Gå til innhold
Hundesonen.no

Denne helgen


Mirai

Recommended Posts

Mona og jeg sov hos Anders fra fredag til lørdag. På lørdag, mens Anders jobbet, gikk Mona og jeg tur sammen med ei i klassen min som har en tibetansk spaniel. Vi gikk ca en time i skogen med hundene løse, og etterpå trente jeg litt med Mona før noen frekke unger kom og begynte å spille fotball på banen jeg trente på :)

Jaja.. fikk hvertfall en sitt og bli med innkalling! :)

Så i går etter jobben til Anders dro vi opp til Hamar for å feire tante og onkel som ble 60 år = sånn ca 4 timer med middag og tale :roll: jaja.. Var hyggelig. Mona var hos faren min i mens.

Her er noen bilder fra helgen:

Anders finner ut at han skal lage mat halv tolv på fredagskvelden:

CIMG1387.jpg

Mona kjeda dritten ut av seg mens vi ventet på Anders

CIMG1389.jpg

Min fetter Kristian

CIMG1393.jpg

Mamma og meg

CIMG1399.jpg

Fetter Jonas, Anders og mamma i en lystig samtale :)

CIMG1400.jpg

Nææ, Mona har pynta for oss! Flott å våkne til et sånt skue

CIMG1401.jpg

Anders og Mona i sofaen

CIMG1406.jpg

Mona ;)

CIMG1407.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, du ligner din mor det synes jeg også. Men ikke helt så meget som Mona ligner på Anders. :D Sikker på at det ikke var ham, der lavede det hyggelige rod om natten... kunne ligne ham er eg sikker på. :D Staker Mona, bliver anklaget, hun som er så uskyldig ... en ulvehund i fåreklær, ho ho ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sikkert derfor jeg frøys litt på natten, det var Anders som lusket seg ut av sengen for å leke med dorullen og dyna mi! Bare lurer på hvordan han kom seg ut av sengen uten at jeg merket det. Han lå nemlig innerst, og den sengen knirker veldig (trust me, I know :D ) Han har nok krabbet opp på kommoden ved siden av sengen, videre til skrivebordet som står ved siden av og deretter landet på gulvet mykt som en katt. Jeg ser han for meg der han sitter naken på gulvet med tenna i dorullen og ordentlig koser seg! Så har han tatt bamsen min og spist det ene øyet dens, før han kom seg fornøyd tilbake i sengen samme veien som han kom ut av den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sikkert derfor jeg frøys litt på natten, det var Anders som lusket seg ut av sengen for å leke med dorullen og dyna mi! Bare lurer på hvordan han kom seg ut av sengen uten at jeg merket det. Han lå nemlig innerst, og den sengen knirker veldig (trust me, I know ;) ) Han har nok krabbet opp på kommoden ved siden av sengen, videre til skrivebordet som står ved siden av og deretter landet på gulvet mykt som en katt. Jeg ser han for meg der han sitter naken på gulvet med tenna i dorullen og ordentlig koser seg! Så har han tatt bamsen min og spist det ene øyet dens, før han kom seg fornøyd tilbake i sengen samme veien som han kom ut av den.

:D;);););):P;):P:D;);):P:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sikkert derfor jeg frøys litt på natten, det var Anders som lusket seg ut av sengen for å leke med dorullen og dyna mi! Bare lurer på hvordan han kom seg ut av sengen uten at jeg merket det. Han lå nemlig innerst, og den sengen knirker veldig (trust me, I know :D ) Han har nok krabbet opp på kommoden ved siden av sengen, videre til skrivebordet som står ved siden av og deretter landet på gulvet mykt som en katt. Jeg ser han for meg der han sitter naken på gulvet med tenna i dorullen og ordentlig koser seg! Så har han tatt bamsen min og spist det ene øyet dens, før han kom seg fornøyd tilbake i sengen samme veien som han kom ut av den.

LER HØJT!! hahaha ser det for mig... for et syn, og forestil dig Mona der sitter og ganske så forsigtigt (for sådan er hun jo den lille) prøver at vække dig for at advare dig om hans ulykker, men ak nej, hendes åh så blide forsøg på at vække dig lykkedes ikke og Anders kunne fortsætte sin hærgen. :D;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sikkert derfor jeg frøys litt på natten, det var Anders som lusket seg ut av sengen for å leke med dorullen og dyna mi! Bare lurer på hvordan han kom seg ut av sengen uten at jeg merket det. Han lå nemlig innerst, og den sengen knirker veldig (trust me, I know :D ) Han har nok krabbet opp på kommoden ved siden av sengen, videre til skrivebordet som står ved siden av og deretter landet på gulvet mykt som en katt. Jeg ser han for meg der han sitter naken på gulvet med tenna i dorullen og ordentlig koser seg! Så har han tatt bamsen min og spist det ene øyet dens, før han kom seg fornøyd tilbake i sengen samme veien som han kom ut av den.

Hahahaha... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...