Gå til innhold
Hundesonen.no

Blå agria mappe

HippiPippi

Recommended Posts

• Svar 62
  • Created
  • Siste svar
Skrevet
eller være superbra kunde og få de :icon_confused:

Hjelper ikke med en hund i hvert fall. <_< Disse som SKK og NKK lager ødelegger jo stamtavler og slikt med at sverta forsvinner...

Skrevet

Jeg vant en mappe i lydighet i sverige (HUND2007) og den andre fikk jeg når jeg tegnet en forsikring under NKK Bø.

Hva er blå mappe?

IMG_0162.jpg

IMG_0163.jpg

IMG_0166.jpg

IMG_01661.jpg

Hva er så spesiellt med denne permen ?? :icon_confused:

Så veldig spesiell er de kanskje ikke, men de er litt fine med mange pastmapper til papirer. I tillegg er det noen rom i selve permen. På den måten klarer selv JEG å ta vare på alle papirene til hunden!

Skrevet

Man kan også vinne den på enkelte NKK-utstillinger - i gruppefinalene. Så hvis du kjenner noen som vinner mye i gruppene kan du jo høre om de har noen til overs?

Susanne

Skrevet

Jeg har en mappe som man får kjøpt på bokbutikker etc. med mange plaslommer i. Kjekt å oppbevare alle papirer i. Fikk den hos oppdretter med info om rasen, og nå har jeg byttet ut sidene og har stamtavlen, kvitteringer og diplomer etc i.

Skrevet

ja jeg og kunne trengt fler enn en hihi... kanskje jeg skal smiske litt til, kunne godt fått tre fire stykker, så mye som jeg betaler de i året hihi

• 2 weeks later...
Skrevet

ohh! thnx :D den skal jeg definnitivt ha ! :happy:

er det A5 som er liksom den dere har fra før folkz? den andre er jo utsolgt ;) ^^

EDIT: til mini: :P kødder du?! det er jo ikke mulig :lol: !!

Skrevet
ohh! thnx :D den skal jeg definnitivt ha ! :happy:

er det A5 som er liksom den dere har fra før folkz? den andre er jo utsolgt :P ^^

EDIT: til mini: ;) kødder du?! det er jo ikke mulig :lol: !

Joda,det stemmer,kom til der man skal betale,så sto der frakt:337 kroner :P Ble helt sjokkert jeg!

Skrevet
fikk gratis tilsendt i posten jeg, uten å betale ei krone, praktisk :banana:

Rett fra agria?

Jeg sendte de en mail og lurte på om ikke jeg kunne få slik mappe og, men det fikk jeg ikke nei. :thumbs: Selv om jeg har 2 hunder forsikret der.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...