HippiPippi Skrevet 28. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2008 hei hei. Jeg leste i en annen tråd her, veldig mye OT snakk om en blå mappe, høres ut som noe flotte greier. Kan ikke noen skrive litt her hva den er... Og hvordan man kan få den.. takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 28. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2008 Ved å tegne forsikring i Agria på stands.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 28. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2008 Ved å tegne forsikring i Agria på stands.. eller være superbra kunde og få de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HippiPippi Skrevet 28. Mai 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2008 eller være superbra kunde og få de hva vil en super bra kunde si (A) ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 28. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2008 hva vil en super bra kunde si (A) ? ha "noen" hunder forsikret der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 28. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2008 Hva er blå mappe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HippiPippi Skrevet 28. Mai 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2008 Hva er blå mappe? var det jeg lurte på også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 28. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2008 eller være superbra kunde og få de Hjelper ikke med en hund i hvert fall. <_< Disse som SKK og NKK lager ødelegger jo stamtavler og slikt med at sverta forsvinner... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jane Skrevet 28. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2008 Hva er så spesiellt med denne permen ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 28. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2008 Jeg vant en mappe i lydighet i sverige (HUND2007) og den andre fikk jeg når jeg tegnet en forsikring under NKK Bø. Hva er blå mappe? Hva er så spesiellt med denne permen ?? Så veldig spesiell er de kanskje ikke, men de er litt fine med mange pastmapper til papirer. I tillegg er det noen rom i selve permen. På den måten klarer selv JEG å ta vare på alle papirene til hunden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HippiPippi Skrevet 28. Mai 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2008 å så fin den var. ser ordentlig praktisk ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SusanneL Skrevet 28. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2008 Man kan også vinne den på enkelte NKK-utstillinger - i gruppefinalene. Så hvis du kjenner noen som vinner mye i gruppene kan du jo høre om de har noen til overs? Susanne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 28. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2008 Jeg har en mappe som man får kjøpt på bokbutikker etc. med mange plaslommer i. Kjekt å oppbevare alle papirer i. Fikk den hos oppdretter med info om rasen, og nå har jeg byttet ut sidene og har stamtavlen, kvitteringer og diplomer etc i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 29. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2008 Jeg har fått 2 og vunnet 2, men bruker alle selv Utrolig praktiske! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 29. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2008 ja jeg og kunne trengt fler enn en hihi... kanskje jeg skal smiske litt til, kunne godt fått tre fire stykker, så mye som jeg betaler de i året hihi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mini Skrevet 11. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2008 http://www.agriashop.se/ der får man kjøpt de blå Agria mappene:)Tenkte jeg skulle bestille en i dag:) Ser veldig praktiske ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vilde- Skrevet 11. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2008 http://www.agriashop.se/ der får man kjøpt de blå Agria mappene:) Bestilte en i dag:) Ser veldig praktiske ut. De hadde jo en del fint i den nettbutikken der Jeg vant forresten en blå Agria mappe på Oslo Hundeshow. Veldig praktisk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartineH Skrevet 11. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2008 http://www.agriashop.se/ der får man kjøpt de blå Agria mappene:) Bestilte en i dag:) Ser veldig praktiske ut. Thanks! Var mye de hadde der som var kjekt å ha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mini Skrevet 11. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2008 Ombestemte meg ang. bestillingen når jeg så at de skulle ha over 300 kr. i frakt for den mappen til 72 kroner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LindaM Skrevet 11. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2008 ohh! thnx den skal jeg definnitivt ha ! :happy: er det A5 som er liksom den dere har fra før folkz? den andre er jo utsolgt ^^ EDIT: til mini: kødder du?! det er jo ikke mulig !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mini Skrevet 11. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2008 ohh! thnx den skal jeg definnitivt ha ! :happy: er det A5 som er liksom den dere har fra før folkz? den andre er jo utsolgt ^^ EDIT: til mini: kødder du?! det er jo ikke mulig ! Joda,det stemmer,kom til der man skal betale,så sto der frakt:337 kroner Ble helt sjokkert jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vilde- Skrevet 11. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2008 Oi! Det var mye penger i frakt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torunn1 Skrevet 11. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2008 Noen burde bestilt en haug, så kunne vi delt på frakten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 11. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2008 fikk gratis tilsendt i posten jeg, uten å betale ei krone, praktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torunn1 Skrevet 11. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2008 fikk gratis tilsendt i posten jeg, uten å betale ei krone, praktisk Rett fra agria? Jeg sendte de en mail og lurte på om ikke jeg kunne få slik mappe og, men det fikk jeg ikke nei. Selv om jeg har 2 hunder forsikret der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar