Gå til innhold
Hundesonen.no

Trenger tips til navnforslag!


shatique

Recommended Posts

Jeg får en omplasseringshund som kommer hit om 2 og halv uke. Den kommer fra Spania og den har et tungvindt og langt navn som jeg ikke klarer å uttale. Har bestemmt meg for å omdøpe henne til et nytt ett. Da jeg ønsker å gi henne en ny start på et bedre liv. Jeg har tenkt meg ut noen navn men ikke helt bestemmt meg. Men ikke tatt 100 % avgjørelse enda. Har helst et ønske om et uvanelig navn,og litt spansk aktig. Luna og Mirabella er de to jeg har kommet fram til.

Jeg er litt rar fordi begge kattene mine sitt navn har de 3 første bokstavene i navnet like og resten ulikt.

Jeg tenke noe det samme med hundene også. Andre hunden min heter Charmy (som i nicket mitt) Men jeg tenker at det iallefall kan ha 2 av de samme første bokstavene like,altså CH. Eneste jeg har kommet på som jeg liker da er Chloe

Om du har noen forslag på navn du kommer på, hadde jeg blitt glad for dem - jo flere jo bedre! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm..

Chanti

Chila

Chili

Chase

Chaps

Chumi

Chips

...eller bare Charlotte...

Takker for tipsene dine.

Chilli synes jeg at er litt søtt da. Likte Chila også. :lol: Men tror ikke jeg vil bruke menneskenavn på en hund akkuratt. Selv om jeg synes at Charlotte er et veldig pent navn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for tipsene dine.

Chilli synes jeg at er litt søtt da. Likte Chila også. :lol: Men tror ikke jeg vil bruke menneskenavn på en hund akkuratt. Selv om jeg synes at Charlotte er et veldig pent navn.

Bare fleipa med det menneskenavnet, hehe :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liket Chloey jeg :lol: Uttales "klåoi"

Ja liker det navnet veldig god. I de tilfellene som jeg har sett noen heter det har det stavet Chloe,men kan sikkert staves på flere måter. Er iallefall det navnet som jeg tidlig så meg ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunden min kommer også fra spanina :lol: Hun heter; Wapa som betyr nydelig :yes:

Navn som begynner på Ch;

Chic

Chica

Channell

Channey

Chentelle

Et som ikke begynner på Ch er Estelle.. Det betyr liten stjerne :lol:

;P

(eller MASSE navn som begynner på Ch her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Champion! :P

Eller Chock.

Føler at det er ganske hannhund navn jeg da...

Hunden min kommer også fra spanina Hun heter; Wapa som betyr nydelig

Navn som begynner på Ch;

Chic

Chica

Channell

Channey

Chentelle

Et som ikke begynner på Ch er Estelle.. Det betyr liten stjerne

;P

(eller MASSE navn som begynner på Ch her

Takk for link,fant noen fine navn der... ;)

- Cherry

- Chelah

Chiquita - er ikke det spansk, så vet ikke jeg..!

Chica! Pen navn ! :P

Ja er fint,men jeg synes det er litt vanelig

Vis hun kommer fra Spania, er jo Chica veldig søtt og fint :P Det er jo også navneforslag på canis og diverse sider

Chess :P

Chess er ikke det til hannhund da?

Charly

Cha Cha Cha

Chiquita :rolleyes:

Charly var litt søtt da. :P

*Dobbelpost, bruk redigeringsfunksjonen, mod Emilie*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle de gode forslagene som dere har kommet med her. Jeg tror jeg har bestemmt meg nå. Kommer til å kalle henne det jeg i utgangspunktet kom fram til i starten. Chloe! Så tar jeg gamlenavnet henne har nå til etternavn. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...