Gå til innhold
Hundesonen.no

Tasta Veden


Taz

Recommended Posts

Skrevet

I går var jeg og Diego på Veden. (As always) Men

første gang jeg prøvde langline (Ok, 2 gang, men leenge siden forrige gang)

Også tok jeg og seff med kameraet. :)

(Silje, jeg klarte å bruke opp kortet i går også. :oops: )

Det var vist ikke nødvendig med langline. Han kom jo på innkalling. :D

CIMG5633.jpg

Båndtvangen over. :D

CIMG5634.jpg

Diego må jo posere litt.

CIMG5642.jpg

Ett sikkert tegn på at høsten er her?

CIMG5643.jpg

Mer sopp.. Wohoo.

CIMG5651.jpg

Ehh? Ingen kommentar.

CIMG5646.jpg

Posere litt til. :D

CIMG5653.jpg

Ett bilde sier mer enn tusen ord? :D

CIMG5655.jpg

En kongle.. ;)

CIMG5657.jpg

Folk er da ikke spennende. (Han har sett dem)

CIMG5660.jpg

"VANN!"

CIMG5667.jpg

"jeg kommer.Slapp av"

CIMG5670.jpg

CIMG5676.jpg

"Jeg ser da ikke ned på deg" (Ser han arrogant ut eller?)

CIMG5681.jpg

Mangen hunder som sitter sånn?

CIMG5682.jpg

Snute bildet.

CIMG5683.jpg

Paws.. Syns dette bildet ble litt kult. :P

CIMG5684.jpg

Se hvor flink Diego er. :P

Sitt og bli.

CIMG5711.jpg

"Hva f*en du ser på?"

CIMG5723.jpg

"Jeg eier verden"

CIMG5727.jpg

Ett bilde sier mer en tusen ord?

CIMG5738.jpg

"Kommer du? Vi skal hjem nå"

CIMG5746.jpg

Fin himmel. :P

CIMG5740.jpg

Skrevet

Så fine bilder!!! :) Diego e ein sjønnas!! :D :D Flinke gutten, trenge ikkje langlina han :D

Nå må me snart vær med dokker på tur igjen syns eg :D

Skrevet

Nydelige bilder og flotte kommentarer på bildene!

Dette var dritbra:

"Jeg eier verden"

CIMG5727.jpg

Ble trist når jeg så dette bildet jeg..:

"Et bilde sier mer en tusen ord?"

CIMG5738.jpg

Skrevet
Så fine bilder!!! :) Diego e ein sjønnas!! :D :D Flinke gutten, trenge ikkje langlina han :D

Nå må me snart vær med dokker på tur igjen syns eg :D

Takk.. ;)

Og ja, me må gå tur snart. :P Sei fra eingang du kan. :P

Blir det utstillingstrening på søndag? Eller e du friske nå?

Skrevet

Takk.. ;)

Og ja, me må gå tur snart. :P Sei fra eingang du kan. :P

Blir det utstillingstrening på søndag? Eller e du friske nå?

Nei, eg ska i bryllup i helgå :P Neste helg e det utstilling igjen :P

Me får ta det ein gang i ukå syns eg!! :P

(eg har nesten blitt frisk, snufse litt ennå...)

Skrevet

Han er helt herlig! Men ja du havde vist ikke behøvet den langline der hi hi. :) Så kul han så ut da han sat og poserede som "Diego of the world" :) *må-ha-en-chow-engang*

Skrevet
Jeg også, må nok ha en chow en gang ja! Er helt forelsket, er han singel? :)  :)

:)

Nei, han er dessverre opptatt..

Han har 2, Enya og Mala. Kanskje ikke gjensidigt, men det bryr ikke han seg om. ;)

Skrevet
Han er helt herlig! Men ja du havde vist ikke behøvet den langline der hi hi.  :) Så kul han så ut da han sat og poserede som "Diego of the world"   :) *må-ha-en-chow-engang*

Takker.. :);)

Må ha en til Chow jeg også engang. :P

Skrevet

:)

Nei, han er dessverre opptatt..

Han har 2, Enya og Mala. Kanskje ikke gjensidigt, men det bryr ikke han seg om. ;)

Hoho, nei, det er ikke alltid gjensidig :P Men de liker ham hvertfall bedre og bedre :P Han må bare slutte å være så barnslig :)

Skrevet

Ja, det forstås... samme farge da? Og han igjen?

Da vil jeg enten ha en helt hvit (Må ha sort snute da) eller en rød.

(Kanskje sort også) For hvis du har en rød Chow så viser det karakteristiske utrykket Scowl mye bedre. :)

Har veldig lyst på en Hann igjen. Men siden jeg har lyst å starte oppdrett, og det blir om ett par år før jeg får enda en Chow så blir det nok en tispe. :)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
    • Har en ikke røykefri hund som jeg sliter med å nappe ørene på. Har sett at det er en slags saks man kan nappe det lettere på. Eller finnes det noe annet enn fingrene? Hunden jeg har stritter sånn i mot og jeg sliter virkelig siden hun er ekstremt hårsår. Jeg får ikke tak i pelsen der fordi hun vrir seg unna med kroppen og med hodet og alt. Og jeg kan ikke dra til dyrlegen hver eneste gang heller.
    • Det kommer jo an på om du ønsker å åpne og lukke port hver gang du skal kjøre inn og ut. Jeg ville nok hatt bil og kjøring utenfor gjerdet, for å unngå fare for påkjørsel av hunder.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...