Jump to content
Hundesonen.no

Vannskål til bur


Recommended Posts

Posted

Så ei som hadde en slik hamsterflaskelignende sak til å feste på vanlige flasker.

Fåes kjøpt i dyrebutikker.

Posted

Jeg kjøpte mine på Jami hundeport i Sverige. Canis selger de sammen, men siste jeg skjekket, så hadde de ikke stativ til å feste den fast med.

Posted
Åh, sånn solgte de jo på Bjerke :)

jammen! jeg SÅ jo etter det der jo! fant ikke jeg... bare sånne vanlige burskåler uten kant på...

Så ei som hadde en slik hamsterflaskelignende sak til å feste på vanlige flasker.

Fåes kjøpt i dyrebutikker.

sånn sutte tut liksom? sånn de må slikke på?

Det ser jeg for meg at renner....

Jeg kjøpte mine på Jami hundeport i Sverige. Canis selger de sammen, men siste jeg skjekket, så hadde de ikke stativ til å feste den fast med.

Hvor er det aliksom? Og er det sånn i stål du mener?

Posted

Men ja... er sånn de har på Canis jeg mener... men MÅ ha burfeste ting... ellers vil Bridie bare velte den... og den vil sikkert hoppe rundt om den står i Land Rogern :)

Posted

Den flasketuten har jeg prøvd, og var veldig fornøyd med den :) De selges, som nevnt, i de fleste dyrebutikker.

Jeg ga den vekk, da jeg ikke bruker bur lengre, så jeg trengte den ikke. Men må nok vurdere å gå til anskaffelse av en ny hvis jeg skal ha hunden med i bilen i sommer.

Posted
Bestille fra Jami Hundsport? :)

Hmm, ja se der er det sånn! Vurdere å bestille... Noen som aner frakt og leveringstid på dem?

http://www.ultimateanimals.co.uk/acatalog/...water_bowl.html

Nederst der er jo et alternativ? Kan klipses på buret, så MartineH hadde en som var lik (?).

hmm, smart, og billig, men ikke særlig pen da... Men, åssen er dette med frakt og sånn hit derfra da tro? Aldri bestilt noe fra utland jeg.. (hverken over seas eller sverige for den del).

Posted

Hmm, ja se der er det sånn! Vurdere å bestille... Noen som aner frakt og leveringstid på dem?

Jeg har bestilt mye på jami og er veldig fornøyd med dem. Husker ikke akkurat priser i hode, men de var ikke dyre. Rask levering. Har forresten den metallskålen med skvalpekant og burfeste. Veldig fin. Bare pass på å ikke skru den for hardt til, da ryker festene ( jeg tok i litt vell mye så det ene festet røyk, men den sitter fast enda).

Posted

Hmm, ja se der er det sånn! Vurdere å bestille... Noen som aner frakt og leveringstid på dem?

Om du bestiller dobbelt kan vi dele på frakta ? :rolleyes:

Posted
Om du bestiller dobbelt kan vi dele på frakta ? :rolleyes:

Smart! Det skal vurderes! Ei skål kommer jo på 189 med feste og skål da... Jeg tror jeg uansett må ha to, en i Zuki og en i roger.

Men, Mikkel sku se etter på WW nå, så får høre om det er noe respons derfra først :P Skal jeg evnt få han til å kjøpe med en til deg også om han finner til rimeligere pris enn det over her? Så kan han bare sende det i posten til oss?

Pen!? Du har mange som kikker på vannskåla di og har høye krav eller? :P
'

ehhhh ja?? :rolleyes::ahappy:

Posted

Jeg betalte hele 13,- pluss mva for den, inkl frakt :ahappy:

Men jeg bestilte direkte fra leverandør :P Spør i nærmeste dyrebutikk om de kan bestille:

10640100 Drikkekopp Lanca 2 til Clipper 4,5,6,7 fra ZooPartner.

Posted
......å kjøpe med en til deg også om han finner til rimeligere pris enn det over her?

Det hadde vært helt knall ! :ahappy:

Posted

Kjöpte meg nettopp et stoffbur hvor vannskälen er innebygd, DET er kjekt det :rolleyes:

Posted
Jeg betalte hele 13,- pluss mva for den, inkl frakt :ahappy:

Men jeg bestilte direkte fra leverandør :P Spør i nærmeste dyrebutikk om de kan bestille:

10640100 Drikkekopp Lanca 2 til Clipper 4,5,6,7 fra ZooPartner.

hmm, lurt.. skal spørre oppå dyebutikken her.. De er forresten blitt Buddy kjede nå... er det smart?? :P

Posted
Jeg betalte hele 13,- pluss mva for den, inkl frakt :ahappy:

Men jeg bestilte direkte fra leverandør :P Spør i nærmeste dyrebutikk om de kan bestille:

10640100 Drikkekopp Lanca 2 til Clipper 4,5,6,7 fra ZooPartner.

Drikkekopp

Er det denne drikkekoppen ?

Posted
Jeg tenkte jeg skulle bestille AG utstyr derfra, er de treige eller raske? Noen som vet?

Jeg har bestilt de koppene derifra. Leveringa tok litt tid, men da ene burfestet røk og jeg sendte mail om det, fikk jeg nytt rett etterpå. Jeg har både skrudd fast de og stripsa de fast. Har hatt de montert i burene i et års tid nå. Bestilte en del annet utstyr der, og veldig fornøyd med kvaliteten. Og servicen.

  • 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.


  • Nye innlegg

    • Helt enig! Savner mer aktivitet, ironisk nok, siden jeg ikke har vært aktiv her på snart 20 år. Hadde vært moro å hørt hvordan det gik nå med alle «gamle». For min del handler det nok litt om at småbarnsliv og jobb har tatt mye tid, og det at jeg har vært hundeløs i en del år. Å når jeg skriver n innser jeg også at det handler om at jeg ikke sitter å surfer på pcen lenger, forum fra mobil er ikke helt det samme. 
    • Hadde vært gøy med litt mer aktivitet her inne ja. Føler jeg ser det der ute i den virkelige verden også, er synkende aktivitet på mange arenaer. Her går det fremdeles i hund og konkurranser, mest RL.
    • Veldig synd egentlig at det er blitt sånn. For det var himla gildt her en stund.  Lurer også på hvordan det går med de eldre brukerene, og lurer på om de holder på med hund fortsatt. 
    • Det er et helt greit alternativ for hunder som ikke tåler kylling. Man må nesten prøve det på egen hund for å se om det funker. Jeg har prøvd det bare for gøy, hverken eller synes min hund
    • Tror en vanlig golden hadde passet dere ypperlig, bare vær nøye med linjene. En flat coated hadde også fungert bra.  Jeg har jaktgolden, og har hatt , og kjenner flere. Jeg tror ikke det vil passe for dere, de trenger mer arbeid. En god golden er vel så bra. Dere kan vurdere labrador, de har ofte mer futt i ræva:) Men vær obs på linjer med alt for tunge hunder, og noen hannhunder kan være skikkelig hannhunder med mye hormoner.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Create New...