Symra&Pippin Skrevet 29. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2008 Fristen går ut snart. Jeg har meldt på på sida til terrierklubben, men jeg finner ikke noe info om hvordan jeg skal betale? Dette må jeg ordne før jeg drar til Stockholm ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MollyC Skrevet 29. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2008 Hvis du ser i Hundesport nr. 5, så står alle opplysningene. Vi sees der, da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 29. Juni 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2008 Hvis du ser i Hundesport nr. 5, så står alle opplysningene. Vi sees der, da. Dumme meg som ikke klarte å tenke så langt! Jepp, vi sees! (Men vi sees vel i Stockholm og Tullinge før det?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 29. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2008 kom info i bekreftelsesmailen til meg:) ikke noe mer hokkus pokkus:) du må få den mailen for at det skal være godkjent:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 29. Juni 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2008 Jeg har fått bekreftelse med betalingsinfo nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SusanneL Skrevet 10. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Juli 2008 Klart man skal dit - et av årets høydepunkter med hensyn til hyggelig utstilling. Meldte på min unghundhann Moses + søsteren hans Jessica - så det blir en sånn stille, rolig og behagelig utstilling uten alt for mye "jobb". Så med Theon-gutten til MollyC og Symra - så er det i alle fall "nok" unghunder der... Susanne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 10. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Juli 2008 Jeg skal stille begge mine der på søndagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 10. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Juli 2008 Klart man skal dit - et av årets høydepunkter med hensyn til hyggelig utstilling. Meldte på min unghundhann Moses + søsteren hans Jessica - så det blir en sånn stille, rolig og behagelig utstilling uten alt for mye "jobb". Så med Theon-gutten til MollyC og Symra - så er det i alle fall "nok" unghunder der... Susanne "Unge" Babs skal vel også løpe noen runder i ringene der oppe i år, som i fjor, som året før der og året før der - og sikkert flere år før der igjen *mumle noe om at hun jammen begynner å bli voksen*. Denne gangen har jeg vel også med meg en sort, liten - eller kanskje ikke så fryktelig liten engang - hårball når jeg skal traske forbi Susanne & Co ørtenogfjørti ganger i løpet av helga *ler*. Synd han ennå er for ung til å stilles på valpeshow... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SusanneL Skrevet 10. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Juli 2008 Gleder meg til å kose-mose liten briardgutt! Kanskje han har lyst til å treffe større hopp-og-sprett pelsballer som også kan lekes med.. Susanne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 10. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Juli 2008 Gleder meg til å kose-mose liten briardgutt! Kanskje han har lyst til å treffe større hopp-og-sprett pelsballer som også kan lekes med.. Susanne Liten briardgutt vil helt sikkert kosemoses med . Vi får jo også HÅPE at han synes det er kuleste kule å leke med slike hoppende pelssprettballer - han har iallefall helt sikkert godt av det . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 10. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Juli 2008 Vi drar nesten alltod hit. men i år nedprioriteres den til fordel for en 3 dagers int. utstilling i Kuopio/ Finland. Kos dere! Det er alltid så hyggelig i nesbyen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MollyC Skrevet 10. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Juli 2008 QUOTE(SusanneL @ 14:32 - 10.07.2008) Klart man skal dit - et av årets høydepunkter med hensyn til hyggelig utstilling. Meldte på min unghundhann Moses + søsteren hans Jessica - så det blir en sånn stille, rolig og behagelig utstilling uten alt for mye "jobb". Så med Theon-gutten til MollyC og Symra - så er det i alle fall "nok" unghunder der... Susanne Theon skal ikke stilles, men Kicki og Diesel og lille Betty har da blitt 9 mndr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SusanneL Skrevet 10. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Juli 2008 Okey - kanskje like bra å ikke få Theon sammen med Moses i unghund.... Størrelsesforskjellen er jo bare latterlig, egentlig. Finland, ja.. Tenkte også på at DET nok hadde vært klart lurere enn å campe på Nesbyen.. Men det var da valgets kvaler ang ferie fra jobben, og da "vant" verdensutstillingen i St.holm fremfor Kuopio.. Men håper de gjentar det til neste år - DA skal vi nok være på plass. Susanne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 10. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Juli 2008 Æsj, jeg hadde tenkt meg dit, men glemte å melde på før fristen gikk ut *oppgitt over seg selv* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 11. Juli 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2008 Jeg vil også kosemose briardgutt! Håper Symra vil trives, hun er fortsatt en smule skeptisk til hunde- og folkemengder og synes buret er en grei plass å være i på utstillinger (og da trenger vi absolutt ikke lukke burdøra, Symra skal ikke noe sted, liksom). Gleder meg til å kjøre over Valdresflya, den er et syn for guder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 11. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2008 Okey - kanskje like bra å ikke få Theon sammen med Moses i unghund.... Størrelsesforskjellen er jo bare latterlig, egentlig. Finland, ja.. Tenkte også på at DET nok hadde vært klart lurere enn å campe på Nesbyen.. Men det var da valgets kvaler ang ferie fra jobben, og da "vant" verdensutstillingen i St.holm fremfor Kuopio.. Men håper de gjentar det til neste år - DA skal vi nok være på plass. Susanne Det er da noen store fordeler ved læreryrket, iallefall. Fri hele sommeren (Også skal jeg bo hos bekjente Basenji venner der nede. Hvilket gjør det hele både enklere og rimeligere ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 11. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2008 Jeg vil også kosemose briardgutt! Håper Symra vil trives, hun er fortsatt en smule skeptisk til hunde- og folkemengder og synes buret er en grei plass å være i på utstillinger (og da trenger vi absolutt ikke lukke burdøra, Symra skal ikke noe sted, liksom). Gleder meg til å kjøre over Valdresflya, den er et syn for guder. Det skal nok la seg gjøre å kose liten briardgutt for deg også . Himla synd at Symremor ikke synes sånne greier er verdens kuleste sted å være, men det er bare å trene på og forsøke og gjøre det så hyggelig som mulig . Jeg planlegger å kjøre Valdresflya når jeg skal en svipptur til Trøndelagen i sommer - som du sier: det er jo så vakkert . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 27. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2008 Blæh, jeg hadde håpet på ca. samme antall bernere som i fjor(10 stk.), men så er det over dobbelt så mange.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 28. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2008 Er det flere som ikke har fått pm enda? Jeg vet at oppdretteren min fikk Bella sin før helga, men Albin sin har enda ikke kommet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 28. Juli 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2008 Jeg har fått PM. 14 beardiser på lørdag og 12 på søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingervildesaua Skrevet 28. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2008 Jeg kommer. Skal stille på fredagen. Jeg er ikke hjemme så pm har jeg ikke. Men de sa at jeg kunne hente det i nesbyen før utstillingen Noen andre som skal stille på valpeshow på fredagen`? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 28. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2008 Vi skal ikke stille, men er likevel nysgjerrig på hvor mange engelske springere som skal stille.. Noen som har mulighet til å sjekke det for meg? Typisk om det er få påmeldt, i så fall burde vi dratt og <_< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 28. Juli 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2008 Engelsk springer spaniel: 20 lørdag, det samme søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trevi Skrevet 29. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2008 PM ligger på http://www.ntk.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 29. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2008 Da blir det Nesbyen på meg også, selv om jeg ikke tror dommerne er noenting for oss så vi håper på en ck og plassering i grunn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar