Gå til innhold
Hundesonen.no

Knertebo's Maxxie "Mitra"

Synne N

Recommended Posts

Mitra er av rasen rottweiler og er født 14 april 2008 og hun er fra Knertebo Kennel i Båstad.

Mor: B BH LP1 KORAD Knertebo's Emblem

Far: P FH1 IPO3 SCHH3 KOMBISIEGER ADRK`07 Bill Vom Blauen Stahl

Vi hentet henne hjem søndag 8 juni, og etterhvert som vi har blitt kjent med henne har vi funnet ut at hun er en bestemt liten dame som vet hva hun vil. Hun har vært trygg uansett hva vi har tatt henne med på. Mitra er ekstremt matglad, der det er mat finner man henne :P

På vei hjem

PICT0673.jpg

Skoen til Ronny hadde mange gode lukter

PICT0676.jpg

Viktig med vann i den sterke varmen

PICT0678.jpg

Søte jenta

PICT0682.jpg

PICT0683.jpg

PICT0684.jpg

Her sov hun mesteparten av turen :P

PICT0689.jpg

PICT0698.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 61
  • Created
  • Siste svar
Gratulerer med valp! Hvilket nydelig nurk du har fått i hus! :P Hvordan fungerer Mitra og borderen din sammen da?

De har ikke vært så mye sammen enda siden Kali er hos mamma. Mitra synes hun var litt skummel i begynnelsen, men etter 5 min skulle hun henge litt i halen til Kali. Kali synes ikke det var noe spesielt med den lille, hun ville heller være med oss eller leke med ballen. Vi får se hvordan det går videre når de bor sammen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helledussen! :icon_redface:

Pass godt på den der, jeg vurderte å stjele en maken en som stod mutters alene utenfor en butikk. :angry:

Jeg må nok passe godt på henne hvis jeg har lyst å beholde henne, det finnes mange der ute som har lyst på en rottis har jeg funnet ut :P

De fleste kommenterer hvor søt hun er osv, men når de spør hva rase det er( :P ) så sier nesten alle "hun er iallefall søt nå", mange med fordommer der ute har jeg funnet ut ;)

Her er noen 9 ukers bilder:

Er jeg ikke søt vel?

PICT0715.jpg

PICT0719.jpg

Slappe av litt

PICT0720.jpg

PICT0722.jpg

Man må passe tærne sine

PICT0725.jpg

Stakkar Kali får gjennomgå

PICT0730.jpg

PICT0731.jpg

PICT0736.jpg

Det er ikke alltid like lett å ta bilder av villdyret ;)

PICT0737.jpg

Kjent stilling

PICT0745.jpg

Hun liker å ligge under bordet

PICT0746.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men sist så ville ikke vetrinæren ta biopsi fordi de da kan stikke akkurat på det området som det ikke er ondartet. Og motsatt. Måtte operere den bort også vet man om den er godarta eller ondartet.
    • Hei og hopp. jeg skal bytte for til min 10 mnd gamle finske lapphund. Hun er ekstremt sensitiv i magen, får lett diare. Ønsker et skånsomt og selvfølgelig næringstett for. Har per nå Purizon, og har vært fornøyd med det. Men tenker å prøve noe annet og se om magen blir mer stabil da. Vurderer enten Markus Muhle eller Købers. Har noen noen erfaringer med disse formerkene til sensitive hunder? setter pris på alle svar!:)
    • Nå tviler jeg på at det er spesielt farlig, hvis det var vanlige, små muffinspapir. Bare følg med på allmentilstanden. MEN, når det gjelder slike medisinske spørsmål om ting som kan være farlige så bør du alltid kontakte veterinær heller enn et tilfeldig nettforum, facebook, eller tilfeldige folk. Ta en telefon og spør, det kan redde livet til hunden din.
    • Hunden min klarte å spise tre muffinspapir i går når jeg var på toalettet.. papiret var soggy og mykt, men jeg blir jo bekymret. Hun har ikke kastet opp og bæsjet to fine bæsjer i dag . Formen hennes er også helt normal. Men hun hikket både i går og i dag, og jeg har aldri lagt merke til at hun har hikket før. Noen her som har erfaring med hund som har spist muffins/bakepapir😅 er det noe som pleier å komme ut av seg selv? Eller løses lett opp i magen? kan legge til at hun er bare 3.7 kg så ikke den største hunden.
    • Mitt inntrykk med working cocker er at de er slitsomme arbeidsjern med lite ro i kroppen. De vibrerer av energi. Kjøp deg en vanlig cocker og klipp den ned/ikke barber. Men vil ikke du ha en pelshund er det ganske safe å ikke kjøpe pelshund..  Vil ikke du ha jakthund... ikke kjøp en jakthund.  Ganske enkel matte    
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...