Gå til innhold
Hundesonen.no

Attila funnet i god behold!


Symra&Pippin

Recommended Posts

Etter å ha vært savnet i Bymarka i Trondheim i over en uke, ble Attila funnet i går ettermiddag. Attila er den bokseren som ble etterlyst over høytalerne på NKK Trondheim i helga. Det var en mann på markatur som fant han. Han hadde sett en av de mange plakatene som hang i området, og kjørte Attila hjem, til ubeskrivelig lettelse og glede for eieren, som er datteren til en kollega av meg.

Attila hadde fortsatt langlina på, og i enden av den hang et lite tre, med rot!

Stor glede på personalrommet her i dag, Attila har vært ukas samtaleemne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig godt å høre! Med den varmen som var i helga, var jeg overbevist om at han ville tørste i hjel. Forhåpentligvis var det svalere i skogen, og kanskje med noen pytter her og der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så utrolig bra! Jeg leste om dette, og var nesten sikker på at den ikke kom til å klare seg med tanke på varmen... Herlig når sånne historier ender godt, og jeg kan tenke meg at det var godt for eierne å få hunden hjem igjen :thumbs:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, så deilig å høre :thumbs:

Så bilder av han der oppe og, ikke at det har noen betydning, men det slo meg hvilken vakker og staut kar dette var.

Flotte hunden :banana:

Han har kanskje blitt litt dratt til Saupstad pga alle hundene? Søkte kontakt liksom?

Men uansett, så godt at han er funnet og i god behold :rolleyes:

Been there, done that og det endte også bra, etter en uke på rømmen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...