Gå til innhold
Hundesonen.no

Haugesund/Karmøyutstillingen 24-25 mai


jaktlykke

Recommended Posts

Amigo var som tidligere nevnt alene i rase og gruppe, så det var jo ikke så gøy da.

Resultatet hans på lørdagen ble BIR, CK, BIG 1 og kjempeflott kritikk. Søndagen fikk han flat rød og takk for i dag.

BIS voksen på lørdag ble en nuffe (Bikkjehaugens....?)

Det ble kaos lørdags morning da det viste seg at dommeren for gruppe 3 ikke hadde satt seg på flyet fra Spania - og unnlatt og gitt beskjed om det. Så det var hektisk aktivitet for å fordele hundene til de ulike dommerne kan man si!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo svare her også (klippe klippe)

Jeg var der som sagt ikke, men en valpekjøper av meg stilte Loke (FedEx) og ble BIR og BIG-2

Han fikk følgende kritikk:

"9 mnd elegant hannhund, idealhøyde, meget velkonstruert, velgående og velproporsjonert. En hund av aller høyeste kvalitet, viser seg til sin fordel."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amigo var som tidligere nevnt alene i rase og gruppe, så det var jo ikke så gøy da.

Resultatet hans på lørdagen ble BIR, CK, BIG 1 og kjempeflott kritikk. Søndagen fikk han flat rød og takk for i dag.

BIS voksen på lørdag ble en nuffe (Bikkjehaugens....?)

Det ble kaos lørdags morning da det viste seg at dommeren for gruppe 3 ikke hadde satt seg på flyet fra Spania - og unnlatt og gitt beskjed om det. Så det var hektisk aktivitet for å fordele hundene til de ulike dommerne kan man si!

jeg så hunden din på lørdag :P ikke i ringen vel å merke,men utenfor... en såpass sjelden rase legger man merke til :lol: han var skikkelig nydelig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amigo var som tidligere nevnt alene i rase og gruppe, så det var jo ikke så gøy da.

Resultatet hans på lørdagen ble BIR, CK, BIG 1 og kjempeflott kritikk. Søndagen fikk han flat rød og takk for i dag.

BIS voksen på lørdag ble en nuffe (Bikkjehaugens....?)

Det ble kaos lørdags morning da det viste seg at dommeren for gruppe 3 ikke hadde satt seg på flyet fra Spania - og unnlatt og gitt beskjed om det. Så det var hektisk aktivitet for å fordele hundene til de ulike dommerne kan man si!

Grattis med Amigo :lol: Han er nyydelig. Jeg fikk både se han i ringen, og knipset bilder :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdag: 1 Kval, 4 konk, CK, 4btk (Var totalt 9 tisper)

Søndag: 1 Kval, 4 konk, HP

jeg troooor jeg kan ha sett mamma'en din med prada....? fikk prada seg en ny rosa frakk? :lol: i tilfellet stod jeg ved siden av dem under shoppingen. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

resultatene her ble Lørdag: Sukkertoppens Extreme Success 1 kval 1 konk, ck

Sukkertoppen's Nerfertiti 1kval, 1 konk, Ck, 1bth og cert og BIM

Almanza Because I'm Worth It 1 kval 2 konk

Søndag.

Sukkertoppen's Nerfertiti 1kval, 1konk, ck

Sukkertoppen's Extreme Success 1 kval, 1konk, ck 1bhk og cert:D

Almanza Because I'm Worth It: 1kval, 1 konk, ck, 1btk og cert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg troooor jeg kan ha sett mamma'en din med prada....? fikk prada seg en ny rosa frakk? :lol: i tilfellet stod jeg ved siden av dem under shoppingen. :P

Ja, Prada fikk rosa regnfrakk. Hihi...

(Men min mor har sannsynligvis aldri vært i nærheten av en hundeutstilling, så det var nok meg du så der.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Prada fikk rosa regnfrakk. Hihi...

(Men min mor har sannsynligvis aldri vært i nærheten av en hundeutstilling, så det var nok meg du så der.)

ååååååja... jeg leste kjappt gjennom bloggen til prada,og leste litt feil... på det ene bilde der kjente jeg deg igjen,og over det står det "mamma og osv",så jeg misforstod og trodde det var DIN mamma... hehe... :lol: sorry :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååååååja... jeg leste kjappt gjennom bloggen til prada,og leste litt feil... på det ene bilde der kjente jeg deg igjen,og over det står det "mamma og osv",så jeg misforstod og trodde det var DIN mamma... hehe... :lol: sorry :P

Hehe, fort gjort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk Aron flat rød. Ikke vår helg, tydligvis. Menmen :lol:

Lovely head, good ears/eyes, good body, good coat, nice tail. Very good.

Ingenting negativt på kritikken vertfall. John Muldoon var dommer, og var faktisk veldig koselig! :P

I går fikk han blå, ettersom ørene skulle hatt bedre reisning (ja, han var ekstremt dempet den dagen, ørene blir alltid veldig ''lave'' da ^)

Bra hodeform, mørke øyne, kunne hatt bedre reisning på ørene, bra kropp, bra svans, bra bakbensvinklar, 2 pg ørene.

