Synne N Skrevet 9. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2008 Mitra er av rasen rottweiler og er født 14 april 2008 og hun er fra Knertebo Kennel i Båstad. Mor: B BH LP1 KORAD Knertebo's Emblem Far: P FH1 IPO3 SCHH3 KOMBISIEGER ADRK`07 Bill Vom Blauen Stahl Vi hentet henne hjem søndag 8 juni, og etterhvert som vi har blitt kjent med henne har vi funnet ut at hun er en bestemt liten dame som vet hva hun vil. Hun har vært trygg uansett hva vi har tatt henne med på. Mitra er ekstremt matglad, der det er mat finner man henne På vei hjem Skoen til Ronny hadde mange gode lukter Viktig med vann i den sterke varmen Søte jenta Her sov hun mesteparten av turen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElinT Skrevet 9. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2008 Åh, så søt hun er! Rottweiler valper er av de som er nesten like søte som belger valper,hehe Gratulerer med Mitra og lykke til med henne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 9. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2008 Gratulerer så mye, og lykke til! (Tror fødselsdatoen hennes er litt feil eneste ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synne N Skrevet 9. Juni 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2008 Takk takk Nei, de er de søteste valpene Har fiksa datoen Bra du sa ifra Marthe Er ikke alltid like lett å få alt rett når man er i ekstase Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C.J Skrevet 9. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2008 Gratulerer med valp! Hvilket nydelig nurk du har fått i hus! Hvordan fungerer Mitra og borderen din sammen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
siljestokka Skrevet 9. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2008 Fine, fine valpen det =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vilde- Skrevet 9. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2008 Awww Rottisvalper assa de er bare *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synne N Skrevet 9. Juni 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2008 Gratulerer med valp! Hvilket nydelig nurk du har fått i hus! Hvordan fungerer Mitra og borderen din sammen da? De har ikke vært så mye sammen enda siden Kali er hos mamma. Mitra synes hun var litt skummel i begynnelsen, men etter 5 min skulle hun henge litt i halen til Kali. Kali synes ikke det var noe spesielt med den lille, hun ville heller være med oss eller leke med ballen. Vi får se hvordan det går videre når de bor sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariaN Skrevet 9. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2008 Åh, så søt hun er! Rottweiler valper er av de som er nesten like søte som belger valper,hehe godt sagt.. nyyydelig er hun ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Car00line Skrevet 9. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2008 Ååååå, så herli Gratulerer! Lykke til med henne, og begge ;P Hun er noe av det nydligste jeg har sett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 9. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2008 Så nydelig, liten rottweilerbaby du har fått deg. Herlig Gratulerer så mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 9. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2008 Så nydelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 9. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2008 Herlig! De er jo såå søøøøøøte som valper da :closedeyes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 11. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2008 Nåååååwww ! Så søt ! Flere bilder ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 12. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2008 Kjempesøt, rottweilervalper er herlige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synne N Skrevet 12. Juni 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2008 Takk for fine tilbakemeldinger Og ja hun er nydelig på bilder, men en piraya i bamseforkledning i real life Hun tar livet med ro, og kloklipp er ikke noe stress Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aina&Kaizer Skrevet 12. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2008 Så herlig hun er, gratulerer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Argyr Skrevet 12. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2008 Helledussen! Pass godt på den der, jeg vurderte å stjele en maken en som stod mutters alene utenfor en butikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ninahz Skrevet 12. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2008 Nommen noe så nydelig da. Kjempe søt. Gratulerer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane&Kaiza Skrevet 12. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2008 Nåmmen! Noe så herlig da;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kohe Skrevet 12. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2008 Så ufattelig søt liten tass! Gratulerer med valp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starlight Skrevet 12. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2008 Hælledussen så søt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 12. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2008 Åh, noe såååå nydelig! Hun er skikkelig, skikkelig søt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synne N Skrevet 17. Juni 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2008 Helledussen! Pass godt på den der, jeg vurderte å stjele en maken en som stod mutters alene utenfor en butikk. :angry: Jeg må nok passe godt på henne hvis jeg har lyst å beholde henne, det finnes mange der ute som har lyst på en rottis har jeg funnet ut De fleste kommenterer hvor søt hun er osv, men når de spør hva rase det er( ) så sier nesten alle "hun er iallefall søt nå", mange med fordommer der ute har jeg funnet ut Her er noen 9 ukers bilder: Er jeg ikke søt vel? Slappe av litt Man må passe tærne sine Stakkar Kali får gjennomgå Det er ikke alltid like lett å ta bilder av villdyret Kjent stilling Hun liker å ligge under bordet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 17. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2008 Så nydelig liten frøken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar