Gå til innhold
Hundesonen.no

Vannskål til bur


Recommended Posts

Skrevet

Så ei som hadde en slik hamsterflaskelignende sak til å feste på vanlige flasker.

Fåes kjøpt i dyrebutikker.

Skrevet

Jeg kjøpte mine på Jami hundeport i Sverige. Canis selger de sammen, men siste jeg skjekket, så hadde de ikke stativ til å feste den fast med.

Skrevet
Åh, sånn solgte de jo på Bjerke :)

jammen! jeg SÅ jo etter det der jo! fant ikke jeg... bare sånne vanlige burskåler uten kant på...

Så ei som hadde en slik hamsterflaskelignende sak til å feste på vanlige flasker.

Fåes kjøpt i dyrebutikker.

sånn sutte tut liksom? sånn de må slikke på?

Det ser jeg for meg at renner....

Jeg kjøpte mine på Jami hundeport i Sverige. Canis selger de sammen, men siste jeg skjekket, så hadde de ikke stativ til å feste den fast med.

Hvor er det aliksom? Og er det sånn i stål du mener?

Skrevet

Men ja... er sånn de har på Canis jeg mener... men MÅ ha burfeste ting... ellers vil Bridie bare velte den... og den vil sikkert hoppe rundt om den står i Land Rogern :)

Skrevet

Den flasketuten har jeg prøvd, og var veldig fornøyd med den :) De selges, som nevnt, i de fleste dyrebutikker.

Jeg ga den vekk, da jeg ikke bruker bur lengre, så jeg trengte den ikke. Men må nok vurdere å gå til anskaffelse av en ny hvis jeg skal ha hunden med i bilen i sommer.

Skrevet
Bestille fra Jami Hundsport? :)

Hmm, ja se der er det sånn! Vurdere å bestille... Noen som aner frakt og leveringstid på dem?

http://www.ultimateanimals.co.uk/acatalog/...water_bowl.html

Nederst der er jo et alternativ? Kan klipses på buret, så MartineH hadde en som var lik (?).

hmm, smart, og billig, men ikke særlig pen da... Men, åssen er dette med frakt og sånn hit derfra da tro? Aldri bestilt noe fra utland jeg.. (hverken over seas eller sverige for den del).

Skrevet

Hmm, ja se der er det sånn! Vurdere å bestille... Noen som aner frakt og leveringstid på dem?

Jeg har bestilt mye på jami og er veldig fornøyd med dem. Husker ikke akkurat priser i hode, men de var ikke dyre. Rask levering. Har forresten den metallskålen med skvalpekant og burfeste. Veldig fin. Bare pass på å ikke skru den for hardt til, da ryker festene ( jeg tok i litt vell mye så det ene festet røyk, men den sitter fast enda).

Skrevet

Hmm, ja se der er det sånn! Vurdere å bestille... Noen som aner frakt og leveringstid på dem?

Om du bestiller dobbelt kan vi dele på frakta ? :rolleyes:

Skrevet
Om du bestiller dobbelt kan vi dele på frakta ? :rolleyes:

Smart! Det skal vurderes! Ei skål kommer jo på 189 med feste og skål da... Jeg tror jeg uansett må ha to, en i Zuki og en i roger.

Men, Mikkel sku se etter på WW nå, så får høre om det er noe respons derfra først :P Skal jeg evnt få han til å kjøpe med en til deg også om han finner til rimeligere pris enn det over her? Så kan han bare sende det i posten til oss?

Pen!? Du har mange som kikker på vannskåla di og har høye krav eller? :P
'

ehhhh ja?? :rolleyes::ahappy:

Skrevet

Jeg betalte hele 13,- pluss mva for den, inkl frakt :ahappy:

Men jeg bestilte direkte fra leverandør :P Spør i nærmeste dyrebutikk om de kan bestille:

10640100 Drikkekopp Lanca 2 til Clipper 4,5,6,7 fra ZooPartner.

Skrevet
......å kjøpe med en til deg også om han finner til rimeligere pris enn det over her?

Det hadde vært helt knall ! :ahappy:

Skrevet
Jeg betalte hele 13,- pluss mva for den, inkl frakt :ahappy:

Men jeg bestilte direkte fra leverandør :P Spør i nærmeste dyrebutikk om de kan bestille:

10640100 Drikkekopp Lanca 2 til Clipper 4,5,6,7 fra ZooPartner.

hmm, lurt.. skal spørre oppå dyebutikken her.. De er forresten blitt Buddy kjede nå... er det smart?? :P

Skrevet
Jeg betalte hele 13,- pluss mva for den, inkl frakt :ahappy:

Men jeg bestilte direkte fra leverandør :P Spør i nærmeste dyrebutikk om de kan bestille:

10640100 Drikkekopp Lanca 2 til Clipper 4,5,6,7 fra ZooPartner.

Drikkekopp

Er det denne drikkekoppen ?

Skrevet
Jeg tenkte jeg skulle bestille AG utstyr derfra, er de treige eller raske? Noen som vet?

Jeg har bestilt de koppene derifra. Leveringa tok litt tid, men da ene burfestet røk og jeg sendte mail om det, fikk jeg nytt rett etterpå. Jeg har både skrudd fast de og stripsa de fast. Har hatt de montert i burene i et års tid nå. Bestilte en del annet utstyr der, og veldig fornøyd med kvaliteten. Og servicen.

  • 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
    • Har en ikke røykefri hund som jeg sliter med å nappe ørene på. Har sett at det er en slags saks man kan nappe det lettere på. Eller finnes det noe annet enn fingrene? Hunden jeg har stritter sånn i mot og jeg sliter virkelig siden hun er ekstremt hårsår. Jeg får ikke tak i pelsen der fordi hun vrir seg unna med kroppen og med hodet og alt. Og jeg kan ikke dra til dyrlegen hver eneste gang heller.
    • Det kommer jo an på om du ønsker å åpne og lukke port hver gang du skal kjøre inn og ut. Jeg ville nok hatt bil og kjøring utenfor gjerdet, for å unngå fare for påkjørsel av hunder.
    • Er det lurest å ha gjerde der man parkerer bilen også? Da må man ha port. Eller lurest å kun ha gjerde der man ikke kjører bil?
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...