Synes det var veldig greit at dommeren skrev ned grunnen til 2. kval i kritikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aron fikk på lørdag 1kval og 1konk og takk for i dag da han bare har ytterpels igjen. Søndag fikk han 1kval - 1konk - CK - Cert - 3BHK ( :lol: Det var hans første Cert :P )

Tinka fikk på Lørdag 1Kval - 1Konk - HP - BIR veteran. Søndag fikk hun 1kval - 1konk - CK - 2BTK - BIR veteran - 4BIS veteran (hennes andre BIS plasering på 1mnd :P )

Kan si meg veldig fornøyd med helgen ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aron fikk på lørdag 1kval og 1konk og takk for i dag da han bare har ytterpels igjen. Søndag fikk han 1kval - 1konk - CK - Cert - 3BHK ( :P Det var hans første Cert :P )

Tinka fikk på Lørdag 1Kval - 1Konk - HP - BIR veteran. Søndag fikk hun 1kval - 1konk - CK - 2BTK - BIR veteran - 4BIS veteran (hennes andre BIS plasering på 1mnd :P )

Kan si meg veldig fornøyd med helgen ja.

Gratulerer med knallgode resultater! Men eg såg deg ikkje på søndag... :lol: (sto ute og grillet eg då..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var der kun lørdag... Og må si jeg var kjempefornøyd... :lol:

Roma ble 2.BTK bak en Champion tispe... det vil si at Roma fikk sitt siste Cert, og dermed heter hun nå:

N UCh Chevy's Kahroma!!!

Gjett om jeg er stolt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med knallgode resultater! Men eg såg deg ikkje på søndag... :lol: (sto ute og grillet eg då..)

Takker så mye. Jeg så ikke deg heller, Stod du ute den grillen der vi kunne kjøpe mat eller? Jeg må si at vi var veldig fornøyde med resultatene ja :P Det var Tinka`s andre Bis plasering på 1 mnd :P Så nå mangler hun bare 2 og 3 bis så har vi alle fargene hehe.

Calina ble forresten Bir og Big 3 med Diesel på lørdagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var der kun lørdag... Og må si jeg var kjempefornøyd... :lol:

Roma ble 2.BTK bak en Champion tispe... det vil si at Roma fikk sitt siste Cert, og dermed heter hun nå:

N UCh Chevy's Kahroma!!

Gjett om jeg er stolt :P

Gratulerer! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker så mye. Jeg så ikke deg heller, Stod du ute den grillen der vi kunne kjøpe mat eller? Jeg må si at vi var veldig fornøyde med resultatene ja :lol: Det var Tinka`s andre Bis plasering på 1 mnd :P Så nå mangler hun bare 2 og 3 bis så har vi alle fargene hehe.

Calina ble forresten Bir og Big 3 med Diesel på lørdagen.

Ja det gjorde eg, heile dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen av dere som var på utstillingen som tilfeldigvis har katalogen for søndag ?

Jeg skriver resultater for klubben vår og legger ut på klubbens hjemmeside, men det var en deltakende hund på søndag jeg ikke har fått navnet på. Rase: briard, juniorklasse tispe. Det deltok to tisper i denne klassen... Den ene var Woodlooks Innocent Inez, men den andre har jeg da altså ikke fått opplysninger om og skulle gjerne visst navn på hund og foreldrene til hunden :icon_redface:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Jeg ville gått ut med han, for det er jo ubehagelig å holde seg. jeg holder på med det så lenge de trenger. Den lengste varte tilogmed 5 måned. Det er forskjell på hunder og valper.
    • Det blir nok kompostgrinder og langline. håper bare det går bra med flytting midt i alene hjemme treningen.
    • Jeg tenker og gjør det samme som de ovenfor. Viktigere med gode hundemøter med gode sikre, kjente hunder.  
    • Har ei tispe på 5 som begynte å renne fra det rene øyet for litt siden. Vi dro til vet, men siden det ikke var rødt, eller irritert og ikke gul veske, så fikk jeg beskjed om å dryppe med saltvann en periode og komme tilbake om det ble verre. Det plager henne heller ikke.  Det er bedre om jeg drypper typ to ganger om dagen, men forsvinner ikke. Virker som om det blir verre på tur i vind feks.   Kan det være tett tårekanal? Hva gjøres med det?    Jeg spør her før jeg drar til veterinæren. Hun som så på det sist nevnte ikke det som et alternativ selv om jeg sa det virka som om det ble verre i «vær».  
    • Det bør du ikke. Gå god for dem. En av eierne der nå er anmeldt av veterinær, for dyremishandling. Etter at en valp på 6 mnd som var på kurs der ble strupt og holdt opp i luften etter kobbelet (Med struphålsbånd) og fikk påført varige skader på luftrør og strupehode.  Fordi den "utagerte" mot andre hunder. Som om valper bjeffer av annen grunn enn usikkerhet.... Veterinæren ble så rystet over skadene at mat-tilsynet ble meldt.    Så styr langt unna er mitt råd. Man risikerer at hunden blir varig skadet på kropp og sinn. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...