Mari Skrevet 26. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2008 Vi har besøk! Frøken lånehund heter egentlig Akira, men går under navnet Lille Prinsesse Vil Ikke. Hun er neeesten et helt år gammel, og er en Staffordshire Bull Terrier. Og hun er mikroskopisk! Det er den minste hunden jeg noen sinne har hatt ansvaret for, og det er helt merksnodig. Dessuten ser hun litt ut som en kakerlakk. Også er hun fryktelig søt. Lille Prinsesse Vil Ikke skal trenes litt mens hun er her, og det blir gøy. I tillegg har hun fått i oppgave å få meg i form til jeg skal traske gatelangs i Japan. Så nå er det full fart igjen i et par uker i det lille røde huset på jordet. Og det er ganske så hyggelig. Charliebass er både litt betuttet og litt forelsket Lille Prinsesse Vil Ikke være musestille Lille Prinsesse Vil Ikke bli snusa på! Lille Prinsesse Vil Ikke krangle Lille Prinsesse Vil Ikke gå pent (det er det jeg sier at hun ser ut som en kakerlakk!) Lille Prinsesse Vil Ikke smile Lille Prinsesse Vil Ikke komme Lille Prinsesse Vil Ikke være med på leken Lille Prinsesse Vil Ikke røre seg Lille Prinsesse Vil Ikke sove Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einstein&Charlie Skrevet 26. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2008 Hi hi fint med en prinsesse vil ikke, tror hun kommer til at underholde dig godt i den periode hun skal være hos dig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariaN Skrevet 26. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2008 Så søt hun er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ninahz Skrevet 26. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2008 Hun var jo utrolig nydelig da. Skal bli morro å se hvilke andre aktiviteter prinsessen ikke vil være med på Nydelig farge på henne, hun ser liten og nett ut, er hun gammel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 26. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2008 Hun var jo bare utrolig søt! Jeg liker den rasen jeg, om-så-att jeg noen gang skulle hatt bullehund så hadde det blitt staffe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 26. Juni 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2008 hun ser liten og nett ut, er hun gammel? Hun er en miniatyr! Når meg såvidt opp til ankelen, og veier vel en ti-tolv kilo. En av de få staffene jeg vet av som faktisk følger standarden. Veldig praktisk størrelse om jeg må si det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 26. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2008 Herregud så søt hun er! Nydelig farge! Deilig å få en snik-a-peek på Charliebass og *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ninahz Skrevet 26. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2008 Må si hun var skikkelig nydelig, broren min har en staffe på 17kg. Skal innrømme jeg var en rasist (enormt uvitende) før den kom i hus. Har virkelig fått øynene opp for staffen hvertfall, selv om jeg kommer til å holde meg til mine pelsdotter på 2-4 kg. Skikkelig nydelig frøken, fargen er vel heller sjelden eller er jeg litt på jordet her? Du har ikke planer om staffe nå da Mari? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 26. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2008 Naaaw, så søt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 26. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2008 Så liten, så utrolig artige farger, og ikke minst - så søt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 26. Juni 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2008 Hun var jo bare utrolig søt! Jepp, hun er en søtnos! En Staff hadde vært no for deg vettu, Jeanette! Da kunne den gjeterhundbortskjemte fått litt utfordringer med konsentrasjonsevne og arbeidsmoral. Herregud så søt hun er! Nydelig farge! Deilig å få en snik-a-peek på Charliebass og *sukk* Charliebasser nikker på sitt evneveike vis. Får se om vi ikke får til noen nye bilder i lpet av helgen. Tante Marianne må få påfyll. Skikkelig nydelig frøken, fargen er vel heller sjelden eller er jeg litt på jordet her? Du har ikke planer om staffe nå da Mari? Merkelig nok er ikke staffen min favorittrase. Misforstå meg rett, det er jo en bullehund, så per definisjon liker jeg dem jo. Vi får se hva nestemann blir... Men noen utstillingsstaff blir det neppe. Akiras farge er ganske sjelden ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 26. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2008 Jepp, hun er en søtnos! En Staff hadde vært no for deg vettu, Jeanette! Da kunne den gjeterhundbortskjemte fått litt utfordringer med konsentrasjonsevne og arbeidsmoral. *ler* spørs om ikke jeg setter arbeidsmoral litt for høyt til å ta den utfordringen Men som aktiv soffahund så kan den muligens få krige mot to andre raser...når den tid kommer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 26. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2008 Naw! Søta! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amstaff Skrevet 26. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2008 Oi, oi!! Akira var da en utrolig søt liten hund Tipper hun kommer til å gi deg timer med underholdning ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 26. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2008 Charliebasser nikker på sitt evneveike vis. Får se om vi ikke får til noen nye bilder i lpet av helgen. Tante Marianne må få påfyll. Tante Marianne blir fryktelig lykkelig da Må jo klare meg lenge når du skal skjevøyd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lemen Skrevet 26. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2008 Lille Prinsesse Vil Ikke er jo kjempesøt. Kos dere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 26. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2008 Naaw, søteste! Håper hun tar jobben som lånehund og prinsesse seriøst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane&Kaiza Skrevet 26. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2008 Så herlige begge to=) nydelige auer;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 26. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2008 Oh, hun var pen! Herlig farge og herlig utrykk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HildeM Skrevet 26. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2008 Høres ut som en kul hund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 26. Juni 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2008 Tipper hun kommer til å gi deg timer med underholdning ja.... Akkurat nå gir hun meg skikkelig kløe. Og rennende nese. Damn allergi! Skrekkelig søt er'a fortsatt. Og en smule bråkete! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josephine Skrevet 26. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2008 Xena vil også være lånehund i det røde huset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amstaff Skrevet 26. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2008 Akkurat nå gir hun meg skikkelig kløe. Og rennende nese. Damn allergi! Skrekkelig søt er'a fortsatt. Og en smule bråkete! Såpass.... Bare å dynge på med zyrtec og selvbeherskelse. La være å kose med ho. Har du vurdert å levere henne tilbake?? Ho var søt ja.. Men bråkete? Staffer bråker vel ikke? Har jeg hørt..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 26. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2008 Så nydelig hun er Prinsesse Vil Ikke Morsomt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 27. Juni 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2008 Xena vil også være lånehund i det røde huset Åååh, du vet hva jeg synes om Xena! Hun er jo egentlig min, og aldeles ikke din hun! Men det spørs om det hadde blitt rabalder om jeg hadde introdusert henne i heimen akkurat nå! Både Xena og Akira har egne meninger om ting serru. ;D Såpass.... Bare å dynge på med zyrtec og selvbeherskelse. La være å kose med ho. Cetirizin blir poppet å høyt nivå, men det hjelper ikke kjempemye... Pluss at Lille Prinsesse Vil Ikke sove i stuen. Da blir det gråt og tenners gnissel da! Så i senga hun må bo, og det hjelper ikke tilstandene. Ikke kose? Hun har flyttet inn på fanget mitt, hvor hun ligger pent dandert akkurat nå f.eks. Har du vurdert å levere henne tilbake?? Vi må kanskje ha det som et alternativ ja... Skal se an utover dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar