Kristiin Skrevet 18. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2008 http://news.no.msn.com/entertainment/artic...-category=today Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 18. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2008 Bra at noen sa nei til den dama der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 18. Juni 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2008 Bra at noen sa nei til den dama der! ja, enig der. Alt lar seg ikke gjøre med mye penger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inustaff Skrevet 18. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2008 Hahahaha!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MetteOgBeatrix Skrevet 18. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2008 Damen burde jo ha forbud mot å kjøpe hunder ;-) Høres ut som det var lure ansatte i den butikken i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 18. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2008 Jeg er ikke verdens største Paris Hilton fan, men har hundene hennes det FÆLT? Fått med meg at hun bærer dem litt mye (på bilder), men ikke noe jeg har lest meg opp på akkurat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 18. Juni 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2008 Neinei, men hun går jo fort lei. Vis jeg skulle kjøpt meg en hund vært gang jeg har hat lyst på en ny har jeg hatt en ganske stor flokk her hjemme ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuppetroll Skrevet 18. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2008 Altså, jeg liker ikke formuleringen "fikk en akutt trang til å få seg en yorkie", men jeg tror da virkelig at den lille yorkshirevalpen ville hatt det bedre hos the hiltons enn i en kasse i dyrebutikken? Only in USA, virkelig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 18. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2008 Jeg bare ser for meg at en sånn riking har råd til å ansette hundepassere til når hun evt. ikke har med seg hundene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 18. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2008 Tror ikke akkurat at hundene hennes har det ille. Men de kunne sikkert hatt det enda bedre, med trening osv.. Lever de bare livet på en silkepute, eller får de trening tur osv..? Men enig med tuppetroll her altså, - bedre enn å leve i et trangt bur, glassbur, eller kasse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariaN Skrevet 18. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2008 tror ikke hundene hennes lider, men hun burde kanskje ha spart seg for enkelte plagg i varmen Det var tydelig at denne hunden ble kjøpt på impuls, og da er det bra dyrebutikken sier Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 18. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2008 Jeg bare ser for meg at en sånn riking har råd til å ansette hundepassere til når hun evt. ikke har med seg hundene. Jeg tviler litt på at frøken Hilton står for egen husholdning i det hele og store. Hu har garantert tjenere nok som både tar seg av hybelkaniner og oppvasken, så en liten york fra eller til hadde nok ikke spilt så stor rolle... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuppetroll Skrevet 18. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2008 tror ikke hundene hennes lider, men hun burde kanskje ha spart seg for enkelte plagg i varmen Det var tydelig at denne hunden ble kjøpt på impuls, og da er det bra dyrebutikken sier Nei. Okei - vet du hvordan livet er for valper som selges via dyrebutikker i USA? Jeg ville gitt fullstendig beng i om frk Hilton kjøpte den på impuls eller ei, hun har tid og råd til å ha en hund til - og hvis ikke hun har tid har hun sikkert førrogsnørti tjenere som kan gi den hunden et mye mye bedre liv enn en glasboks i et vindu i dyrebutikken. Who died og gjorde kassadama i dyrebutikken til sjef?! Hva får henne til å tro at et liv hos Paris Hilton er verre enn dyrebutikklivet? Her er det 200% sikkert en girl-next-door på en makttrip over å få nekte frk Hilton noe. *viske at jeg kanskje burde avreagere på andre hendelser før jeg skriver innlegg på sonen neste gang* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 18. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2008 Som et par andre her har nevnt, så tror jeg faktisk hunden hadde hatt det bedre hos Hilton enn i dyrebutikken. Altså, det er kanskje ikke ideelt, men tross alt bedre enn tilværelsen hundene stort sett har i slike butikker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aina&Kaizer Skrevet 18. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2008 Hunden hadde sikkert hatt det bedre hos Paris enn i et butikkvindu, men hvis folk - Paris eller ei - fortsetter å kjøpe valp fra butikker, så fortsetter de jo å selge dem derfra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariaN Skrevet 18. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2008 Nå har ikke jeg vært i denne butikken de selger hund, så for alt jeg vet kan det jo være en Ok dyrebutikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
