Gå til innhold
Hundesonen.no

Bønes neste helg


jaktlykke

Recommended Posts

Nok et spørsmål fra ei grønn ei i utstillingsringen :oops: .

Jeg har fått PM hvor det står at vurderingen begynner kl. 09.00. På baksida er ringene opplistet og hvor min rase har tidspunkt kl. 11.00 til bedømming. Er litt usikker her - skal jeg være ringside klar klokka 09.00 i tilfelle forskyving i programmet? Det betyr en hel del for meg å vite det, for dersom det stemmer må jeg komme meg opp til Bergen dagen før ellers når jeg det ikke. Er det derimot greit nok å være der i halv-titiden, så kan jeg reise hjemmefra samme dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 57
  • Created
  • Siste svar
Nok et spørsmål fra ei grønn ei i utstillingsringen :oops: .

Jeg har fått PM hvor det står at vurderingen begynner kl. 09.00. På baksida er ringene opplistet og hvor min rase har tidspunkt kl. 11.00 til bedømming. Er litt usikker her - skal jeg være ringside klar klokka 09.00 i tilfelle forskyving i programmet? Det betyr en hel del for meg å vite det, for dersom det stemmer må jeg komme meg opp til Bergen dagen før ellers når jeg det ikke. Er det derimot greit nok å være der i halv-titiden, så kan jeg reise hjemmefra samme dag.

Nei det betyr at bedømmelsen av den første rasen på lista begynner klokken ni...Si f.eks at toller,puddel og bulldog er før dere. Da begynner tolleren klokken ni..Skjønner? Hvis oppmøte tiden deres er klokken elleve så skal de holde å være der til da..Men jeg er der alltid en halvtime-time før oppmøte tiden også..men det er fordi at rasen min tar litt tid å børste opp osv pluss at jeg liker å kikke... :) MASSE lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok et spørsmål fra ei grønn ei i utstillingsringen :oops: .

Jeg har fått PM hvor det står at vurderingen begynner kl. 09.00. På baksida er ringene opplistet og hvor min rase har tidspunkt kl. 11.00 til bedømming. Er litt usikker her - skal jeg være ringside klar klokka 09.00 i tilfelle forskyving i programmet? Det betyr en hel del for meg å vite det, for dersom det stemmer må jeg komme meg opp til Bergen dagen før ellers når jeg det ikke. Er det derimot greit nok å være der i halv-titiden, så kan jeg reise hjemmefra samme dag.

jeg hadde nok reist dagen før. Om det blir forsyvinger i det oppsette programmet så kan det være at din rase blir stilt før det som er oppsett... Det har jeg selv opplevd... men, ring arrangørene og få bekreftet startpunkte du så er du sikker. Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svarene - jeg tror nok jeg reiser opp om fredagen så er jeg sikker :roll: Litt kjipt å komme forseint på første utstillinga da, hihi!

Og jeg er helt med på sonetreff jeg - det er sikkert mange av dere som skal delta!

Send sms til 98827044 så kan vi treffes! (eller jeg holder meg ved ring 8 og har en stabijvalp).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer opp om ikke dobberene skal stille den dagen - jeg husker ikke om rasespesialen var lørdag eller søndag.... :oops:

Og jeg vil heller gå på spesialen enn på bønes - hvertfall når jeg har beistet mitt med meg - det er så himla trangt i bønes hallen..!

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er så himla trangt i bønes hallen..!

:D

Oh yeah!!! stakkars dere som ikke har liten hund som en kan bare hive på armen der altså! men har du noen gang vært i førde og stillt? Herreguuuuuuud så trangt det er der!!!!! Og folk stiller seg MIDT i "gangveiene" med de svæææære GD'ene sine og babler...Så man må hoppe bukk for å komme noen vei :evil: :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh yeah!!! stakkars dere som ikke har liten hund som en kan bare hive på armen der altså! men har du noen gang vært i førde og stillt? Herreguuuuuuud så trangt det er der!!!!! Og folk stiller seg MIDT i "gangveiene" med de svæææære GD'ene sine og babler...Så man må hoppe bukk for å komme noen vei :evil: :D

bønes er jo stor hall det.

ta deg heller en tur på fitjar og still eller i Ølen så skal du får det trangt og fint da du. håper bare fitjar og stord hk flytter tilbake der de holdt det før for på fitjar er jo det alt for trangt til å være og ringene blir for små med tanke på store hunder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan du? helst inni ringen?

du er sikkert ferdig før meg:) må komme og passe bur.... :oops: e så mye rare folk ute og går.. og siden begge skal inn så har jeg ingen til å passe speedy når jeg går med casper...

Speedy kan være med meg han da!! Vi er aldri begge to i ringen (trond og meg) så det vil alltid være en bur-passer parat :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jostein kan passe han for vi skal bare stille en hund og det er Astrixen og da kan jo han gå rundt å tigge forprøver med Speedyen he he he.

sist vi var på bønes så kom vi hjem med 25kg for uten å ha betalt fem øre for det :-o skjønner ikke hvordan den fyren får det til jeg altså :? men han har jo det i kjeften da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jostein kan passe han for vi skal bare stille en hund og det er Astrixen og da kan jo han gå rundt å tigge forprøver med Speedyen he he he.

sist vi var på bønes så kom vi hjem med 25kg for uten å ha betalt fem øre for det :-o skjønner ikke hvordan den fyren får det til jeg altså :? men han har jo det i kjeften da :D

Så utrolig bra!! :D kanikke han ta med seg en læregutt! (trond) Jeg vil og ha gratis for!! ;)

Men å gå med speedy er vel ikke så smart da... bedre å ha en SVÆR hund som spiser MYE ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...