Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva er din trenings metode?


Brunette88

Recommended Posts

  • Svar 112
  • Created
  • Siste svar

Slenger på mitt svar litt på etterskudd:jeg klikker rent,dvs jeg oppfyller de 4 kravene til ekte klikkertrening.Slik har jeg trent i ca 3år.Men ikke noe konkurranserettet før nå,da jeg levde lenge i den villfarelsen at lydighetstrening var kjedelig og har hatt to syke hunder før Loke..

Men nå er du slutt på trening og leik for "morro" skyld! :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger på mitt svar litt på etterskudd:jeg klikker rent,dvs jeg oppfyller de 4 kravene til ekte klikkertrening.Slik har jeg trent i ca 3år.Men ikke noe konkurranserettet før nå,da jeg levde lenge i den villfarelsen at lydighetstrening var kjedelig og har hatt to syke hunder før Loke..

Men nå er du slutt på trening og leik for "moro" skyld! :cry:

Trener du nå for å gå lydighetskonkurranse på f.eks. NKK utstillingen? :(

Klasse I, II, etc....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formelle krav: .... "Ha et tillitsvekkende vesen" ...

Denne syns jeg var litt morsom da :roll: 8)

Lurer på hvordan de bedømmer den. :cry:

:( Det spurte jeg faktisk om da jeg tok min Trinn I utdannelse og svaret jeg fikk var:

"Elevene på kurset må jo føle at de kan stole på instruktøren" . Det er det dummeste svaret jeg har fått fra noen tror jeg :(

Det de egentlig mener er at man som instruktør skal kunne oppføre seg, og gi elevene positive signaler ;) Rett og slett oppføre seg slik at folk får tillit til oss ;) , eller på godt norsk: Lett å få kontakt med ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:( Glimrende, men bare ikke glem de første "trappetrinnene" ellers blir det langt å falle :(

Helt ærlig,så er jeg på det nåværende tidspunkt fornøyd hvis vi når kl1 ;)

Både jeg og bikkja er helt ferske på lydighetsfronten,men vi har det utrolig morro sammen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...