Gå til innhold
Hundesonen.no

Bønes neste helg


jaktlykke

Recommended Posts

Hei.

Litt seint kanskje, men jeg lurer på om det er utstilling i Bøneshallen imorra også?

I såfall, hvilke raser skal stille?

Hilsen ei som skal ha seg hund og bare har lyst å se på :D

Det er imorgen også! Hvilke grupper som går, får noen andre svare deg på, for det vet ikke jeg...-men det begynner kl 09.00 lik som idag...

:D

Jeg skal hvertfall opp med mongo og titte på Chihuahuaene b.l.a.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Da er vår første utstilling over, og det var en fin opplevelse både for meg og Amigo. Traff såvidt et par av sonejentene ute på plassen, og jeg skulle gjerne ha funnet anledning til å snakke mer med dem. Men jeg hadde mer enn nok med meg selv (reiste alene og skulle styre alt ståket). Men kanskje en annen gang - i Orrehallen neste måned f.eks?

I alle fall - legger ut kritikken som Amigo fikk:

"Velbalansert helhet. Meget bra hode og uttrykk. Bra hals, utmerket kropp - beinstamme. Bra vinkling framme, tilstrekkelig bak. Velpresentert i god kondisjon".

Han ble BIR ( var jo alene i rasen da, hihi) og 1BHK. I gruppedømmingen ble han BIG 2 av 5 raser. Så jeg er veldig godt fornøyd!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vår første utstilling over, og det var en fin opplevelse både for meg og Amigo. Traff såvidt et par av sonejentene ute på plassen, og jeg skulle gjerne ha funnet anledning til å snakke mer med dem. Men jeg hadde mer enn nok med meg selv (reiste alene og skulle styre alt ståket). Men kanskje en annen gang - i Orrehallen neste måned f.eks?

I alle fall - legger ut kritikken som Amigo fikk:

"Velbalansert helhet. Meget bra hode og uttrykk. Bra hals, utmerket kropp - beinstamme. Bra vinkling framme, tilstrekkelig bak. Velpresentert i god kondisjon".

Han ble BIR ( var jo alene i rasen da, hihi) og 1BHK. I gruppedømmingen ble han BIG 2 av 5 raser. Så jeg er veldig godt fornøyd!!

det var koselig å hilse på deg! :D

Har du bilder fra helgen da? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei!

Jada, jeg har et par bilder, og de legger jeg ut under tråden: "bilder fra Bønesutstillingen".

Tenkte jeg bare måtte få si bittelitt om det at Amigo ble BIG2 for den finske gruppedommeren: i følge min oppdretter og den største stabijoppdretteren i Sverige, så var det en meget stor prestasjon å plassere seg som han gjorde. For denne dommeren er visst veldig spesiell og en som disse oppdretterne ALDRI stiller for.

Så da blir jo jeg ekstra glad da, siden hun tydeligvis likte Amigo :) . Måtte bare få skryte litt, hihi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Ja da, jeg har et par bilder, og de legger jeg ut under tråden: "bilder fra Bønesutstillingen".

Tenkte jeg bare måtte få si bittelitt om det at Amigo ble BIG2 for den finske gruppedommeren: i følge min oppdretter og den største stabijoppdretteren i Sverige, så var det en meget stor prestasjon å plassere seg som han gjorde. For denne dommeren er visst veldig spesiell og en som disse oppdretterne ALDRI stiller for.

Så da blir jo jeg ekstra glad da, siden hun tydeligvis likte Amigo :) . Måtte bare få skryte litt, hihi!

Har lyst å se bildene, men finner ikke tråden "bilder fra Bønesutstillingen" jeg... nå gikk jeg på søk, men fant ikke noe der heller... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...