akela Skrevet 18. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2008 Kanskje betjeningen hadde lest denne? http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/artic...et-pooches.html Der fortalte dyreelskeren Paris Hilton til den like dyreelskende Ellen DeGeneres (som tok inn en rescuehund, ikke fikk den til å oppføre seg, og derfor gav den bort til frisøren sin, uten å holde avtalen med rescueorganisasjonen om å melde fra/gi den tilbake) at hun hadde 17 småhunder hjemme - og at det var blitt så mange fordi de drev og parret seg, og hun ikke hadde hjerte til å gi bort "babyene" deres. Det står også at de fleste av dem nå lever hos sine dyrepassere. Man ser jo sjelden frøkenen med en hund på armen på bilder i disse dager, det ble vel for vanlig. Jo, og så står det at hun ikke får tilbake katten heller - etter at hun etterlot den hos dyrlegen i to uker. En annen verden, en annen verden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aina&Kaizer Skrevet 18. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2008 Kanskje betjeningen hadde lest denne? http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/artic...et-pooches.html Der fortalte dyreelskeren Paris Hilton til den like dyreelskende Ellen DeGeneres (som tok inn en rescuehund, ikke fikk den til å oppføre seg, og derfor gav den bort til frisøren sin, uten å holde avtalen med rescueorganisasjonen om å melde fra/gi den tilbake) at hun hadde 17 småhunder hjemme - og at det var blitt så mange fordi de drev og parret seg, og hun ikke hadde hjerte til å gi bort "babyene" deres. Det står også at de fleste av dem nå lever hos sine dyrepassere. Man ser jo sjelden frøkenen med en hund på armen på bilder i disse dager, det ble vel for vanlig. Jo, og så står det at hun ikke får tilbake katten heller - etter at hun etterlot den hos dyrlegen i to uker. En annen verden, en annen verden... Sjukeste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nokia Skrevet 18. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2008 Jeg elsker valpene mine! Jeg vil ha babyen min, skal hun har hylt ut før hun forlot butikken like tomhendt som hun kom inn. Bit meg i foten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 18. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2008 Det skulle bare mangle at en kan nekte folk å kjøpe hund når en først skal selge hund over disk, noe jeg er så prinsipielt i mot som man kan få blitt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Tibia Skrevet 19. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2008 Har lest om denne saken tidligere. Er motstander av at man selger hunder i utstillingsvinduet. Men jeg kan ikke helt skjønne hvorfor hun ble nektet å kjøpe, slike dyrebutikker legger faktisk opp til at man skal kjøpe på impuls. Klarte ikke å dy meg for annet enn å hilse på en valp i en slik butikk en gang, det første butikkdama spurte meg om var om jeg skulle ta med valpen hjem med en gang. Makan til kjøpepress og impuls press! Jeg sa beklager men jeg kjøper ikke dyr på impuls og gikk deretter min vei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 19. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2008 Har slettet et par innlegg som var helt off topic. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lollipopp Skrevet 19. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2008 Det er jo ikke sikert at hunden har det så dårlig i denne dyrebuttiken da. For det første virker det jo som de som jobber der har noe mellom ørene når de nekter folk å kjøpe på impuls. Pluss at de finner sikkert en fin eier til hunden uannsett. Det er jo ikke akkuratt paris hilton eller en butikk. Fins flere alternativer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Tibia Skrevet 20. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2008 Klart det finnes flere mulige kjøpere. Men det er nå en gang slik at det ikke er de mest seriøse hundkjøperene som kjøper valper mer eller mindre på impuls fra dyrebutikker som har valper fra "puppymills". Så er ikke overbevist om at Paris Hilton er det verste alternativet heller. Er veldig glad for at man ikke kan kjøpe hunder slik her hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar