Gå til innhold
Hundesonen.no

Bønes neste helg


jaktlykke

Recommended Posts

  • Svar 57
  • Created
  • Siste svar
men speedy er jo sååå søt:) hvis han går til damene på forstandene så smelter dem helt ass:)

min alkoholiserte pappa gikk med ham på senteret da vi skulle bare kjøpe noe jule greier og masse flotte damer kom og prata:) hehe..

(han var edru da da:) )

Ja, det er sant!! han sjarmerer nok alle i senk! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig bra!! :D kanikke han ta med seg en læregutt! (trond) Jeg vil og ha gratis for!! ;)

Men å gå med speedy er vel ikke så smart da... bedre å ha en SVÆR hund som spiser MYE ;)

vi har mangen hunder å ta av vi, 3 japanere og en samojed, tror nokk at han kan klare å tigge til seg mye hvis det er de rette folkene somstår der på stand med for og slikt. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal kl 11 i ring 2 :P

Dumt at alle skal i aksjon på likt da!! Da får jeg jo ikke sett dere andre i ringen :P Men nå skal jo hannhunder inn først, så kanskje jegkan komme å se på Casper :P

åå vi skal og i ring to klokken 11! heheh da er dere sikkert før oss! Kom bort og si hei hvis du ser oss da! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi skal kl 10 i ring 6. for en gangs skyld så er det ikke så mangen japanere påmeldt det er bare 11 stykker også 2 valper da. normalt pleier det å være mangen flere japanere pmeldt på store utstillinger som dette, men tror ikke det kommer noen fra stavanger, tror de fleste kommer her i fra hordaland denne gangen. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må jeg holde deg i hånden? :wink:

Så hva skjer a`...? :cry:

Jeg tror jeg klarer være på bønes til 11, for å se noen nervøse gå i ringen..hihihihi... :(

Men hvem skal treffes og når? Jeg tviler på min hund går ok inni hallen - jeg har fremdeles vondt i armene etter RIK kurset.. :oops:

Så han blir i bilen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hva skjer a`...? :cry:

Jeg tror jeg klarer være på bønes til 11, for å se noen nervøse gå i ringen..hihihihi... :(

Men hvem skal treffes og når? Jeg tviler på min hund går ok inni hallen - jeg har fremdeles vondt i armene etter RIK kurset.. :oops:

Så han blir i bilen!

jeg trenger virkelig noen å knipe på ass.. så du bør være der til elve..hihi.. skal med en som aldri har stilt før så må late som jeg er rolig å sindig da.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...