Gå til innhold
Hundesonen.no

Blå agria mappe

HippiPippi

Recommended Posts

• Svar 62
  • Created
  • Siste svar
Skrevet
Rett fra agria?

Jeg sendte de en mail og lurte på om ikke jeg kunne få slik mappe og, men det fikk jeg ikke nei. :thumbs: Selv om jeg har 2 hunder forsikret der.

ja to ja..

jeg har 9 hunder forsikret der..

derfro jeg fikk

Skrevet

Jeg fikk en paa utstillinga i trondheim i helga, men jeg maatte love aa ringe han personlig aa forsikre neste hund der ogsaa.

Skrevet

Jeg fikk min da Amigo ble gruppeplasserert på en NKK-utstilling. Veldig praktisk som flere nevner - men nå er mappa full og jeg vil ha flere :thumbs:

Skrevet

Bare for å sutre litt, så synes jeg alle som har forsikring i Agria burde få sånn. <_< Jeg tegnet forsikringen på nettet, så dum var jeg. :thumbs:

edit: Skriveleif.

Skrevet

Den frakta var da rimelig drøy. :)

Men som en nevnte over, kan vi ikke bestille sammen? Så blir jo frakta mindre.

Skrevet

Lagret ligger tydeligvis i sverige, så utenriks frakt er på over 300,- Så der stoppet det for meg gitt..

Får vel som om man ikke kan forsikre en hun på en stand i stedet :lol:

Skrevet

Jeg syns de var dyre jeg. Hva med å gå på bokhandleren. De har da vel A-5mapper med plastlommer der. Tipper prisen blir minst det halve.

Skrevet

Joa, skulle gjerne hatt en slik mappe. Men seriøst.. driver dere og kjøper fra Agria? Betaler dere for ting med Agrias egen reklame på? Jeg skjønner meg ikke helt på slikt jeg :S

• 2 weeks later...
Skrevet
Joa, skulle gjerne hatt en slik mappe. Men seriøst.. driver dere og kjøper fra Agria? Betaler dere for ting med Agrias egen reklame på? Jeg skjønner meg ikke helt på slikt jeg :S

Enig... ;p

Skrevet

jeg kjøpte den til NKK jeg... koste 65 kr tror jeg..

Jeg har ikke merket noe til at sverten forsvinner fra stamtavla.. Det er jo bare helt vanlige plastlommer i den også..?

Skrevet
har du et bilde av hvordan den ser ut :D ?

renger med det er denne!?

Bla helt ned, til der hvor det står hundens bok :devil:

Jupp, det er denne! kjøpte den på NKK standen på bjerke..!

Kan fikse bilder etterpå, hvis du fremdele vil ha det:)

Skrevet

Jeg kjøpte plaslommer til 10 kr for 20 stk, og brukte ei blå perm jeg har hjemme.

Plutselig hadde jeg ei helt lik perm til 10 kr? :devil:

• 2 weeks later...
Skrevet
Jupp, det er denne! kjøpte den på NKK standen på bjerke..!

Kan fikse bilder etterpå, hvis du fremdele vil ha det:)

Hvor blir det av bildet??? :)

*knise*

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...