008 Rapporter Skrevet 18. September 2008 .... på mandag dro vi til vetten og fikk trekt 10 tenner. ?! 10 tenner? Why??!??!?!
helenehelgesen Skrevet 18. September 2008 Rapporter Skrevet 18. September 2008 Nydelig snuppe! Hun hadde et veldig pent hode
starlight Skrevet 18. September 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 18. September 2008 Så skjønn hun har blitt! Pen liten colliefrøken Så søt Collie er den beste rasen! Takk Collie er virkelig verdens beste rase! ?! 10 tenner? Why??!??!?! Fordi de begynte å komme dobbelt, uten at de gamle var løse overhodet. Da mente dyrlegen at vi bare skulle trekke alle hjørnetenner med det samme(der hadde ikke de nye begynt å komme ennå), så vi slapp å gjennom full narkose og slikt om noen uker igjen. Nydelig snuppe! Hun hadde et veldig pent hode Nydelig! Tusen takk Edit: Oooog hun vokser fortsatt, blitt nesten 14kg allerede
Peers Skrevet 18. September 2008 Rapporter Skrevet 18. September 2008 På tide med nye bilder snart synes jeg
starlight Skrevet 28. September 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 28. September 2008 Bildene er ca to uker gamle, men det får bare gå Har ikke vært helt vær til å ta bilder den siste tiden så. Vi har forresten vært på to valpeshow siden sist, BIR og strålende kritikker på begge. Er bare så kjempefornøyd med mentaliteten til den valpen Edit: Lat som om dere ikke ser ørene som er helt i uorden på dette tidspunktet *ler* Dette bildet ligger jo her fra før, men jeg har redigert det litt, og synes det er så fint
starlight Skrevet 29. September 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 29. September 2008 Ntåå For en heerlig collie! Takk, hun er enda herligere i virkeligheten hihi!
Tonje Skrevet 29. September 2008 Rapporter Skrevet 29. September 2008 For en nyyydelig collie! Hun er virkelig en pen frøken!
Caroline Skrevet 29. September 2008 Rapporter Skrevet 29. September 2008 Oi, HVOR kom de lange beina fra? Magisk! Syns hun vokser jevnt og pent da, blir spennende å se fortsettelsen
starlight Skrevet 29. September 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 29. September 2008 For en nyyydelig collie! Hun er virkelig en pen frøken! Takk (Vita hilser og sier at hun er veldig enig ). Oi, HVOR kom de lange beina fra? Magisk! Syns hun vokser jevnt og pent da, blir spennende å se fortsettelsen Haha, nei det lurer jeg også på! Og de er enda lengre nå enn på disse bildene. Lille langbeinen min
Raksha Skrevet 1. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2008 Lille nydelige sjarmtrollet. Men, du, nye bilder snart, eller?
starlight Skrevet 6. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Oktober 2008 Lydig som jeg er, så hører jeg så klart på Raksha og legger ut nye bilder Barnet er dessuten 5 måneder i dag!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar